ماهیگیران کلرادو پس از صید 463 پوند ماهی میشیگان دستور دادند هر کدام بیش از 1 هزار دلار بپردازند.

اداره منابع طبیعی میشیگان قبلا گزارش داده بود که این افراد مجوز ماهیگیری معتبری نداشتند و از وسایل غیرقانونی استفاده می کردند.

رودخانه‌های میشیگان محل زندگی ماهی قزل آلا کوهو و شینوک هستند و اداره این دو گونه را “یک منبع طبیعی با ارزش و عمومی” می‌داند.

مردان سایه دار در حال تنظیم تور ماهیگیری

در برنامه FOX NEWS بخوانید

قبل از ترتیبات این گروه، اداره منابع طبیعی میشیگان گزارش داد که این افراد ممکن است با جریمه پولی “بیش از 4630 دلار به عنوان جبران خسارت و هزینه های اضافی” روبرو شوند.

گروهی از ماهیگیران از کلرادو (در تصویر نیست) به دلیل شکار بیش از 460 پوند ماهی قزل آلا از آب های میشیگان در اکتبر 2022 با مشکل قانونی مواجه شده اند.

در آن زمان، آژانس دولتی حیات وحش نوشت که افسران بخش از یک ماهیگیر دیگر که شاهد جنایت بوده است، خبر دریافت کردند.

سه نفر از متهمان ساکن دنور و سه نفر دیگر ساکن آرورا هستند.

افسران اداره حفاظت از منابع طبیعی میشیگان اسکات مک نیل و جوزیا کیلینبک

افسران اداره حفاظت از منابع طبیعی میشیگان اسکات مک نیل (سمت چپ) و جوزیا کیلینبک (راست) با 463 پوند ماهی قزل آلا کشف شده از گروهی از ماهیگیران کلرادو که ماهی را از رودخانه Manistee در Manistee County در اکتبر 2022 شکار کردند، تصویر شده اند.

یک گروهبان از اداره منابع طبیعی میشیگان در ایمیلی به فاکس نیوز دیجیتال تأیید کرد که در مجموع شش مرد به دلیل صید غیرقانونی 463 پوند ماهی آزاد از رودخانه Manistee، در نزدیکی سد تیپی در شهرستان دیکسون، در اکتبر 2022 متهم شده اند.

40 تا 50 ماهی آزاد دیگر از کولرهایی که در خودروهای مظنونان نگهداری می شد و برخی از ماهی ها قبلاً فیله شده بودند، کشف شد.

به گفته دپارتمان منابع طبیعی میشیگان، اگر این مردان به درستی مجوز گرفته بودند، در مجموع 30 ماهی مجاز بودند.

گزارش ها حاکی از آن است که افسران پاسخگو مشاهده کردند که این افراد تلاش کردند تا “خطوط ماهیگیری خود را بشکنند” تا “ابزار ماهیگیری غیرقانونی” خود را پنهان کنند.

اداره منابع طبیعی میشیگان گزارش داد که این گروه “17 ماهی قزل آلا را که با روشی غیرقانونی گرفته شده بودند در اختیار داشتند” و در نهایت آنها “با کمال میل به فعالیت غیرقانونی خود اعتراف کردند.”

به گفته دپارتمان منابع طبیعی میشیگان، این مردان که سن آنها بین 29 تا 56 سال است، هر یک از سوی دادگاه ناحیه 85 در شهرستان مانیستی به پرداخت بیش از 1100 دلار محکوم شده اند.

برای ثبت نام در خبرنامه سبک زندگی ما اینجا را کلیک کنید

فیشرمن یوتا به دلیل تقلب در تورنمنت لیک پاول مقصر شدند

مقامات اداره منابع طبیعی میشیگان اعلام کردند که 463 پوند ماهی قزل آلا در همان روز به خانواده های محلی شهرستان مانیستی اهدا شد.



منبع

350 پوند ماهی که به طور غیرقانونی در سواحل تگزاس دستگیر شده بود توسط گارد ساحلی کشف و ضبط شد

گروهی از ماهیگیران اهل کلرادو به تازگی پس از اعتراف به جرم شکار بیش از 460 پوند ماهی از رودخانه میشیگان در پاییز گذشته، به پرداخت هزاران دلار محکوم شده اند.