اینجاست که چرا جا مورانت هرگز در مسابقات اسلم دانک NBA شرکت نخواهد کرد

مورانت تلاش کرد تا آن صحبت را شنبه متوقف کند، اما دانک معکوس دو پمپ او یکشنبه – همراه با شهرت او به عنوان یکی از بهترین دانکرهای NBA – احتمالاً مردم را متقاعد نکرد که او جدی است.

و همچنین مانند جیمز، مردم راضی نخواهند شد که تنها راه تماشای دانک‌های مورانت در بازی، در رسانه‌های اجتماعی یا در «SportsCenter» ESPN در هنگام پخش شدن آن‌ها باشد.

پیروزی مک مک‌کلانگ در مسابقه دانک روز شنبه یکی از بهترین اجراهای مسابقه دانک در تاریخ اخیر بود. با وجود اینکه گارد ستاره ممفیس گریزلیز مکرراً دعوت به انجام این کار را رد می کرد، برخی شروع به هق هق دادن برای مورانت کردند که این کار را در سال آینده در سال 2024 انجام دهد.

در سپتامبر 2021، قبل از فصل سوم خود، او در مصاحبه ای با بلیچر ریپورت به تیلور روکس گفت که برای انجام مسابقه دانک یک میلیون دلار نیاز است. اما او همچنین طرفدار نحوه داوری مسابقه نبود، چیزی که هنگام تماشای مسابقه 2020 در توییتر بیان کرد.

این مقاله در ابتدا در Memphis Commercial Appeal منتشر شد: چرا جا مورانت هرگز در مسابقات دانک NBA شرکت نخواهد کرد



منبع

مورانت روز شنبه در جریان در دسترس بودن رسانه های خود گفت: “من مسابقه دانک را انجام نمی دهم.” او بعداً اضافه کرد که برای انجام این کار یک میلیارد لایک لازم است.

دانک های جا مورانت کمی هیجان را به بازی آل استار 2023 وارد کرد، اما یک سوال طولانی را نیز یادآوری کرد: آیا مورانت هرگز در مسابقات اسلم دانک NBA شرکت خواهد کرد؟

بعداً او به شوخی گفت که حتی بیش از 1 میلیون دلار نیاز دارد، به خصوص اگر به دیگران چنین پیشنهادی داده شود.

هدایای ALL-Star:جا مورانت با آویز الماس سفارشی، کفش‌های امضا شده نایک برای بازی ستاره‌های NBA هدیه داده شد

این اولین باری نیست که مورانت رقابت را رد می‌کند یا برای انجام آن یک الزام دیوانه‌وار مطرح می‌کند. به عنوان یک تازه کار در سال 2020، او دعوت را رد کرد زیرا می خواست روی اهداف تیم تمرکز کند.

درست مانند لبرون جیمز، مورانت در بیشتر دوران حرفه ای خود سوالاتی در مورد مسابقه دانک خواهد شنید.

مورانت سپس گفت: «همه می‌دانند که من می‌توانم غرق شوم». من فقط در حال حاضر محبوس شده ام و فقط تمرکز می کنم. فقط سعی می کنم کارها را در اینجا با هم تیمی هایم انجام دهم و برنده شوم.”

راهنمای ALL-Star:کفش های جا مورانت، جارن جکسون جونیور: راهنمای ممفیس گریزلیز برای آخر هفته ستاره های NBA

مورانت گفت: “ده. من به 12 (میلیون) نیاز دارم. من پمپرز و چیزهایی برای خرید گرفتم.”