قاضی کلمبیایی پس از حضور نیمه برهنه و سیگار کشیدن در رختخواب در برنامه Zoom call تعلیق شد

فاکس نیوز دیجیتال برای اظهار نظر به پولانیا رسیده است.

در یک کلیپ 33 ثانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، قاضی 34 ساله ویویان پولانیا را می‌توان دید که در رختخواب دراز کشیده و نیمه بیدار ظاهر می‌شود در حالی که یک سیگار را می‌کشد. رسانه های محلی گزارش دادند که در یک نقطه از جلسه، یک دادستان به پولانیا می گوید که دوربین او روشن است و او بلافاصله با ادامه جلسه آن را خاموش می کند.

او گفت: “شما هرگز نمی دانید چه زمانی دچار حمله اضطراب می شوید. من همیشه لباس مجلسی ام را می پوشم.”



منبع

در برنامه FOX NEWS بخوانید

او همچنین ادعا کرد که در گذشته به دلیل رفتار آنلاین خود تهدید به اقدامات انضباطی شده است.

ما هیچ توجیهی برای قاضی نمی یابیم که خود را در چنین شرایط اسفناکی در حالی که دارای امکانات خانه خود و کلیه امکانات لازم برای آماده شدن برای یک جلسه عمومی به طور مناسب و با احترامی است که چنین جلسه ای سزاوار آن است، ارائه کرده است.

این کمیسیون نوشت: «وظیفه این کمیسیون است که از تکرار تحقیر قاضی نسبت به اهانت به مقام خود و اهانتی که با همتایان خود در دادسرا، دادسرا و دفاع کرد، خودداری کند.

جلسه دادگاه مجازی حول بحث هایی در مورد اینکه آیا فردی که متهم به بمب گذاری در خودروی بمب گذاری شده در سال 2021 است باید وثیقه صادر شود یا خیر، متمرکز بود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

این کمیسیون در یک حکم کتبی اعلام کرد که تعلیق پولانیا تا فوریه 2023 به قوت خود باقی خواهد ماند، رسانه اسپانیایی زبان Infobae گزارش داد.

یک قاضی کلمبیایی که به خاطر به اشتراک گذاری عکس های خشم آلود در صفحه اینستاگرامش شهرت دارد، پس از حضور در جلسه مجازی زوم در حالی که نیمه برهنه بود و در رختخواب سیگار می کشید، به مدت سه ماه از کار تعلیق شد.

یکی از وکلا در تماس، نادرستی ادعایی پولانیا را به کمیسیون ملی اخلاق قضایی کلمبیا گزارش داد.

مظنون فلوریدا در حالی که او در ترافیک آزادراه می دود برای نمایندگان فریاد می زند “متاسفم”

به گزارش شبکه اسپانیایی ال پاییس، پولانیا در واکنش به این حادثه به یک ایستگاه رادیویی محلی گفت که در طول جلسه استماع در رختخواب دراز کشیده بود زیرا از یک حمله اضطرابی رنج می برد.