میک جگر با دو رولینگ استون دیگر خوابید، ادعای کتاب جدید

به گفته جونز، در حالی که ممکن است جگر شیفته ریچاردز شده باشد، اما این مانع از آن نشد که با مردان و زنان دیگر جهش کند. او در این کتاب می نویسد که یکی از آن فتوحات جنسی، گیتاریست جدید میک تیلور بود که از سال 1969 تا 1974 در گروه حضور داشت.

لووت نقل می کند: «او به من گفت که شوهرش را در رختخواب با میک جگر پیدا کرده است. “چرا او چنین چیزی را به من می گفت، اگر آن را با چشمان خود ندیده بود؟”

یک کتاب جدید ادعا می کند که میک جگر با دو عضو دیگر رولینگ استونز روابط جنسی مداوم داشته است.

میک جگر و کیت ریچاردز

در کتاب جدیدش، عصر حجر: شصت سال از رولینگ استونزلسلی-آن جونز، نویسنده، پیشنهاد می کند که جگر با هم گروهان کیت ریچاردز و میک تیلور، علاوه بر دیگر افراد مشهور و موسیقیدان مرد، رابطه داشته است. ایمیل روزانه.

دوست دختر سابق ریچاردز، آنیتا پالنبرگ، که در سال 2017 درگذشت، به جونز گفت که رابطه این دو راک ماهیت عاشقانه دارد.

پالنبرگ نقل می کند: «از زمانی که برای اولین بار آنها را دیدم، دیدم که میک عاشق کیت است.

علاوه بر ریچاردز و تیلور، عصر حجر فهرستی از همجنس‌بازان ادعایی با خواننده لب‌گنده از جمله دیوید بووی را مشخص می‌کند. با وجود برخی دعواهای عمومی بین جگر و ریچاردز در سال های اخیر، جونز می نویسد که دوستی آنها هنوز هم با خواننده مشهور طنین انداز است.

میک جگر و کیت ریچاردز

تیلور جایگزین برایان جونز شد. جونز به دلیل اختلافات خلاقانه با ستاره های نوظهور جگر و ریچاردز و همچنین اعتیاد به مواد مخدر و الکل که در نهایت مدتی پس از ترک استونز زندگی او را از بین برد، آنجا را ترک کرد.

جونز با ماریان فیتفول، خواننده و بازیگر بریتانیایی، که در سال‌های اولیه تشکیل گروه با جگر رابطه نامشروع داشت، مصاحبه کرد. فیتفول گفت که او همیشه در روزهای اولیه رابطه این نوازندگان “این تصور را داشت که یک جریان پنهان جنسی وجود دارد”.

فیتفول توضیح می‌دهد: «از میان تمام روابط میک، تنها رابطه‌ای که واقعاً برای او معنا دارد، با کیث است.»



منبع

مانند ریچاردز، نویسنده جونز می نویسد که جگر به زودی راه خود را به تخت گیتاریست جدید پیدا کرد. او می نویسد که چگونه رز همسر سابق تیلور در یک مهمانی شام به پل لوت گفت که دو میکس را در موقعیت سازشکارانه ای کشف کرده است.

جونز، که زندگینامه‌های خوبی در مورد دیوید بووی، فردی مرکوری و جان لنون نوشته است، همچنین ادعا می‌کند که این روابط در میان دوست‌دخترها و همسران مردان مختلف آن‌ها رایج بوده است. جونز همچنین می‌نویسد که رابطه بین جگر و ریچاردز چیزی عمیق‌تر از یک دلخوری یک‌باره بود.

کتاب جدید حتی با یک ضمیمه همراه است که بسیاری از عاشقان استونز را در طول سال ها پوشش می دهد. ایمیل روزانه.