فورد خودروهای SUV را به دلیل خطر آتش سوزی موتور فراخوان می کند

فورد بررسی گزارش‌های آتش‌سوزی را در 24 مارس آغاز کرد. می‌گوید آتش‌سوزی‌ها به نظر می‌رسد محدود به خودروهای SUV ساخته شده از 1 دسامبر 2020 تا 30 آوریل 2021 باشد. این شرکت می‌گوید هیچ گزارش آتش‌سوزی از خودروهایی که قبل یا بعد از آن تاریخ‌ها ساخته شده‌اند، ندارد.

این خودروساز همچنین در حال فراخوانی حدود 310000 کامیون سنگین است زیرا ممکن است کیسه هوای راننده در تصادف باد نشود.

اما این شرکت می گوید که آتش سوزی ممکن است حتی در زمانی که موتورها خاموش هستند اتفاق بیفتد. فورد گزارش هایی از 16 آتش سوزی در زیر کاپوت، 14 مورد در خودروهای شرکت اجاره ای دارد. یک نفر سوخت. توصیه می شود که SUV ها در فضای باز و دور از ساختمان ها پارک شوند. تاکنون تعمیری برای آتش‌سوزی‌ها که به نظر می‌رسد از پشت محفظه موتور در سمت سرنشین شروع می‌شود، توسعه نداده است.

فورد در اسنادی که روز پنجشنبه توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ارسال شد، می‌گوید که کامپیوتر کنترل پیشرانه ممکن است خطای نرم‌افزاری را تشخیص ندهد.

جفری مارنتیک، مدیر کل خودروهای سواری فورد، در بیانیه‌ای گفت: «ما شبانه روز برای تعیین علت اصلی این مشکل و درمان بعدی کار می‌کنیم تا مشتریان بتوانند از استفاده از وسایل نقلیه خود لذت ببرند.

و این شرکت 464 خودروی شاسی بلند موستانگ Mach-E الکتریکی را از سال 2021 فراخوان می‌کند. یک مشکل نرم‌افزاری می‌تواند باعث شتاب، کاهش سرعت یا کاهش قدرت محرکه ناخواسته در خودروهای چهارچرخ محرک شود.

این مشکل توسط نمایندگی ها یا با یک به روز رسانی نرم افزار آنلاین برطرف خواهد شد. حدود 30 می از طریق نامه به مالکان اطلاع داده می شود.



Source link

فورد در بیانیه ای آماده اعلام کرد که از 16 آتش سوزی، 12 مورد هنگام خاموش شدن موتورهای SUV رخ داده است. این شرکت می گوید هیچ گزارشی مبنی بر گسترش آتش سوزی به هیچ ساختمانی در دست ندارد.

فورد می‌گوید به مالکان دستور نمی‌دهد که رانندگی SUV‌ها را متوقف کنند، اگرچه کسانی که ممکن است نتوانند دستورالعمل‌های پارک را در فضای باز دنبال کنند باید با فروشنده یا شرکت خود تماس بگیرند.

فورد در اسناد دولتی ایالات متحده که روز پنجشنبه منتشر شد، می‌گوید که نمی‌داند چه چیزی باعث آتش‌سوزی در برخی از خودروهای شاسی بلند 2021 فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور شده است.

این فراخوان شامل برخی از کامیون های F-250، 350، 450 و 550 مدل 2016 می شود. گرد و غبار می تواند وارد سیم کشی کیسه هوا در فرمان شود و برق را قطع کند. نمایندگی ها سیم کشی فرمان را تعویض خواهند کرد. از تاریخ 5 ژوئیه از طریق پست به مالکان اطلاع داده می شود.

دیترویت (AP) – فورد از صاحبان 350000 وسیله نقلیه می‌خواهد در سه فراخوان آنها را برای تعمیر به نمایندگی‌ها ببرند، از جمله حدود 39000 خودرو که باید در فضای باز پارک شوند زیرا موتورها ممکن است آتش بگیرند.

فورد می‌گوید در حال رسیدگی فوری به این فراخوان است و به محض تهیه فهرستی از مالکان و آدرس‌های خودرو، از برنامه‌ها و ایمیل برای اطلاع مشتریان استفاده خواهد کرد.