پسر 8 ساله فلج در هایلند پارک تیراندازی بیدار، درخواست دوقلو

او گفت: «راستش را بخواهید، من آن گفتگو را با کیلی نداشتم. من سعی کرده‌ام روی آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است تمرکز نکنم و واقعاً تمرکزم را روی آنچه که برای کمک به او و پسرش انجام می‌دهیم حفظ کرده‌ام.»

لویزی جزئیات کمی در مورد خود تیراندازی داشت. او گفت که نمی‌دانست خانواده در کجای مسیر رژه ایستاده‌اند که صدای شلیک گلوله‌ها شنیده می‌شود یا چه کسی به آنها کمک کرده است.

یک GoFundMe بیش از 800000 دلار جمع آوری کرده است تا به خانواده کمک کند تا با آنچه که لویزی به عنوان “درمان و درمانی مداوم و واضحی که کوپر به آن نیاز دارد” کمک کند. او گفت که کیلی رابرتز یک رهبر فداکار مدرسه است که خستگی ناپذیر برای دانش آموزان خود کار می کند و اغلب در ساعات اولیه صبح ایمیل می فرستد.

این خانواده روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کردند که پزشکان فکر نمی‌کنند کوپر رابرتز از گلوله‌هایی که به سینه‌اش اصابت کرده آسیب مغزی دیده باشد، تایید کرد که او از ناحیه کمر به پایین فلج است.

او و برادر دوقلویش، لوک، عاشق رژه چهارم ژوئیه در حومه شیکاگو بودند.

پسر را از دستگاه تنفس مصنوعی خارج کردند. وضعیت او وخیم است و درد زیادی دارد اما رو به بهبود است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

او گفت: «اکنون، او و خانواده اش به حمایت ما نیاز دارند. بنابراین ما فقط از شما می خواهیم که لطفاً خانواده رابرتز و همه کسانی که تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته اند را در افکار و دعاهای خود نگه دارید.»

لوک و مادر پسران، کیلی رابرتز، که ناظر 2300 دانش آموز منطقه مدرسه ابتدایی Zion است، نیز آسیب دیدند، اما نه به این شدت. فقط پدر پسرها، جیسون رابرتز، آسیب ندیده بود.

او در مورد خانواده گفت: «آنها ویران شده اند، اما آنها در حال حاضر تمام انرژی خود را روی کوپر متمرکز کرده اند. این یک زمان بسیار احساسی برای همه در حلقه آنها بوده است. و اگر کیلی را می شناسید، او فقط یک مبارز است. و به نظر می رسد که کوپر این بخش از وجود او را در خود دارد زیرا او تا جایی که می تواند سخت می جنگد.

تونی لویزی، سخنگوی خانواده، روز پنجشنبه در جریان تماس زوم با خبرنگاران گفت: اما اکنون خانواده در حال تصور یک “عادی جدید” برای کوپر هستند که در تیراندازی تگرگ زخمی شد که ده ها نفر دیگر را مجروح و هفت نفر را در هایلند پارک زخمی کردند.

لوئیزی گفت: «راستش بگویم، او احتمالاً نباید مرخص می شد. لویزی گفت، اما زمانی که متوجه شد کوپر از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می کند، “به پزشکان و پرستارانش گفت که یا باید مرخص شوند یا او به تنهایی بیرون می رود زیرا باید با پسرش باشد.”

در همین حال، لوئیزی گفت که مادر این پسر که با دو گلوله از ناحیه پا و ساق پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و ممکن است به جراحی سوم نیاز داشته باشد.

او گفت که ناحیه مدرسه ای که او در آن کار می کند، پیشنهادات حمایتی از ناظران در سراسر ایالت دریافت می کند که برخی از آنها بازنشسته شده اند. او گفت که آنها می خواهند کمک کنند تا او بتواند شفا پیدا کند و روی خانواده اش تمرکز کند.

لوک که مورد اصابت ترکش قرار گرفته در خانه است. لوئیزی گفت، اما برخی از خرده‌ها در بدن او باقی می‌مانند زیرا برداشتن آنها آسیب زیادی به او وارد می‌کند. این دوقلوها کوچکترین آنها از شش نفر هستند و چهار خواهر بزرگتر آنها – 18 تا 26 ساله – در حالی که کوپر در بیمارستان بستری است به لوک علاقه دارند.

لویزی این پسر را به عنوان علاقه مند به ورزش و میلواکی برورز توصیف کرد.

خانواده‌اش روز جمعه گفتند پسر 8 ساله‌ای که ستون فقراتش در تیراندازی در رژه چهارم ژوئیه قطع شده بود، برای اولین بار پس از حمله هوشیار است و می‌خواهد برادر دوقلویش را ببیند.

او افزود: “هر بار که با مادرش در مورد او صحبت می کنم، او همیشه بسیار فعال است.”