مری ترامپ هشدار داد عمو دونالد از “هر فرصتی برای تحریک خشونت بیشتر استفاده خواهد کرد”

مری ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه ای با فانگ گفت: من روزهای تاریک خود را دارم که در آن کاملا مطمئن نیستم که کیفرخواست صادر شود. اما اگر واقعاً این کار را انجام دهند – و من با شما موافقم، اولین مورد احتمالاً از گرجستان خارج می شود – امیدوارم تعداد بیشتری از کفش ها بیفتند.

آن را در زیر بررسی کنید. مری ترامپ از ساعت 5:20 در مورد اتهامات احتمالی علیه عمویش – و ترس او از خشونت بیشتر تحریک شده توسط او – صحبت می کند.

مربوط…



منبع

کیتی فانگ مجری شبکه ام اس ان بی سی و مری ترامپ توافق کردند که مشکل اصلی بعدی رئیس جمهور سابق احتمالا خارج از جورجیا خواهد بود، پس از تحقیقات ویژه هیئت منصفه درباره درخواست ترامپ مبنی بر اینکه مقامات ایالتی به طور ناگهانی آرای کافی برای وی برای لغو انتخابات 2020 و شکست دادن او پیدا کنند. جو بایدن

مری ترامپ هشدار می‌دهد که عمویش «از هر فرصتی برای تحریک خشونت‌های بیشتر استفاده خواهد کرد» در حالی که ظاهراً کیفرخواست‌های جنایی علیه او وجود دارد.

اما ترامپ هشدار داد که «در این میان، ما به نوعی در وضعیت تعلیق انیمیشن قرار داریم و افراد بیشتری به فریب رسانه‌هایی مانند فاکس ادامه می‌دهند. [News]و فکر کنید که چیزی از آنها دزدیده شده است، البته دونالد از هر فرصتی برای تحریک خشونت بیشتر استفاده می کند اگر فکر کند که مناسب اوست، بنابراین ما هنوز از جنگل بیرون نیامده ایم.

وی افزود: ما هنوز باید برای همه احتمالات آماده باشیم.