لوئیزیانا قراردادی را برای خانواده برای نگهداری از حیوانات خانگی نوتریا انجام می دهد

این جونده بیش از دو سال است که با لاکوست ها زندگی می کند. اداره حیات وحش در ابتدا روز پنجشنبه اعلام کرد که با استناد به قانون ایالتی مبنی بر ممنوعیت مالکیت یک nutria که یک گونه مهاجم در نظر گرفته می شود، ترتیبی داده است که این حیوان به باغ وحش باتون روژ منتقل شود. به گزارش این روزنامه، اما پس از پاسخ، آژانس شرایط ویژه ای را فراهم کرد که به خانواده اجازه می داد از نوتریا به عنوان حیوان خانگی در چارچوب قانون نگهداری کنند.

دنی لاکوست در سال 2020 زمانی که خواهر و برادرش در ترافیک کشته شدند با حیوان آسیب دیده روبرو شد. او و همسرش با دست به این حیوان غذا دادند تا اینکه خودش به تنهایی غذا بخورد. سپس آن را به عنوان حیوان خانگی پرورش دادند.

Nutria بیش از یک قرن پیش به آمریکای شمالی وارد شد و در لوئیزیانا یک گونه مهاجم مزاحم محسوب می شود. اشتهای آنها برای پوشش گیاهی تالاب ها و نقب زدن آنها در سیلاب ها مانع از کنترل سیل، آسیب به کشاورزی و از بین رفتن تالاب های ساحلی می شود. در زمان‌های مختلف مقامات دولتی برای آنها انعام گذاشته و شکار آنها را برای پوست و حتی برای غذا تشویق کرده‌اند.

اکنون، این حیوان یک ستاره رسانه‌های اجتماعی است که در ویدیوهای TikTok نمایش داده می‌شود و در یک ویدیوی New Orleans Times-Picayune/The New Orleans Advocate دیده می‌شود که با عشق توسط دنی لاکوست نگه داشته می‌شود، با حوله روی یک طبقه می‌چرخد و یک خرچنگ خام را می‌کوبد. . لاکوست به روزنامه گفت که نوتی حتی دوست دارد سوار ماشین شود و سرش از پنجره بیرون باشد.

مایرا لاکوست گفت: «ما فراتر از هیجان هستیم.

این اطلاعیه پس از آن منتشر شد که بیش از 17000 نفر طوماری آنلاین را امضا کردند و از دولت خواستند که نوتی و خانواده اش را تنها بگذارد.

باتون روژ، لا. (AP) – پس از اعتراض های عمومی فراوان، مقامات ایالتی اکنون می گویند که به یک زوج از لوئیزیانا اجازه خواهند داد تا یک جونده 22 پوندی nutria – یک جونده چشم مهره، دندان نارنجی و دم موش که معمولاً یک تالاب محسوب می شود- نگهداری کنند. آفت آسیب رسان — به عنوان حیوان خانگی که با سگ خود خوش و بش می کند، در آغوش آنها فرو می رود و در استخر خانواده شنا می کند.

اکنون که این مصیبت به پایان رسیده است، میرا لاکوست گفت: “ما مشتاقیم که او را در آغوش بگیریم و به او دست بزنیم.”



منبع

جک مونتوس، وزیر حیات وحش و شیلات لوئیزیانا گفت: “من فکر می کنم این یک نتیجه گیری خوب برای همه طرف ها است.”

مایرا لاکوست گفت که او و همسرش چندین شرط از جمله معاینات منظم دامپزشکی و نگهداری آن را در قفس زمانی که در کسب و کار غذاهای دریایی خانواده به منظور نگهداری از حیوان خانگی خود می پذیرند، پذیرفته اند.

به گزارش Times-Picayune/The New Orleans Advocate، اداره حیات وحش و ماهیگیری لوئیزیانا، روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که میرا و دنی لاکوست مجاز به درخواست مجوز هستند تا بتوانند به طور قانونی نوتی را در خانه خود در نیواورلئان نگهداری کنند. . مونتوشه گفت که جزئیات این مجوز در حال نهایی شدن است.

گاهی اوقات آنها را به عنوان “موش های نوتریا” مورد تمسخر قرار می دهند. با این حال، آن‌ها آنقدر به بخش آشنای مناظر و فرهنگ لوئیزیانا تبدیل شده‌اند که یک تیم بیسبال در لیگ کوچک نیواورلئان زمانی بازیگرانی را در لباس به عنوان کاریکاتورهای بزرگ‌تر از زندگی موجوداتی مانند طلسم استخدام می‌کردند – بودرو و کلوتیلد.