مشخصات، قیمت و خرید فرش جدید ارزان طرح ۷۰۰ شانه تراکم ۱۲۰۰ الوفرش

مهمترین عامل در کیفیت فرش ماشینی الیاف و نخ مورد استفاده برای بافت فرش است، در حال حاضر بهترین نوع الیاف فرش ماشینی، نخ اکریلیک هیت ست شده میباشد به همین دلیل هر فرشی با این نخ بافته شود دارای کیفیت و درجه یک خواهد بود. حال چگونه یک فرش باکیفیت را بتوانیم با قیمت مناسب خریداری نمائیم. فرش های ارزان قیمت ته انباری برای خانواده های که دارای درآمد پایین تری هستند می تواند انتخاب مناسبی باشند. این نوع فرش ها از نظر طرح و رنگ و دستگاه تولید فرش ماشینی با فرش های باکیفیت فرقی ندارد و برای بافت آن از نخ های 100 % اکریلیک هیت ست شده استفاده می شود اما به جهت اینکه طرح های آن تولید نمی شود به فرش های با قیمت مناسب و یا فرش های ارزان قیمت اطلاق میشوند. برای خرید فرش 700 شانه ارزان قیمتهمانند سایر محصولات وکالاها می توان به صورت اینترنتی اقدام کرد .

فرش افشان گلریز کرم

از طرفی برجسته بودن گل های روی آن و سطحی ناصاف سبب شده است تا این بافته برای مکان های پررفت و آمد و مکان هایی که در معرض آلودگی بسیار است فرش هفتصد شانه نامناسب باشد. از این رو گل برجسته های 700 شانه برای مکان های غیر رسمی از قبیل راهروها، راه پله ها، آشپزخانه و یا اتاق نشیمن مناسب نیست. فرش 700 شانه جزو محصولاتی است که در آن اختلاف قیمت بسیاری وجود دارد و دلیل اختلاف قیمت فرش 700 شانه، تولید آن ها با تراکم های طولی مختلف است. از طرفی فرش ماشینی 700 شانه با الیاف مختلف آکریلیک یا ورژن بافته می‌شوند که این الیاف بر قیمت آن ها تاثیر گذار است.

  • نقشه جدید محیا سرمه ای و ذغالی 700 شانه تراکم 2550 تمام اکرلیک هیت سد بافت شده با الیاف درجه یک .
  • که شامل فرش ماشینی 700 شانه در 12 رنگ، 10 رنگ، 8 رنگ می باشند.
  • متراژ 12 متری 700 شانه به صورت عرض 3 متر و طول 4 متر بافته می‎شود و جز بزرگترین ابعاد استاندارد است که تقاضای بالایی دارد.
  • فرش 700 شانه دستبافگونه با سه نخ خاب، نخ تار و نخ پود تولید می‌شود.
مشخصات، قیمت و خرید فرش جدید ارزان طرح ۷۰۰ شانه تراکم ۱۲۰۰ الوفرش

و نکته قابل توجه این است که امروزه افراد فرش 700 شانه ارزان قیمت را به فرش 1200 شانه ترجیح می دهند . در این راستا با ارائه خدماتی همچون 7 روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل‌بودن کالا، فروش فرش به صورت قسطی،ارسال رایگان فرش و ارائه خدمات 24 ساعته در تلاشیم که به حرکت خود سرعت بخشیده و همچنین رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماییم. همانطور که می‌دانید فرش های ماشینی با کیفیت های مختلف و متفاوتی بافته می شوند و قطعا قیمت فرش 700 شانه 12 متری آکریلیک گران‌تر از فرش 700 شانه 12 متری ورژن است که این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در جنس نخ خاب بافته شده در فرش است. شما باید قبل از خرید فرش ماشینی ابتدا به مکانی که می خواهید آن جا را مفروش کنید دقت داشته باشید و به این صورت که برای مساجد فرش های تراکم بالا مناسب نیستند و قیمت بسیار گرانی نیز دارند، اغلب فرش های 700 شانه ورژن و فرش های 500 شانه انتخاب بهتر و مناسب تری نیز خواهند بود. جهت خرید فرش 700 شانه ارزان قیمت ابتدا به توان مالی و سبک زندگی خود توجه داشته باشید و بافته مناسب را خریداری کنید.

فرش 700 شانه طرح مهبد

فرشهای 700 شانه دارای ضخامت بیشتری _ خاب نخ بلندتری) نسبت به فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه میباشند و در دید عموم مردم ضخامت بیشتر فرش باعث می شود فرش دیرتر خراب شود. بیشتر افراد فرش های 700 شانه را برای محیط های پر رفت و آمد یا خانواده های پر تعداد انتخاب می کنند. اگر این مسئله برایتان مهم نیس پیشنهاد میکنم برای خرید فرش 1200 شانه و خرید فرش 1500 شانه اقدام نمایید. فرش 700 شانه دستبافگونه با سه نخ خاب، نخ تار و نخ پود تولید می‌شود. نخ پود محصولات 700 شانه از جنس جوت است و نخ تار این محصولات از جنس پنبه است. نخ خاب این محصولات با جنس آکریلیک هیت ست شده، پلی استر و …

سجاده فرش نماز (فرش مسجد) 500 شانه طرح رضوان زمینه سبز کاشان

امروزه در اکثر خانه های ایرانی فرش ماشینی در قالب های فرش یا تابلوفرش دیده می شود. یکی از علت‌های محبوبیت فرش های ماشینی قیمت مناسب آن ها نسبت به فرش دستباف می باشد. علت اصلی قیمت پایین فرش‌های ماشینی نسبت به فرش دستبافت، تولید انبوه این فرشها با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات نساجی میباشد که سرعت تولید این نوع فرش ها را بسیار افزایش میدهد. فرش 700 شانه از جمله اولین فرش های ماشینی بود که تولید شد و همچنان هم در طرح ها و نقشه های جدید و متنوع تولید می شود و طرفداران خود را دارد.