میسوری مک دونالد با کباب بی‌رحمانه تابلوهای جاده‌ای با ملکه لبنیات در همان حوالی همراه می‌شود.

ملکه لبنیات در همان نزدیکی این چالش را پذیرفت و در پاسخ نوشت: “ما این کار را می کنیم اما ما 2 نفر مشغول ساخت بستنی هستیم.”

تا اینجای کار، رفت و برگشت بین زنجیر بسیار پیش پا افتاده است، اما این زمانی است که یخبندان می شود.

سایر مشاغل اطراف نیز سرگرم سرگرمی هستند. (فیس بوک)

ملکه لبنیات پاسخ داد: “منظور شما این است که واقعا کار می کند.”

زینگ!  (فیس بوک)

این احتمالاً به شوخی طولانی مدت (و حتی گزارش اخیر کمیسیون تجارت فدرال) اشاره دارد که ماشین های McFlurry اغلب از کار افتاده اند.

مک‌دونالدز پاسخ داد: «وای، شور،» و با «مثل سیب‌زمینی‌های سرخ کرده معروف دنیا»، خود را تبلیغ کرد.

رندی برایانت، مدیر عملیات محلی مک دونالد، به Ozarks First گفت: «مارشفیلد جامعه بسیار نزدیکی است، همه ما در اینجا مانند یک خانواده هستیم. ماریو در تیم ما یک ایده عالی برای شروع همه چیز داشت! او گفت: “گرم است، دنیا برای همه چالش ها و منفی ها ایجاد می کند” بنابراین همه ما راهی برای خندیدن و تفریح ​​به عنوان یک جامعه پیدا کردیم. و چه چیزی بهتر از جنگ نشانه های مد قدیمی؟»



منبع

برشته شدن تابلوی جاده در صفحه فیس بوک اتاق بازرگانی منطقه مارشفیلد به اشتراک گذاشته شد. به گفته آنها، در پلتفرم رسانه های اجتماعی به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

زینگ! (فیس بوک)

مک‌دونالدز پاسخ داد: «خیلی زیباست که بستنی ما خودش را درست می‌کند.»

این بهترین چیزی است که می توانید به آن برسید؟  (فیس بوک)

سایر کسب و کارهای کوچکتر در این منطقه نیز در ریبینگ شرکت کردند و چرخش خود را بر روی برخی از خارهای رد و بدل شده اضافه کردند.

سایر مشاغل اطراف نیز سرگرم سرگرمی هستند.  (فیس بوک)

یک مک‌دونالد در مارشفیلد، میسوری، نبرد را به سادگی با این سوال آغاز کرد: “هی دی کیو! آیا می‌خواهی جنگ علامتی داشته باشی؟”

کسب‌وکارها در یکی از شهرهای میسوری در جنگ بی‌رحمانه علائم جاده‌ای که از آن زمان در فیس‌بوک به سرعت منتشر شده است، یکدیگر را کباب می‌کنند.

یک بانک محلی نوشت: “دستگاه بستنی خراب است؟ ما برای آن وام داریم.”

این بهترین چیزی است که می توانید به آن برسید؟ (فیس بوک)