نگهبان لحظه ای در حین دراز کشیدن ملکه در ایالت از بین می رود

شبکه بی بی سی چهارشنبه شب پخش زنده خود را از خوابیدن ملکه در تالار وست مینستر پس از اینکه به نظر می رسید نگهبان هنگام تماشای تابوت او غش می کرد و سقوط می کرد، متوقف کرد.

افسران پلیس متروپولیتن، داوطلبان و مهمانداران در حال مدیریت صف هستند و توالت و آبنما در نقاط مختلف مسیر در نظر گرفته شده است.

این فیلم که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که نگهبان یونیفرم پوش دو بار به سمت راست خود تلو تلو می خورد، قبل از اینکه تعادل خود را به دست آورد.

لحظاتی بعد نگهبان از روی سکوی قرمز رنگ به جلو روی زمین می افتد و پس از آن تعدادی از مسئولان و ماموران پلیس به کمک او می شتابند.

به نظر می رسید که نگهبان در حالی که مراقب تابوت بود غش کرد و به جلو افتاد - BBC

بی‌بی‌سی به‌سرعت پخش زنده‌ی دروغگویی خود را پس از این حادثه قطع کرد و بینندگان به شبکه‌های اجتماعی رفتند تا شوکه و نگرانی خود را ابراز کنند.

تابوت ملکه بر روی یک کاتافلک بلند شده است و هر گوشه به صورت شبانه روزی توسط یگان هایی از بادیگارد Sovereign، بخش خانگی یا Yeoman Warders of the Tower of London محافظت می شود.

شخص دیگری گفت: “اتفاق وحشتناکی در جریان پخش زنده اعلیحضرت در حال استراحت رخ داد، به نظر می رسد نگهبانی بیهوش می شود و مستقیم به جلو می افتد و به سرش می زند… امیدوارم حال او خوب باشد زیرا سقوط بسیار دردناکی به نظر می رسید.”

به افرادی که در صف هستند، یک مچ بند رنگی و شماره دار داده می شود تا صف را مدیریت کنند.

مقامات انتظار دارند تا 750000 نفر قبل از پایان خوابیدن در ایالت در ساعت 6:30 صبح روز دوشنبه تابوت ملکه فقید را ببینند.

تالار وست مینستر 24 ساعت شبانه روز تا صبح دوشنبه باز است و نگهبانان ساعت ها مواضع خود را حفظ می کنند.

در ساعت 2:30 بامداد پنجشنبه صف تقریباً سه مایل طول داشت و تا پل لندن کشیده شد. ردیاب صف زنده ما را دنبال کنید.



منبع

یک نفر در توییتر گفت: “امیدوارم نگهبان خوب باشد. وقتی بیهوش می شوید می توانید به خود آسیب برسانید.”

مراسم درازکش ملکه الیزابت دوم در ایالت در ساعت 5 بعدازظهر روز چهارشنبه به روی عموم باز شد و انتظار می‌رود صدها هزار نفر تا 19 سپتامبر، روز تشییع جنازه، رسماً برای ادای احترام به حضور خود مراجعه کنند.

در این مرحله مشخص نیست که آیا نگهبان آسیب دیده است یا خیر.

به نظر می رسید که نگهبان در حالی که مراقب تابوت بود غش کرد و به جلو افتاد – BBC