کیم کارداشیان در اینستاگرام به «ماهیگیری آسیایی» متهم شد

اطلاعات بیشتر از NextShark: سگی که صفحه تلویزیون را لیس می‌زند و گوشت را نشان می‌دهد، احمقانه‌ترین چیز در ویدیوی ویروسی پر هرج و مرج نیست

چندین کاربر Reddit در r/KUWTK subreddit ستاره 41 ساله “Keeping Up with the Kardashians” را به آرایش کردن او متهم کرد. آسیایی نگاه کن در پست اینستاگرام خود در روز سه شنبه در حال تبلیغ جدیدترین مجموعه لاک تیفانی و شرکت.

او در اینجا آسیایی به نظر می رسد، واقعاً عجیب است،» در یکی از نظرات خوانده شد، در حالی که کاربر دیگری در پاسخ خود نوشت: «او سعی می کند چهره بیضی شکل کمتری از آنچه که به نظر می رسد به خود بدهد. این احمقانه است زیرا همه ما می دانیم که او واقعاً چه شکلی است، پس چه فایده ای دارد؟

کارداشیان روبرو شد واکنش شدید در سال 2019 پس از نام گذاری خط لباس های خود به Kimono Solutionwear و ثبت به علامت تجاری کلمه “کیمونو” برای برند او.

او الان آسیایی است؟» یکی دیگر از کاربران Reddit نظر داده است.

ماهیگیری آسیایی» عملی است که در آن الف فرد غیر آسیایی ممکن است از آرایش، لباس یا ویرایش عکس استفاده کند تا خود را بیشتر شبیه آسیای شرقی نشان دهد. چندین نفر از افراد سرشناس متهم به ماهیگیری آسیایی در گذشته خواننده آمریکایی هستند آریانا گرانده و شخصیت اینترنتی بریتانیایی لندن بود.

تصویر ویژه از طریق The Late Late Show با جیمز کوردن



منبع

هوم، به نظر می رسد [she] از فیلتر/روش صورت مشابهی که کورتنی در عکس آب نبات در حمام «Lemme» استفاده کرد استفاده کرد. هر دو آسیایی به نظر می رسند. همچنین خمیازه بکش این کاربر کیم نوشت.

کیم کارداشیان، تاجر و اجتماعی آمریکایی در یکی از جدیدترین پست های اینستاگرام خود به «ماهیگیری آسیایی» متهم شده است.

این زن آسیایی کیست و کیم کجاست؟؟؟؟ یکی از کاربران به شوخی نوشت

کاربر دیگری به شباهت‌های جدیدترین عکس کیم کارداشیان با خواهرش کورتنی کارداشیان برای برند ویتامین و مکمل Lemme اشاره کرد.

این حرکت توجه را به خود جلب کرد دایساکو کادوکاوا، شهردار کیوتوکه از کارداشیان خواست در تصمیم خود برای نام این برند تجدید نظر کند. دایساکو نوشت: “ما فکر می کنیم که نام “کیمونو” are دارایی مشترک با تمام بشریت که کیمونو و فرهنگ آن را دوست دارند. بنابراین نباید آنها را انحصار کرد.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: نام میانی ویتنامی کودک اولیویا مان Hiệp در مقایسه با نام کودک ایلان ماسک X Æ A-XII