کانیه «یه» وست فاش کرد که ترامپ در ویدیوی کمپین بمب‌شل 2024 بر سر او فریاد زده است.


کالا کسلر/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

کالا کسلر/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

کانیه “یه” وست پنجشنبه شب به مسیر خود تخریبی کامل ادامه داد و مجموعه ای از ویدئوها از جمله تبلیغی دو دقیقه ای در کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ را منتشر کرد.

این خواننده رپ 45 ساله هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد دوباره در سال 2024 نامزد ریاست جمهوری شود.

«چیزی که ترامپ بیش از همه نگران آن بود [is] من از او می‌خواهم که معاون من باشد.» فکر می‌کنم این در فهرست چیزهایی که او را غافلگیر کرده بود پایین‌تر بود.»

او می‌گوید: «این واقعیت بود که من با هوش وارد شدم.

امی شومر در مونولوگ “SNL” “نازی” کانیه وست را صدا می کند

حتی پس از انتشار ویدئو، کانیهمشاور او ترامپ را به طور مشخص هدف قرار داد.

میلو یانوپولوس درباره ویدئوها و رابطه ی با ترامپ در حال حاضر به دیلی بیست گفت: «این جای من نیست که بگویم. اما به‌عنوان یک خبره و از نزدیکان چندین میلیاردر جیوه‌ای، اصلاً تعجب نمی‌کنم که ببینم آنها در آینده نزدیک به این موضوع می‌خندند. البته با فرض اینکه آقای ترامپ خیلی زخمی نشده باشد.

با این حال، او ادامه داد: “دنیای ترامپ امشب در بحران است.”

از نظر شخصی من، رئیس جمهور سابق فقط خودش را مقصر می داند. این یک محاسبه دیرهنگام است. پرزیدنت ترامپ به همه کسانی که او را بیشتر دوست داشتند، از شخصیت‌های لغو شده که به او کمک کردند تا حامیانش که مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند در 6 ژانویه، غفلت کرده و به او خیانت کرده است. او ممکن است بخواهد در مورد اینکه آیا می‌توانست برای تایید و حمایت از وفادارترین طرفدارانش بیشتر تلاش کند. سالها. ناسپاسی معمولی و بی رحمانه راهی برای رسیدن به شما دارد.»

تیزر تبلیغاتی با عنوان “تشخیص مار-آ-لاگو” است و تنها دو روز پس از اینکه وست و نیک فوئنتس، برتری طلب سفیدپوست مشهور در روز سه شنبه در خارج از باشگاه گلف رئیس جمهور سابق فلوریدا دیده شد، منتشر می شود.

در ادامه ویدیو، خواننده رپ که ماه گذشته پس از یک جریان بی‌امان از نظرات ضدیهودی توسط آدیداس کنار گذاشته شد، به تمجید از فوئنتس می‌پردازد.

نیک فوئنتس، برخلاف بسیاری از وکلا و برخی از مردم [Trump] وست در این کلیپ گفت که در کمپین 2020 او باقی مانده است، او در واقع یک وفادار است. وقتی همه وکلا گفتند فراموشش کن، ترامپ تمام شد، وفادارانی در کاخ سفید ظاهر شدند، درست است؟ و سوال من این خواهد بود که “چرا وقتی این فرصت را داشتید، ژانویه 6ers را آزاد نکردید؟”

در حالی که او در مورد توصیه به ترامپ صحبت می کند که “برو این افرادی را که رسانه ها سعی کردند آنها را لغو کنند” بیاورید، این ویدئو عکس های کوری لواندوفسکی مدیر سابق ستاد انتخاباتی ترامپ، راجر استون متحد ترامپ و الکس جونز نظریه پرداز توطئه را که به پرداخت پول محکوم شده است، فلش می کند. بیش از یک میلیارد دلار به خانواده های قربانیان سندی هوک به دلیل دروغ گویی در مورد مرگ فرزندانشان.

جریان اصلی خطرناک کانیه وست و برند یهودی ستیزی کایری اروینگ

این طراح و نوازنده رسوایی کفش گفت که ترامپ با یک داستان «آغشته به اوباش» که در آن مدعی شد به زندانی سابق فدرال آلیس جانسون برای غرب عفو کرده است، آرزوهای ریاست جمهوری خود را رد کرد. کیم کارداشیان، همسر سابق وست، مبارزات زیادی برای عفو جانسون توسط ترامپ انجام داده بود.

در همین ویدیو، کانیه فاش می‌کند که ترامپ به کارداشیان توهین کرده است، هر چند که خود توهین به صدا در می‌آید. ظاهرا ترامپ به کانیه گفته است: «می‌توانی به او بگویید که من این را گفتم.»

وست گفت: “من فکر می کردم که مادر فرزندان من است.”

نام کارداشیان در حالی مطرح می شود که وست با تحقیقات داخلی آدیداس – که برند کفش Yeezy او از سال 2013 تا ماه گذشته را بر عهده داشت – به اتهام آزار و اذیت کارمندان سابق خود مواجه است. در نامه ای ناشناس که توسط رولینگ استون این هفته، چندین کارمند سابق ادعا کردند که وست آنها را تحقیر کرده و با نشان دادن پورنوگرافی، از جمله تصاویر گرافیکی از خود کارداشیان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

وست در ویدئوی تبلیغاتی عجیب و غریب اعلام کرد که ترامپ از برنامه‌هایش برای مقام بالاتر راضی نیست.

وقتی ترامپ اساساً شروع به فریاد زدن سر میز کرد و به من گفت که می‌بازم، آیا این تا به حال برای کسی در تاریخ مفید بوده است؟ برنده گرمی گفت: «صبر کن، ترامپ را نگه دار، تو داری با یه صحبت می‌کنی».

ویدیو با مقدمه آهنگ ۲۰۱۶ او به نام «پدر دراز کن دستانم، پ. 1، و یک کارت عنوان با خواندن «YE24».

از دو ویدیوی دیگری که پنجشنبه شب منتشر شد، یکی از کلیپ‌های خبری درباره کنار گذاشتن وست توسط آدیداس تشکیل شده است، در حالی که یکی دیگر عمدتاً مونولوگ مجری فاکس نیوز، تاکر کارلسون در حمایت از وست را نشان می‌دهد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع