لیندسی گراهام در مورد اینکه آیا از دونالد ترامپ حمایت می‌کند یا خیر، واکنش شگفت‌انگیزی دارد

البته این قبل از پیروزی سناتور کاترین کورتز ماستو (D-Nev.) بر آدام لاکسالت جمهوری خواه در نوادا بود که کنترل سنای ایالات متحده توسط دموکرات ها را حفظ کرد.

مربوط…



منبع

به نظر می رسد سناتور لیندزی گراهام (RS.C.) هنوز آماده حمایت از دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نیست.

“من فکر می کنم او باید آن را در حالت مکث قرار دهد. کایلی مک انانی، سخنگوی سابق کاخ سفید ترامپ، هفته گذشته درباره اعلام احتمالی رئیس سابقش گفت: قطعا.

اما در مورد اینکه گراهام در صورت اعلام یک نامزدی جدید (همانطور که انتظار می‌رود) ترامپ را تایید می‌کند یا خیر، به گزارش پولیتیکو، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی گفت: «ببینیم او چه می‌گوید… بعد از آن به شما خواهم گفت. جورجیا» با اشاره به دور دوم انتخابات بین سناتور فعلی رافائل وارناک (D) و هرشل واکر (R) مورد حمایت ترامپ.

اکراه آشکار گراهام برای حمایت مجدد از ترامپ منعکس کننده سایر جمهوری خواهان است که از ترامپ خواسته اند تا پرتاب کلاه خود را به بعد از رای گیری در جورجیا به تعویق بیندازد، پس از نتایج بدتر از حد انتظار حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای 2022، که بسیاری از منتقدان آن را به دست آوردند. به ترامپ تحمیل شده اند.

گراهام از یکی از بزرگترین منتقدان ترامپ قبل از انتخابات 2016 به یکی از بزرگترین تقویت کننده های ترامپ تبدیل شد، حتی در نهایت انتقاد موقت خود از رئیس جمهور سابق را پس از تحریک شورش مرگبار کنگره آمریکا پس گرفت.