مارجوری تیلور گرین متهم به لگد زدن به فعال ژنرال Z در ویدیو شد

ماریانا پکورا پس از اینکه گفت مارجوری تیلور گرین به او لگد زد، لگد می زند. (عکس: اسکرین شات/توئیتر/مارجوری تیلور گرین)

او به مایر گفت که اگر «اینجا را دوست ندارد» باید «برگردد». واشنگتن پست گزارش داد مایر در مکزیک به دنیا آمد و در ۱۷ سالگی Voters of Tomorrow را تأسیس کرد.

به نظر می رسد که گرین با پای خود حرکتی انجام می دهد و پکورا که در مقابل گرین قدم می زند، به جلو می افتد.

ما تمام هفته در جلساتی با دموکرات ها و جمهوری خواهان نشسته ایم. هیچ کس جز محترمانه رفتار نکرده است.» «همه به‌طور باورنکردنی حواس‌شان به ما بود و ما را جدی گرفتند و صحبت‌های بسیار سازنده‌ای با ما داشتند. به جز مارجوری تیلور گرین.»

ماریانا پکورا پس از اینکه گفت مارجوری تیلور گرین به او لگد زد، لگد می زند. (عکس: اسکرین شات/توئیتر/مارجوری تیلور گرین)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

این ویدیو نشان می‌دهد که گرین به‌طور فزاینده‌ای عصبانی می‌شود، زیرا فعالان با او بحث می‌کنند. در حالی که با کارکنان راه می رفت، گرین مایر را «بزدل» خطاب کرد و او را به «آزار کودکان» متهم کرد، زیرا او گفت که گرین با تبلیغ اسلحه «به بچه ها کمک می کند در مدرسه تیراندازی شوند».

ماریانا پکورا پس از اینکه گفت مارجوری تیلور گرین به او لگد زد، لگد می زند.  (عکس: اسکرین شات/توئیتر/مارجوری تیلور گرین)

پکورا به پست گفت: «راستش، واقعاً مایوس‌کننده است که فکر کنیم تعدادی از بچه‌ها می‌توانند با خونسردی بهتری نسبت به یک عضو کنگره حفظ کنند.

در یک رویارویی ضبط شده در ویدئویی که گرین در حساب توییتر خود منتشر کرده است، می توان مشاهده کرد که این جمهوری خواه افراطی در حال تماس فیزیکی با ماریانا پکورا، 18 ساله، در جریان مشاجره در پیاده رو بر سر خشونت با اسلحه است.

این درگیری زمانی رخ داد که پکورا و سانتیاگو مایر، بنیانگذار رای دهندگان فردا، با گرین در مورد خشونت با اسلحه به دنبال حضور او در یک کنفرانس خبری که توسط اعضای حزب راست گرای آزادی مجلس نمایندگان برگزار شد، مواجه شدند.

نیک دایر، مدیر ارتباطات گرین به Pecora گفت: “شما نمی توانید اعضای کنگره را مسدود کنید.”

گرین مستقیماً به اتهام لگد زدن به پکورا اشاره نکرد.

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به لگد زدن یک فعال نوجوان در خارج از ساختمان کنگره در روز پنجشنبه متهم شد.

او پیشتر به مایر هشدار داده بود: «به اعضای کنگره نزدیک نشوید».

پکورا حیرت زده، معاون مدیر ارتباطات گروه Gen Z، Voters of Tomorrow، می گوید: “اوه خدای من.” او بعداً توییت کرد: “@RepMTG فقط مرا لگد زد.”

پکورا، دانشجوی سال اول کالج، به پست گفت که درگیری او با گرین با آنچه در گفتگو با قانونگذاران دیگر تجربه کرده بود، متفاوت بود، زیرا به گفته او استدلال های گروهش را جدی می گرفتند و با اعضای آن با احترام برخورد می کردند.

پکورا بعداً در توییتی نوشت: «خیلی متاسفم، اما فکر نمی‌کنم غیرمنطقی باشد که اعضای کنگره یک شهروند 18 ساله را لگد نزنند.»

دیگران در توییتر از گرین خواستند که پاسخگو باشد. یک وکیل پیشنهاد کمک کرد.

مایر گفت که اعضای این گروه تصمیم نگرفته بودند که آیا ادعاهای قانونی علیه گرین را پیگیری کنند یا خیر.

مایر در توییتر نوشت: «برای پاسخ به رایج‌ترین سؤال در مورد اتهامات: ما با تیم حقوقی خود صحبت می‌کنیم و گزینه‌های خود را باز نگه می‌داریم.