مدیرکل پس از شکایت در مورد برهنگی مجسمه “دیوید” استعفا داد

کاراسکویلا به روزنامه گفت: «من را ناراحت می کند که زمان من در اینجا باید به این شکل به پایان برسد.

دموکرات تالاهاسی گزارش داد که مدیر مدرسه کلاسیک تالاهاسی، هوپ کاراسکیلا، این هفته پس از اولتیماتوم رئیس هیئت مدیره مدرسه استعفا داد.

یکی از والدین شکایت کرد که این مطالب پورنوگرافیک است و دو والدین دیگر گفتند که می‌خواهند قبل از اینکه این درس به فرزندانشان داده شود، از آن مطلع شوند. این دستورالعمل همچنین شامل نقاشی “آفرینش آدم” میکل آنژ و “تولد زهره” اثر بوتیچلی بود.

قلع و قمع در فلوریدا همچنین باعث شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی به شباهت‌هایی با قسمت دهه 1990 «سیمپسون‌ها» اشاره کنند که در آن شخصیت‌ها درباره سانسور مجسمه «دیوید» بحث می‌کنند.



منبع

برهنگی مجسمه «دیوید» بخشی از یک بحث قرن‌ها درباره هنر فراتر از مرزها و قوانین سانسور بوده است. در دهه 1500، برگ های فلزی انجیر اندام تناسلی مجسمه هایی مانند دیوید را می پوشاندند، زمانی که کلیسای کاتولیک روم برهنگی را ناپسند و زشت می دانست.

تالاهاسی، فلوریدا (AP) – یک مدیر مدرسه منشور فلوریدا پس از شکایت یکی از والدین از قرار گرفتن دانش آموزان کلاس ششم در معرض پورنوگرافی در طول یک درس در مورد هنر رنسانس که شامل مجسمه “دیوید” میکل آنژ بود، مجبور به استعفا شد.