منبع می گوید، حلقه ترامپ متقاعد شده است که شکست در انتخابات مقدماتی گرجستان، درستی آنها را ثابت می کند

به گفته این منبع، تیم ترامپ همچنان پیروزی را می بیند زیرا برنده نیز علیه تقلب در رأی دهندگان کمپین انجام داد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

این منبع گفت: «اگر کمپ و رافنسبرگر برای تقویت یکپارچگی رأی دهندگان در قوانین گرجستان کار نمی کردند، احتمالاً هر دوی آنها در معرض خطر قرار می گرفتند».

یک منبع به اینسایدر گفت: ترامپ و متحدانش تسلی بزرگی را در از دست دادن خود در گرجستان می بینند.

  • او توضیح می دهد که چگونه کمپ برای منزوی کردن پردو از متحدان بالقوه و متقاعد کردن حامیان بالقوه برای عدم حمایت از او کار کرد و پردو را برای عملیات سیاسی که برای پیروزی نیاز داشت گرسنه نگه داشت.

    اگرچه قانون جورجیا قوانین رای گیری را تشدید کرده است، کمپ و رافنسپرگر از جمله مخالفان سرسخت ادعای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 بودند که این دو مرد در جورجیا بر آن نظارت داشتند.

    با وجود مخالفت شدید دموکرات‌ها که این تغییرات را سرکوب رأی‌دهندگان و «جیم کرو در قرن بیست و یکم» می‌خواندند، کمپ در سال 2021 بسته تغییرات گسترده‌ای را در سیستم انتخاباتی گرجستان امضا کرد.

    نامزدهای ترامپ در انتخابات مقدماتی اخیر نتوانستند روسای فعلی – دشمنان قسم خورده ترامپ – را شکست دهند.

  • ژست‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، در جریان همایش سالانه انجمن ملی تفنگ (NRA) در هیوستون، تگزاس، ایالات متحده در 27 مه 2022. رویترز/ شانون استپلتون

    دیگران دلایل مختلفی برای پیروزی کمپ بیان کردند، از جمله منابعی که به واشنگتن پست گفتند که ترامپ شخصاً پردو را مقصر دانسته و او را “تنبل” می داند.

    طبق گزارش The Atlanta Journal-Constitution، ترامپ در ابتدا از پیروزی رافن اسپرگر “بهت زده” شد. اما به گفته منبع Insider که خواست نامش فاش نشود تا این گفتگوها را صادقانه توصیف کند، این گفتگو دوام نیاورد.

    هر دو با وجود فشارهای شدید برای حمایت از ادعای وی مبنی بر اینکه این تقلب نتیجه را در جورجیا تغییر داد، از کمک به ترامپ خودداری کردند و جو بایدن به ریاست جمهوری ترامپ رای داد.

    در عوض، او گفت، متحدان ترامپ پیروزی کمپ را به تاکید او بر به اصطلاح «صداقت انتخاباتی» – تلاش برای تشدید صلاحیت رأی دهندگان، با اشاره به خطر تقلب- نسبت می دهند.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در 27 مه 2022 در هیوستون، تگزاس دیده شد.رویترز/ شانون استپلتون

    • پولیتیکو گزارشی از خودی درباره پیروزی کمپ ارائه کرد و خاطرنشان کرد که به چالش کشیدن رهبران فعلی همیشه یک مبارزه بوده و تایید ترامپ تنها مزیت واقعی پردو در این رقابت بوده است.

      منبع ترامپ گفت ترامپ و اطرافیانش این پیروزی را به این لایحه نسبت می دهند.

      این منبع گفت که اطرافیان ترامپ موافقت کردند که دیوید پردو و جودی هایس، برایان کمپ، فرماندار و برد رافنسپرگر، وزیر امور خارجه، را برکنار نکردند، این پیروزی به طور گسترده به عنوان نشانه ای از ناقص بودن تسلط ترامپ بر حزب تلقی می شود.

      یک منبع به اینسایدر گفت، متحدان رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ راهی پیدا کرده اند تا به ضررهای بزرگ در گرجستان برای نامزدهای مورد تایید او به عنوان چیزی شبیه یک پیروزی نگاه کنند.