لیندسی گراهام می‌گوید که «مطمئناً موج جمهوری‌خواهان نیست – این کاملاً مطمئن است» زیرا دموکرات‌ها در رقابت‌های رقابتی پیروز می‌شوند.

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه، عملکرد حزبش در انتخابات میان‌دوره‌ای را ارزیابی کرد که نتایج انتخابات عصر سه‌شنبه شروع شد و اعلام کرد که «مطمئناً موج جمهوری‌خواهان نیست – این کاملاً مطمئن است».

گراهام گفت: “کلاه بر دموکرات هاست، آنها در بسیاری از این مناطق نوسان عملکرد خوبی داشتند.” “چند روز دیگر ما بهتر می دانیم. اما در پایان روز، بچه ها، اگر مجلس و سنا را بگیریم، باید به عنوان یک کشور بنشینیم و بفهمیم که با آن چه کنیم.”

سن لیندسی گراهام.کوین دیچ/گتی ایماژ

  • اظهارات او پس از چند پیروزی دموکرات ها در رقابت های میان دوره ای مطرح شد.

  • لیندسی گراهام

    او گفت: مطمئناً این یک موج نیست، اما فکر می کنم شب بسیار خوبی خواهد بود.

سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام گفت که این “مطمئناً یک موج جمهوری خواه نیست” عصر سه شنبه.

  • اظهارات گراهام اندکی پس از پیروزی مجدد سناتور دموکرات مگی حسن از نیوهمپشایر در برابر رقیب جمهوری خواه، دون بولدوک، رقابتی بود که حزب جمهوری خواه در تلاش برای پس گرفتن سنا تلاش کرد آن را تغییر دهد.

    او افزود: مطمئناً این یک موج نیست، اما فکر می کنم شب بسیار خوبی خواهد بود.

    دموکرات ها همچنین در سایر رقابت های رقابتی در سراسر کشور که جمهوری خواهان هدف آنها بودند، پیشی گرفته اند. نماینده ابیگیل اسپانبرگر در ویرجینیا در برابر یسلی وگا، رقیب مورد حمایت فرماندار ایالت، گلن یانگکین، ایستاد. سناتور مایکل بنت در کلرادو در انتخابات مجدد خود در برابر جو اودی، تازه وارد سیاسی حزب جمهوری خواه، پیروز شد. امیلیا سایکس، قانونگذار ایالت اوهایو، مدیسون جسیوتو گیلبرت، کارمند سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ را در رقابتی علنی برای منطقه سیزدهم کنگره این ایالت شکست داد، که از سوی نظرسنجی‌ها به عنوان “سرگردان” ارزیابی شد.

    سناتور کارولینای جنوبی در مصاحبه ای با NBC News گفت: «من فکر می کنم وقتی همه چیز در سنا تمام شود، به 51، 52 سالگی خواهیم رسید.

    گراهام گفت: “من فکر می کنم همه پرسی درباره بایدن بود. اگر مجلس را پس بگیریم و اکثریت سنا را به دست آوریم، شب بسیار خوبی است. موجی مانند نیوهمپشایر و کلرادو خواهد بود.”

    گراهام در مورد بولدوک با اشاره به فرماندار جمهوری خواه ایالت کریس سونونو که در انتخابات مجدد پیروز شد، گفت: “اگر شما تا این حد از نامزد فرمانداری خود عقب تر باشید، احتمالا اشتباه کرده اید.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    اگرچه هنوز تعداد زیادی از انتخابات تا اواخر روز سه شنبه برگزار نشده است و کنترل مجلس نمایندگان و سنا هنوز مشخص نیست. نظرسنجی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را پس بگیرند، اما پیش‌بینی سنا سخت‌تر بوده است. جمهوری خواهان با تسلیم شدن کرسی سنای اوهایو توسط سناتور بازنشسته جمهوری خواه، راب پورتمن، به عنوان نویسنده خارجی و نویسنده سیاسی، جی دی ونس، تیم رایان، نماینده دموکرات را شکست داد.