تقسیم مجدد نیروها در نبردهای میان‌دوره‌ای میان‌دوره‌ای میان‌دوره‌ای میان‌دوره‌ای در مقابل نیروهای فعلی

اما نقشه جدید کنگره که توسط جمهوری خواهان ترسیم شده است، با هدف حذف یکی از کرسی های آنها، اکنون دو زن را برای نامزدی حزب خود در منطقه هفتم بازسازی شده جورجیا، با هم رقابت می کنند. این تضمین می‌کند که تنها یک نفر از انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه تا انتخابات عمومی نوامبر پیش می‌رود و این باعث عصبانیت فعالانی شد که سال‌ها صرف تبدیل شدن به حومه آتلانتا به دموکرات شدن کردند.

رقابت‌های نادر اغلب به‌عنوان نماینده‌ای برای تنش‌های بزرگ‌تر در هر حزب عمل می‌کنند – که این بار به معنای رقابت دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان با چپ‌های مترقی و راست‌های تحت سلطه ترامپ است.

(رویترز) – لوسی مک بات، نماینده ایالات متحده، از سال 2018، زمانی که به 40 سال تسلط جمهوری خواهان در یکی از کرسی های حومه آتلانتا پایان داد، یک ستاره در حال ظهور دموکرات بوده است.

تنش های درون حزبی

نوشته جوزف آکس

جونز در مصاحبه با پولیتیکو از این تصمیم انتقاد کرد اما نگفته است که آیا مالونی را به چالش خواهد کشید یا خیر. جونز همچنین می‌تواند با جمال بومن، یکی از دموکرات‌های ترقی‌خواه سیاه‌پوست، که یک ناحیه همسایه را اشغال کرده است، رقابت کند.

بوردو در یک مناظره اخیر گفت: “هر چیزی که ما برایش می جنگیدیم، شما با آمدن و جنگیدن با من اینجا تضعیف کرده اید.”

کارولین بوردو، نماینده کنگره، در سال 2020، زمانی که ناحیه همسایه را تصرف کرد و تنها نامزد دموکرات مجلس نمایندگان در کشور بود که در آن سال کرسی جمهوری خواهان را به دست آورد، ادعای شهرت خود را مطرح کرد.

در موارد دیگر، مسابقات یک نتیجه اجتناب ناپذیر از تقسیم مجدد است. ویرجینیای غربی یکی از سه کرسی خود را در نتیجه رشد کند جمعیت از دست داد و دو رئیس فعلی مجبور به مقابله شدند. الکس مونی، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده، در انتخابات مقدماتی هفته گذشته، دیوید مک کینلی، نماینده جمهوریخواه کنگره را شکست داد.

میلر، یکی از اعضای حزب راست افراطی آزادی، به دیویس به دلیل رای او به نفع کمیسیون دو حزبی برای تحقیق در مورد شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده حمله کرده است. دیویس که به عنوان یک جمهوری خواه سنتی تلقی می شود، از حمایت زیرساخت های حزبی ایالت برخوردار است.

مک‌بث با اشاره به این که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که او در رقابت پیشرو است، پاسخ داده است، و این استدلال را نشان می‌دهد که رای‌دهندگان او را می‌شناسند و کاری که او از جانب آنها انجام داده است.

این رقابت یکی از دوجین‌گانه‌ای است که در سراسر ایالات متحده وجود دارد که در آن تقسیم‌بندی مجدد، رهبران فعلی یک حزب را به رقابت با یکدیگر سوق داده است، که نتیجه‌ای ناخوشایند از روند یک دهه ترسیم خطوط جدید کنگره است.

این هفته در نیویورک، یک استاد ویژه منصوب از سوی دادگاه، پیش نویس نقشه کنگره را منتشر کرد، پس از آن که دادگاه عالی ایالت، طرحی را که توسط دموکرات ها طراحی شده بود به عنوان یک عامل غیرقانونی باطل کرد.

در ایلینویز، مری میلر، نماینده دوره اول جمهوری خواه ایالات متحده – مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق – به دنبال همکار جمهوری خواه، رادنی دیویس، که یک دهه در مجلس خدمت کرده است، می رود.

در برخی ایالت‌ها، مانند جورجیا، رقابت‌های درون حزبی از تلاش عمدی جناحی یک طرف برای ترسیم خطوط مساعد ناشی می‌شود.

پیشنهاد جدید می‌تواند دو جفت از رهبران دموکرات را در مقابل یکدیگر قرار دهد، از جمله نمایندگان قدرتمند جری نادلر و کارولین مالونی، که هر کدام سه دهه را در کنگره سپری کرده‌اند و در ماه اوت امسال در انتخابات مقدماتی بسیار پرهزینه با هم روبرو خواهند شد.

نقشه جدید نیویورک بلافاصله تضاد بین تشکیلات حزب دموکرات و جناح چپ را برجسته کرد. شان پاتریک مالونی، رئیس بازوی مبارزات انتخاباتی حزب ملی دمکرات در چند دقیقه پس از انتشار نقشه اعلام کرد که در ناحیه جدیدی که بیشتر از کرسی موندیر جونز، دموکرات سیاه لیبرال تشکیل شده، نامزد خواهد شد.

مری بارون، وکیل بازنشسته ای که برای دو دوره قبلی مک باث داوطلب شد و به کمپین بوردو کمک مالی کرد، گفت: «من واقعاً از روند تقسیم مجدد ناامید شدم. به نظر من واضح بود که آنها آن را برای سرکار انداختن یک جمهوری خواه ایجاد کردند.»

رقابت جورجیا به ویژه برای دموکرات‌ها بسیار دلخراش بوده است، زیرا پیروزی‌های مک‌بث و بوردو در حومه آتلانتا به دست آمد – نقطه صفر برای پیروزی غافلگیرکننده جو بایدن در سراسر ایالت در سال 2020، و همچنین برای دور دوم انتخابات سنا در سال 2021 که به حزب کنترل کرد. کنگره.

بوردو به مک‌بات حمله کرده است که منطقه‌اش را که به شدت جمهوری‌خواه طراحی شده بود، رها کرد، نه اینکه برای حفظ آن بجنگد.

(گزارش توسط جوزف آکس؛ ویرایش توسط کالین جنکینز و روزالبا اوبراین)



Source link