نتایج زنده: جان فترمن مهمت اوز: انتخابات سنای پنسیلوانیا را شکست داد


انتخابات 2022 جان فترمن برنده سنای پنسیلوانیا شد

خودی

  • جان فترمن، دموکرات، محمد اوز، جمهوری خواه را در رقابت برای کرسی سنای آمریکا در پنسیلوانیا شکست داد.

  • فترمن معاون فرماندار ایالت و اوز یک پزشک مشهور و نامزد اولین بار است.

  • پنسیلوانیا ایالت میدان نبرد است که بایدن با 1.2 درصد در سال 2020 برنده شد.

جان فترمن، دموکرات، مهمت اوز جمهوری خواه را برای یک کرسی سنای ایالات متحده در پنسیلوانیا شکست داد.

جاسازی عمومی 2022

نامزدهای سنای پنسیلوانیا ایالات متحده

فترمن و اوز برای جانشینی سناتور بازنشسته جمهوری خواه، پت تومی، در یک رقابت میدانی که برای ثروت هر دو حزب در سنای ایالات متحده حیاتی بود، روبرو شدند – و دموکرات ها قصد دارند از کنترل جمهوری خواهان عقب نشینی کنند.

فترمن از سال 2018 به عنوان معاون فرماندار پنسیلوانیا خدمت کرده است و قبلاً شهردار برادوک، بخشداری در بخش غربی این ایالت بود. اوز، یک جراح قلب و عروق، به لطف قرار گرفتن در معرض اپرا وینفری به عنوان یک پزشک مشهور به شهرت رسید و بیشتر به خاطر کارش در تلویزیون میزبان «دکتر اوز شو» شهرت یافت.

فترمن، مترقی، مبارزات انتخاباتی خود را حول محور 51 رای قابل اعتماد برای اولویت های دموکرات در سنا متمرکز کرد. مانند بسیاری از دموکرات‌ها که در سراسر کشور شرکت می‌کنند، پس از اینکه دادگاه عالی Roe v. Wade را در ژوئن لغو کرد، به شدت از احراز حقوق سقط جنین در قوانین فدرال حمایت کرد. او همچنین از تغییر قوانین فیلیباستر فعلی برای تسهیل تصویب قوانین تحت رهبری دموکرات‌ها حمایت می‌کند و قویاً از قانونی‌سازی ماری جوانا حمایت می‌کند، حتی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را برای جرم‌زدایی از ماری جوانا تحت فشار قرار می‌دهد.

کمپین فترمن همچنین اوز را در رسانه های اجتماعی به دلیل زندگی در نیوجرسی در بیشتر دوران بزرگسالی و حرفه خود مورد انتقاد قرار داد.

در همین حال، اوز فترمن را به خاطر موقعیت‌های سیاسی‌اش مورد انتقاد قرار داد و به دنبال آن بود که او را با محبوبیت پایین مردمی بایدن مرتبط کند. اوز، مشابه بسیاری از جمهوری خواهان، برنامه خود را بر روی موضوعاتی مانند اقتصاد و جرم و جنایت متمرکز کرد.

سلامتی فترمن همچنین یکی از نقاط کانونی اصلی رقابت بود، زیرا نامزد پس از سکته مغزی در ماه می بهبود یافت. کمپین اوز فترمن را که در پردازش شنوایی با مشکلاتی روبرو بوده تحت فشار قرار داد تا اطلاعات پزشکی بیشتری در مورد وضعیت خود منتشر کند. فترمن یادداشت اخیری از پزشک منتشر کرد که در آن می‌گوید این نامزد “به خوبی پس از سکته مغزی خود بهبود می‌یابد و وضعیت سلامتی او همچنان رو به بهبود است.”

تاریخچه رای گیری در پنسیلوانیا

پنسیلوانیا یک ایالت نوسانی رقابتی است که در انتخابات ریاست جمهوری 2016 با 1.2 درصد حمایت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، قبل از اینکه در انتخابات 2020 با 1.2 درصد از بایدن حمایت کند.

در سنا، سناتور دموکرات فعلی، باب کیسی، رقیب حزب جمهوریخواه خود، لو بارلتا را با 13 درصد در سال 2018 شکست داد، یک سال موج دموکرات. در همین حال، تومی، آخرین رقیب دموکرات خود، کیتی مک گینتی، را تنها با 1.5 درصد در سال 2016 شکست داد.

مسابقه پول

این مسابقه مطمئناً به عنوان یکی از گران ترین مسابقات میان ترم 2022 در کشور خواهد بود.

طبق گزارش OpenSecrets، فترمن تا 19 اکتبر 56.7 میلیون دلار، 52.1 میلیون دلار و حدود 4.5 میلیون دلار پول نقد در دست داشت. اوز تا 19 اکتبر 40.4 میلیون دلار جمع آوری کرد، 37.7 میلیون دلار خرج کرد و 2.6 میلیون دلار پول نقد در دست داشت. اوز شخصاً بخش اعظم پولی است که کمپین او جمع آوری کرده است.

در همین حال، سوپر PACها، کمیته‌های ملی احزاب، سازمان‌های غیرانتفاعی فعال سیاسی و سایر گروه‌های غیر کاندید در مجموع بیش از ۲۴۰ میلیون دلار در رقابت‌های انتخاباتی ۷ نوامبر، از جمله انتخابات مقدماتی، هزینه کرده‌اند.

آنچه کارشناسان گفتند

رقابت بین فترمن و اوز توسط Inside Elections و The Cook Political Report به عنوان یک “سرگردانی” و توسط ساباتو’s Crystal Ball در مرکز سیاست دانشگاه ویرجینیا “تکیل به دموکراتیک” ارزیابی شد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع