میلیون‌ها وام گیرنده میلیاردها بدهی وام دانشجویی را پاک کرده‌اند و موارد بیشتری در راه است. در اینجا چگونگی آن است.

در گذشته، وام گیرندگان مجبور بودند از طریق قانون به اصطلاح دفاع از وام گیرندگان برای تسکین درخواست دهند. فرآیند بوروکراتیک وقت گیر، بسیاری را برای مدارج ناقص یا بی ارزش دچار بدهی کرد. تا دسامبر، نزدیک به 459000 درخواست تحت این قانون در حال بررسی است.

کندریک هریسون ده‌ها ایمیل را با دانشگاه آرگوسی، یک کالج انتفاعی که بدون هشدار بسته شد، رد و بدل می‌کند.  فرزندان کندریک، الکس، چپ، و سیرا، پشت سر او نشسته اند.

قوانین جدید همچنین مؤسسات را از ملزم کردن دانشجویان به امضای بندهای غیر داوری منع می‌کند و به گروه‌های خدمات حقوقی اجازه می‌دهد تا پرونده‌های خود را در دعوای دسته جمعی رسیدگی کنند.

هنوز در حال بازسازی: یک کالج بسته شد و زندگی یک جانباز را بهم ریخت.

هدف دیگر پیشنهاد کمک به وام گیرندگان بالقوه است تا از پرداخت بدهی هایی که بازپرداخت نمی شود اجتناب کنند.

بخشودگی بدهی وام دانشجویی:: چهار سوالی که دادگاه عالی می تواند در این هفته به آنها پاسخ دهد

افزایش میزان درآمدی که غیراختیاری در نظر گرفته می شود، به این معنی که از در نظر گرفتن میزان بازپرداخت افراد محافظت می شود. این تضمین می کند که وام گیرندگانی که کمتر از 225 درصد از سطح فقر فدرال درآمد دارند – این چیزی است که فردی که 15 دلار در ساعت در یک سال درآمد دارد – مجبور به پرداخت ماهانه نخواهند بود.

  • مهم نیست که دادگاه در مورد طرح امضای بایدن چه تصمیمی می گیرد، برنامه های دیگری برای پرداختن به بدهی وام دانشجویی کشور در درازمدت ضروری است: کاهش یکباره بدهی ها بخشی از 1.7 تریلیون دلار وام دانشجویی کشور را از بین می برد، اما می تواند. در صورتی که استقراض گسترده بی وقفه ادامه پیدا کند، بازگشت.

    ترون اوگدنگبه، دریافت‌کننده گرنت پل در اوکلاهاما که به عنوان درمانگر کار می‌کند، طبق طرح جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، که این هفته با دادگاه عالی روبرو می‌شود، می‌تواند 20000 دلار بدهی وام دانشجویی بخشوده شود.

  • کنگره سال گذشته قانونی را تصویب کرد که به زوج‌هایی که در زمان ازدواج وام‌های دانشجویی خود را با هم ترکیب می‌کردند اجازه می‌داد بدهی خود را جدا کنند. این امکان را برای برخی از این وام گیرندگان فراهم می کند تا بخشی از بدهی خود را ببخشند.

    کمک هزینه پل، که هدف آن کاهش هزینه های دانشگاه برای دانشجویان خانواده های کم درآمد است، در دوران دولت بایدن 900 دلار افزایش یافت. برخلاف وام ها، کمک های مالی Pell به جز در شرایط نادر نیازی به بازپرداخت ندارند.

    با Nirvi Shah در [email protected] یا در توییتر ارتباط برقرار کنید: @NirviShah

    حداکثر مبلغ Pell Grant در اواخر امسال به 7400 دلار خواهد رسید، اما بسته به درآمد خانواده ممکن است کمتر باشد. این می تواند قیمت متوسط ​​​​برای یک مدرک چهار ساله در یک دانشگاه دولتی را که حدود 9400 دلار هزینه دارد، کم کند. طبق مرکز ملی آمار آموزش، کمک هزینه Pell در یک مؤسسه خصوصی که میانگین هزینه سالانه آن به 37600 دلار می‌رسد، چندان زیاد نیست.

    ترون اوگدنگبه، دریافت‌کننده گرنت پل در اوکلاهاما که به عنوان درمانگر کار می‌کند، طبق طرح جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، که این هفته با دادگاه عالی روبرو می‌شود، می‌تواند 20000 دلار بدهی وام دانشجویی بخشوده شود.

    بخشودگی مانده وام پس از 10 سال پرداخت، به جای 20 سال، برای وام گیرندگانی که مانده اولیه وام آنها 12000 دلار یا کمتر بوده است. وزارت آموزش فدرال پیش‌بینی می‌کند که این تغییر به این معنی است که تقریباً تمام وام‌گیرندگان کالج در طی 10 سال بدون بدهی خواهند بود.

  • آیا بخشودگی وام دانشجویی مرده است؟ امید در حال کاهش است، اما در اینجا گزینه های باقی مانده بایدن وجود دارد

    تغییر نحوه پرداخت وام دانشجویی

    اواخر امسال، وزارت آموزش و پرورش برخی از تغییرات موقت را دائمی خواهد کرد تا وام گیرندگان بیشتری واجد شرایط حذف بدهی خود شوند.

    بیش از 6 میلیون دانشجوی کالج در سال تحصیلی 2020-2020 Grant Pell دریافت کردند.

    پیشنهادی از سوی کاخ سفید که انتظار می‌رود سال آینده اجرایی شود، به پرداخت وام‌های دانشجویی، سود پرداخت‌ها و دیگر جنبه‌های نحوه بازپرداخت وام‌ها برای افرادی که از طرح بازپرداخت به اصطلاح درآمد محور استفاده می‌کنند، می‌پردازد. تقریباً تمام وام های دانشجویی فدرال واجد شرایط یکی از این برنامه ها هستند. تغییرات شامل:

    • تغییر دیگری در اواخر امسال: برخی از بوروکراسی در مورد پرداخت وام های دانشجویی فدرال برای وام گیرندگانی که به طور کامل و دائم از کار افتاده اند، کاهش می یابد. یکی از تغییرات، کنترل درآمد این وام گیرندگان را هر چند سال یکبار حذف می کند. انتظار می‌رود این و سایر تعدیل‌ها در قوانین برای وام گیرندگان دارای معلولیت، موجودی‌های معوقه را به ارزش میلیاردها پاک کند.

      بهبود بخشش بدهی زمانی که یک کالج سقوط می کند یا گمراه می شود

      پوشش سود ماهانه پرداخت نشده وام گیرندگان، بنابراین تا زمانی که وام گیرندگان پرداخت های ماهانه خود را انجام می دهند، مانده وام هیچ وام افزایش نمی یابد – حتی زمانی که این پرداخت ماهانه صفر است زیرا درآمد آنها کم است.

    کیتی پاسروتی، معلم انگلیسی دبیرستان دولتی در پنسیلوانیا، بیش از 100000 دلار وام دانشجویی باقی مانده است. او امیدوار است که برای بخشودگی وام دانشجویی عمومی تایید شود.

  • حتی قبل از اجرایی شدن این قانون، وزارتخانه میلیاردها وام را بخشید ده ها هزار دانشجو که در این مؤسسات حضور داشتند، با استفاده از صلاحدید آن طبق قوانین فدرال. اینها شامل کالج های کورینتیان و مؤسسه فنی ITT است که اکنون از بین رفته اند و سایرین از جمله دانشگاه DeVry که به گفته وزارت آموزش، دانش آموزان را در مورد نرخ استخدام خود گمراه می کند.

    وزارت آموزش قصد دارد بهتر به دانش‌آموزان هشدار دهد که هزینه‌های کلان را برای کالج‌هایی که ممکن است بازدهی آن‌قدر زیاد نباشد، انجام دهند، کاری که بایدن گفت دولتش در ماه اوت گذشته هنگام اعلام برنامه بخشش وام دانشجویی‌اش انجام خواهد داد.

    با این حال، راه‌های دیگر برای بخشش یا دریافت بدهی وام‌گیرندگان وام‌های دانشجویی وجود دارد. حتی طرحی در دست اجراست تا افراد را از وام گرفتن برای تحصیل در یک مدرسه پایین نگه دارد.

    دفع بدهی با اعلام ورشکستگی تقریباً غیرممکن بود، اما این در حال تغییر است. در ماه نوامبر، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری، انجام تعهدات خود را از طریق ورشکستگی برای کسانی که بدهی دانش آموزی دارند آسان تر کردند.

    زوج های سابق می توانند بدهی وام دانشجویی خود را تقسیم کنند

    یک کالج بسته شد و هزاران نفر بدون مدرک باقی ماندند: چگونه از وقوع آن برای شما جلوگیری کنید

    یک پل گرانت بزرگتر

    فرض برنامه بخشودگی وام خدمات عمومی، که در سال 2007 ایجاد شد، ساده است: دستمزدهای بالای بخش خصوصی را رها کنید. به مدت 10 سال در بخش دولتی کار کنید. بدهی وام دانشجویی خود را همزمان پرداخت کنید. پس از یک دهه، دولت فدرال هر آنچه از آن بدهی باقی مانده را پاک می کند.

    کیتی پاسروتی، معلم انگلیسی دبیرستان دولتی در پنسیلوانیا، بیش از 100000 دلار وام دانشجویی باقی مانده است.  او امیدوار است که برای بخشودگی وام دانشجویی عمومی تایید شود.

    برای وام های مقطع کارشناسی، مبلغی که وام گیرندگان باید هر ماه بپردازند از 10٪ به 5٪ درآمد اختیاری به نصف کاهش می یابد.

  • دولت بایدن به طور موقت برنامه بخشودگی وام خدمات عمومی را تغییر داد تا برخی از تشریفات اداری را کاهش دهد. این به میلیاردها وام دانشجویی برای بیش از 373000 نفر بخشیده شد.

    کندریک هریسون ده‌ها ایمیل را با دانشگاه آرگوسی، یک کالج انتفاعی که بدون هشدار بسته شد، رد و بدل می‌کند. فرزندان کندریک، الکس، چپ، و سیرا، پشت سر او نشسته اند.

  • طرح کاهش بدهی‌های دانشجویی جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در لبه صخره‌ای در دادگاه عالی در حال چرخش است.

    اولین گام را برداشته است و درخواست بازخورد در مورد بهترین راه برای شناسایی برنامه‌هایی که کمترین ارزش مالی را برای دانش‌آموزان دارند، انجام داده است.

    قوانین جدید دوران بایدن که در اواخر امسال اجرایی می‌شوند، قصد دارند تا زمانی که دانشگاه‌ها آنها را در مورد کیفیت برنامه‌هایشان گمراه می‌کنند یا به‌طور غیرمنتظره تعطیل می‌شوند، وام‌گیرندگان بتوانند بدهی‌های خود را پاک کنند.

    اما هنگامی که میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش در سال 2021 روی کار آمد، متوجه شد که در تاریخچه این برنامه، تنها 7000 نفر وام به این روش بخشوده اند. الزامات پیچیده این برنامه مانع از بهره مندی بسیاری از وام گیرندگان شد. به عنوان مثال، فقط وام های مستقیم برای این برنامه واجد شرایط هستند، وام گیرندگان با وام های آموزش خانواده فدرال (FFEL) را قطع می کنند. وام گیرندگان مجبور بودند در برنامه‌های بازپرداخت خاص مبتنی بر درآمد ثبت‌نام می‌کردند و گاهی اوقات تأخیر در پرداخت‌ها در 10 سال پرداخت وام گیرنده به حساب نمی‌آمد.

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: دیوان عالی می تواند از بخشش وام بایدن خلع کند اما راه های دیگری وجود دارد



    منبع

    در اینجا نحوه بخشودگی بدهی وام دانشجویی، اکنون آمده است: فدرال‌رزروها روی تغییر قوانین برای یکی دیگر از گزینه‌های کاهش بدهی شرط می‌بندند

    تسهیل بخشودگی بدهی برای وام گیرندگانی که دارای معلولیت هستند

    با کریس کوینتانا با شماره (202) 308-9021 یا [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر در @CQuintanadc دنبال کنید

    بدهی سابق خود را طلاق دهید: بایدن لایحه‌ای را امضا کرد که به زوج‌های سابق اجازه می‌دهد وام‌های دانشجویی مشترک را قطع کنند

    نام بردن و شرمساری کالج هایی که کوتاهی می کنند

    آماده شدن: پرداخت وام های دانشجویی قرار است اواخر امسال از سر گرفته شود.

    تسهیل بخشودگی وام برای کارکنان بخش دولتی

    چه زمانی FAFSA برای 2023-24 باز می شود؟ اکنون با این راهنمای گام به گام برای کمک مالی اقدام کنید

    پرداخت بدهی وام دانشجویی از طریق ورشکستگی

    حدود 14000 نفر پیشنهاد ژانویه کاخ سفید را بررسی کردند.

    مجموع این برنامه ها میلیون ها وام گیرنده را تحت تأثیر قرار می دهد، منجر به بخشودگی میلیاردها بدهی وام دانشجویی شده و می تواند میلیاردها دلار دیگر را پاک کند. بیشتر آنها به‌جای اصلاح یک‌باره، تغییرات طولانی‌مدت هستند.

    دولت بخشودگی وام را برای افرادی که در بخش دولتی کار می‌کنند ساده کرده است، بدهی‌های دانشجویانی را که توسط کالج‌ها و دانشگاه‌های غارتگر سوء استفاده شده‌اند را لغو کرده است، و از یک طرح بازپرداخت مبتنی بر درآمد رونمایی کرده است که می‌تواند میزان پرداخت وام‌گیرندگان را کاهش دهد.