“متشکرم… برای اینکه هرگز از من دست نکشیدی”


NBC

NBC

برای آخرین بار در شنبه شب، پیت دیویدسون در کنار میز “به روز رسانی آخر هفته” ایستاد تا خداحافظی کند و در مورد اینکه چقدر بعید است که یکی از آنها باشد صحبت کند. SNL’مشهورترین بازیگران

دیویدسون با اشاره به دشمنی علنی خود با دوست دختر سابق کیم کارداشیان شروع کرد: “سلام، کالین و چه و میلیون ها نفر فقط تماشا می کنند تا ببینند آیا من کانیه را مطرح می کنم یا خیر.”

او گفت: «هرگز تصور نمی‌کردم این زندگی من باشد. او سپس به شوخی گفت: «اکنون همه می‌دانند که من سفید پوست هستم، زیرا در حالی که به سختی سر کار حاضر می‌شدم، بسیار موفق شدم.»

دیویدسون با اشاره به اینکه در طول هفت فصل حضورش در بازیگران چقدر تغییر کرده است، گفت: “فاکس نیوز طی سه سال از اینکه من را هیولا خطاب کرد به خاطر تمسخر چشم دن کرنشاو، عضو کنگره، به تمسخر چشم او نیز تبدیل شد.”

او توضیح داد: «تاکر کارلسون او را «مک کین» خطاب کرد. «این دو جانباز در یک توهین است! جیز، کالین، پدرت دیک است.»

منصفانه به آنچه گفتم، چون واضح است که هنوز آزارم می‌دهد، من به سادگی در مورد ظاهر کسی شوخی می‌کردم بدون اینکه متوجه شوم که وضعیت پزشکی پشت آن موضوع حساسی است. SNL سنت فارغ‌التحصیلان،» در حالی که عکس ویل اسمیت در حال سیلی زدن به کریس راک در مراسم اسکار پشت سر او ظاهر شد و ناله‌های جمعیت را برانگیخت. از یک طرف، من دوست ندارم مردم فکر کنند که می توانند روی صحنه بیایند و به یک کمدین ضربه بزنند. اما از سوی دیگر، اینگونه است که می‌دانم همه برنامه‌های من اکنون فروخته می‌شوند.»

کیت مک‌کینون اشک‌هایش را در ارسال عاطفی SNL نگه می‌دارد

دیویدسون توضیح داد که زمانی که برای اولین بار برای تست بازیگری شرکت کرد SNL، تهیه کننده لورن مایکلز به او گفت: “فکر نمی کنم شما برای این نمایش مناسب باشید، پس بیایید این موضوع را به هم بزنیم.”

دیویدسون گفت: “و این دقیقاً همان کاری است که ما انجام دادیم.” و به همین دلیل است که افرادی که فکر می کنند من شایسته این شغل نیستم نباید از من متنفر باشند، زیرا ما اشتراکات زیادی داریم. در هر صورت، باید امیدی را القا کنم که به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند در آن حضور داشته باشد شنبه شب زنده. به‌طور جدی، شما مردی را می‌بینید که ساعت 2 بامداد بیرون از 7-Eleven سیگار می‌کشد.

او وقتی همه چیز را با تشکر کردن بسته بود، به وضوح احساساتی شد SNL برای “همیشه پشتم را دارم و به من اجازه می دهم روی خودم کار کنم و رشد کنم.”

دیویدسون ادامه داد: «و از لورن تشکر می‌کنم که هرگز از من دست نکشید و هرگز مرا قضاوت نکرد، حتی زمانی که دیگران چنین بودند. و برای اینکه به من ایمان داشت و به من اجازه داد جایی داشته باشم که بتوانم آن را خانه بنامم با خاطراتی که می تواند یک عمر باقی بماند.

برای اطلاعات بیشتر، گوش دهید و در پادکست The Last Laugh مشترک شوید.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link