مهاجران فرستاده شده توسط DeSantis به Martha’s Vineyard می گویند که به آنها گفته شده است که به بوستون می روند و می توانند به سرعت در آنجا کار پیدا کنند.

داوطلبان خارج از کلیسای اسقفی سنت اندروز با هم جمع می شوند. دو هواپیمای مهاجر از ونزوئلا چهارشنبه شب به طور ناگهانی وارد تاکستان مارتا شدند.جاناتان ویگز / بوستون گلوب از طریق گتی ایماژ

  • وقتی از او پرسیده شد که چرا با اطلاعات محدود سوار هواپیما شده است، گفت: ببینید، وقتی پول ندارید و یکی پیشنهاد کمک می دهد، خوب، خیلی معنی دارد.

    این جزیره که بخشی از ماساچوست است، به عنوان یک مکان تعطیلات برای لیبرال های ثروتمندی مانند باراک اوباما و جان کری که دارای ملک هستند، شناخته شده است.

    NPR گزارش داد که به مهاجران گفته شد شغل در بوستون وجود دارد و در تگزاس سوار هواپیما شدند.

  • در عوض، هواپیما به عنوان بخشی از یک شیرین کاری سیاسی توسط فرماندار فلوریدا به تاکستان مارتا رفت.

  • NPR با سه نفر از مهاجران مصاحبه کرد که بخشی از یک گروه 50 نفری بودند که با دو هواپیمای اجاره ای از تگزاس به مارتا وینارد پرواز کردند.

    قانونی بودن این اقدام در حال بررسی است.

قانونی بودن این شیرین کاری در حال بررسی است و فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، خواستار تحقیقات فدرال در مورد نقض احتمالی قوانین سرقت و آدم ربایی شده است.

طبق گزارش NPR، این مهاجران گفتند که زنی که آنها را «پرلا» می‌شناسند، آنها را از پناهگاهی در سن آنتونیو برای سوار شدن به هواپیما با وعده صدور مجوزهای کاری سریع در بوستون فریب داد.

به نظر می رسد دیسانتیس امیدوار است که با پروازهای مهاجران هرج و مرج ایجاد کند و بیانیه هایی را از طریق سخنگویان صادر کرد و گفت که بار مراقبت از مهاجران دسر عادلانه برای مناطق دموکراتیک است که طرفدار سیاست های مرزی نرم تر هستند.

یکی از مهاجران به نام آندرس گفت: “او (پرلا) به ما کمک کرد. کمکی که هرگز نرسید.” “اکنون ما اینجا هستیم. ما با چشم اندازی از آینده و ساختن آن سوار هواپیما شدیم.”

به گزارش NPR، مهاجرانی که توسط فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، برای ترول لیبرال ها به مارتا واینیارد، ماساچوست فرستاده شدند، گفتند که فکر می کنند به بوستون می روند.

مهاجران تاکستان مارتا

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

در عوض، مردم محلی برای تامین سرپناه، غذا و مراقبت های پزشکی در بدو ورود به آنها تجمع کردند.

بر اساس گزارش ها، مهاجران هنگام پیاده شدن هواپیماها نمی دانستند کجا هستند و به مقامات محلی نیز هیچ هشداری در مورد ورود مهاجران داده نشده بود.