قاضی به دختر 15 ساله متهم به تیراندازی به سمت نمایندگان هشدار داد که امکان حبس ابد وجود دارد

و من از شما می خواهم که شروع به فکر کردن در مورد آن چیزها کنید زیرا اگر پیشنهاد دولت را رد کنید، و این به یک محاکمه کشیده شود، و هیئت منصفه شما را در این جرایم مجرم تشخیص دهد، به عواقب بسیار جدی نگاه می کنید، که می تواند شامل موارد بسیار بیشتری باشد. فقط 20 سال.»

دادستان ها به جکسون مالدونادو پیشنهاد داده اند که با او موافقت کند، اما این نوجوان را به مدت 20 سال به زندان ایالتی می برد.

ارسال به مرکز نوجوانان: پسری در تیراندازی با نمایندگان مجرم شناخته شد، متعهد به تسهیلات نوجوانان و سپس مشروط

نیکول جکسون-مالدونادو در طی یک جلسه استماع در مرکز عدالت اس. جیمز فاکسمن در ساحل دیتونا، پنجشنبه، 15 سپتامبر 2022.

لری آوالونه، وکیل مدافع جکسون-مالدونادو، دستیار مدافع عمومی، در طول جلسه دادرسی گفت که دفاع به زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارد و قرار است در 20 اکتبر استیضاح شود.

هر دوی این کودکان قبلاً تحت درمان با بیکر قرار می‌گرفتند، که در آن فرد برای ارزیابی روانپزشکی در صورتی که تهدیدی برای خود یا دیگران در نظر گرفته شود، بازداشت می‌شود.

زامبرانو گفت: «نمی‌دانم شما چیز زیادی در مورد قمار می‌دانید یا نه، اما این معادل قرار دادن تمام تراشه‌هایتان روی میز است. و یا برنده می‌شوید یا نمی‌توانید، و اگر نگیرید، عواقب آن مادام العمر برای شما خواهد بود.»

دادستان های دادخواست به او پیشنهاد داده اند که اقدام به قتل یک اتهام مجری قانون را به اقدام به قتل تغییر دهد.

هیچ نماینده ای آسیب ندیده است.

آر جی لاریزا، دادستان ایالتی، به ایمیلی که از او در مورد نحوه برخورد متفاوت با این دو پرونده پرسیده شده بود، پاسخ نداد. مایک چیتوود، کلانتر شهرستان ولوسیا، قبلاً این سؤال را به دفتر دادستانی ایالت ارجاع داده است. چیتوود قبلا گفته بود که از دادستان ها در این پرونده حمایت می کند.

زامبرانو گفت: “من می دانم که شما یک فرد جوان هستید و می دانم که پیشنهاد ایالت بسیار بسیار تند است، اما باید یک چیز را درک کنید: شما در طول مسیر با تعدادی از بررسی ها با یک حبس ابد روبرو هستید.” “و حبس ابد در مورد شما نتیجه ای خارج از سوال نیست.

جکسون مالدونادو اوایل سال جاری این پیشنهاد را رد کرد. قرار بود او را به مدت 20 سال به زندان ایالتی بفرستد و پس از آن چهل سال زندان مشروط توصیف شد.

زامبرانو گفت: “پس سرنوشت شما از دست شما خارج شده و در دستان قاضی است.” اما من از حقایق پرونده بر اساس گزارش های پلیس آگاهی دارم. و می توانم به شما بگویم، برای شما چندان عالی به نظر نمی رسد.»

جکسون مالدونادو گفت: بله قربان.

جکسون مالدونادو همچنین متهم به آتش زدن زمین های خالی در آوریل 2021 در ساحل پالم شد. او در دادگاه بزرگسالان در شهرستان فلاگلر به پنج فقره آتش زدن عمدی زمین‌ها و یک مورد شرارت جنایی بیش از 1000 دلار متهم شد. هر اتهام یک جنایت درجه سوم است که مجازات آن تا پنج سال زندان است. آن پرونده همچنان مفتوح است.

“مواجه به حبس ابد”

زامبرانو به او گفت که حضور در دادگاه خطرناک است.

زامبرانو از جکسون مالدونادو پرسید که آیا از این پیشنهاد مطلع است یا خیر.

آوالونه گفت که دفاع یک متخصص بهداشت روان را برای ارزیابی جکسون-مالدونادو برای اهداف کاهش استخدام کرده است.

نیکول جکسون-مالدونادو در طی یک جلسه استماع در مرکز عدالت اس. جیمز فاکسمن در ساحل دیتونا، پنجشنبه، 15 سپتامبر 2022.

با این حال، دادستان ها اوایل سال جاری با متهم 13 ساله او به توافق رسیدند که می توانست او را از یک مرکز برای نوجوانان ظرف سه سال آزاد کند.

تماس با زندان: دختر متهم به تیراندازی به سمت نمایندگان که از زندان ولوسیا تماس می گیرد می گوید این یک “اشتباه احمقانه” بوده است.

زامبرانو جلسه بعدی جکسون-مالدونادو را برای 12 اکتبر در حضور قاضی الیزابت بلکبرن تعیین کرد. زامبرانو روز پنجشنبه جای بلکبرن را پر می کرد.

تیراندازی با نمایندگان ولوسیا

جکسون-مالدونادو 14 ساله بود که در 1 ژوئن 2021 به همراه یک پسر 12 ساله از خانه کودکان متدیست یونایتد فلوریدا در اینترپرایز فرار کردند، وارد خانه شدند و خود را با سلاح گرمی که در آن پیدا کردند مسلح کردند. شارژ سوگندنامه

قاضی به جکسون مالدونادو گفت که اگر پرونده به هیئت منصفه برسد، حکم می تواند علیه او صادر شود.

از آنجایی که این پسر به عنوان یک نوجوان متهم شده بود، نیوز-ژورنال از او نامی نمی برد.

می خواهد محاکمه شود: نیکول جکسون-مالدونادو به قاضی می گوید که می خواهد به دادگاه برود

سارا توماس، دستیار دادستان ایالتی در جریان جلسه استماع روز پنجشنبه گفت که دادستان ها آماده شنیدن پیشنهادات متقابل دفاع خواهند بود.

نیکول جکسون-مالدونادو طی جلسه ای در مرکز دادگستری اس جیمز فاکسمن در ساحل دیتونا، پنجشنبه، 15 سپتامبر 2022 به دادگاه هدایت می شود.

در پرونده Volusia، توماس دستیار دادستان ایالتی پیشنهاد قبلی را در روز پنجشنبه تکرار کرد که 20 سال در زندان ایالتی بود. اما او گفت که به دنبال آن 15 سال مشروط خواهد بود. در جلسه قبلی، یک دادستان دیگر گفت که این مدت 40 سال است.

بررسی درگیری مسلحانه فراریان: “من همه طرفدار این هستم که بچه ها را نکشیم، اما … باید کاری انجام دهیم”

این مقاله در اصل در مجله خبری دیتونا بیچ منتشر شد: پرونده نیکول جکسون-مالدونادو: دولت آماده معامله با نوجوان است.



منبع

دادستان ها اوایل سال جاری با پسر 13 ساله ای که اکنون پرونده اش در دادگاه نوجوانان باقی مانده بود، به توافق رسیدند. این پسر به همان اتهامات جکسون مالدونادو اعتراف کرد و به عنوان بخشی از توافقنامه، ممکن است در کمتر از سه سال از یک مرکز برای نوجوانان آزاد شود.

از آنجایی که او یک نوجوان است، در صورت محکوم شدن به عنوان اتهام، حکم جکسون-مالدونادو ظرف 25 سال یا احتمالا زودتر مورد بازنگری قرار می گیرد و در این مرحله او می تواند آزاد شود. او بدون وثیقه در زندان شعبه شهرستان ولوسیا نگهداری می شود.

اگر با امید به عنوان تنها راهبرد خود به دادگاه می آیید، من اینجا هستم تا به شما بگویم که امید یک تاکتیک وحشتناک است. امیدوار نباشید که همه چیز برای شما به بهترین نحو پیش برود. زامبرانو گفت.

جکسون مالدونادو به اتهام تلاش برای قتل یک افسر مجری قانون (اسلحه گرم) با حبس ابد مواجه است. دزدی از یک خانه در حالی که مسلح بود. و شرارت جنایی که باعث خسارت 1000 دلار یا بیشتر شود.

نیکول جکسون-مالدونادو با وکلای خود در طی یک جلسه دادرسی در مرکز عدالت اس. جیمز فاکسمن در ساحل دیتونا، پنجشنبه، 15 سپتامبر 2022.

نیکول جکسون-مالدونادو با وکلای خود در طی یک جلسه دادرسی در مرکز عدالت اس. جیمز فاکسمن در ساحل دیتونا، پنجشنبه، 15 سپتامبر 2022.

او به او توصیه کرد که با دقت به صحبت های وکلایش گوش کند.

گزارش شده است که جکسون مالدونادو و پسر پس از آن به سمت نمایندگانی که به این حمله واکنش نشان دادند شلیک کردند. گزارش ها می گویند که نمایندگان ابتدا آتش خود را نگه داشتند، اما در نهایت به جکسون-مالدونادو شلیک کردند.

زامبرانو گفت که او سخت تلاش می کند تا حل و فصل در پرونده ها را تسهیل کند.

نیکول جکسون-مالدونادو طی جلسه ای در مرکز دادگستری اس جیمز فاکسمن در ساحل دیتونا، پنجشنبه، 15 سپتامبر 2022 به دادگاه هدایت می شود.

قاضی محل رائول زامبرانو به نیکول جکسون مالدونادو، دختر 15 ساله متهم به تیراندازی به نمایندگان و محکومیت احتمالی حبس ابد در صورت محکومیت، هشدار داد که به دقت در مورد پرونده خود فکر کند، به وکلای خود گوش دهد و با دادستان ها به توافق برسد. .