مجری نیوزمکس که توسط لیندل گیج شده است، “Raid” قانون اساسی را از جیب بیرون می آورد

بولینگ با اعتماد به نفس پاسخ داد: “من قانون اساسی را نگه می دارم.” «متمم چهارم از جستجوها و توقیفات غیرقانونی یا غیرقانونی محافظت می کند. ممکن است شما یک پرونده متمم چهارم علیه FBI داشته باشید. من مطمئن نیستم که آنها در تلفن شما چه چیزی پیدا خواهند کرد، اما به خاطر خدا.”

توقیف تلفن اینفلوئنسر راست‌گرا توسط اف‌بی‌آی با نقض ماشین‌های رای‌گیری سال گذشته در شهرستان مسا، کلرادو، مرتبط است. کارمند شهرستان تینا پیترز به دلیل نقض ادعایی به 10 فقره جرم (از جمله هفت جنایت) متهم شده است.

هنگامی که مایک لیندل، منکر انتخابات، چهارشنبه شب در نیوزمکس ظاهر شد تا یک روز قبل حکم بازرسی تلفن همراهش توسط اف‌بی‌آی را توصیف کند، اریک بولینگ مجری برنامه به نظر نمی‌رسید که چگونه چنین رویدادی ممکن است اتفاق بیفتد، در یک لحظه جیبی را به صدا درآورد. قانون اساسی برای نشان دادن نارضایتی خود.

پس از شکایت مدیر عامل MyPillow در مورد نحوه زندگی تلفنش، بولینگ بخشی از اسناد FBI را که به لیندل داده شده بود را با صدای بلند خواند و خاطرنشان کرد که آژانس یک “تحقیق جنایی رسمی از یک جنایت مشکوک” را انجام داده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اف بی آی چگونه می تواند برود؟ [to] یک شهروند خصوصی که با تلفن خود کسب و کاری انجام می دهد؟ من فقط نمی‌دانم چگونه…» او قبل از پایان دادن به سوال خود ادامه داد و دوباره بیان کرد. «بین جنایی و مدنی تفاوت وجود دارد. آیا آنها پیشنهاد می کنند که این هم مدنی و هم کیفری است؟»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

نیوزمکس

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با ابراز تاسف و تاسف به این خبر واکنش نشان داد، مانند اظهارات لیندل و بولینگ در مورد چگونگی توقیف تلفن او توسط اف‌بی‌آی در رستوران هاردی در غرب میانه، ممکن است نوعی مسئله عمیق قانون اساسی باشد. “

لیندل ادعا کرد: «آنها چیزی پیدا نمی‌کنند» و بعداً پیش‌بینی خود را طوری تنظیم کرد که «کدهای تبلیغاتی زیادی» را برای محصولات MyPillow درج کند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

با این حال، چند دقیقه بعد، به نظر می‌رسید که لیندل به‌طور کامل کاری را که FBI انجام داده است، نمی‌پذیرد. “چرا تلفن یک شهروند را می گیرید؟” او درخواست کرد.

نیوزمکس

“نه، فکر می کنم آنچه اینجا می گویند – چون می گوید تلفن من احضار شده است – فکر می کنم آنها می خواهند تلفن من شاهد چیزهای دیگری باشد که در کلرادو یا جاهایی که شواهدی از این موضوع با این دستگاه ها در حال وقوع است. لیندل گفت. و بعد از صحبت با آنها گفتند که ربطی به 6 ژانویه ندارد.