فوتبالیست سال اول آگورا عالی پس از عوارض جراحی درگذشت


تای دیفباخ، کوارتربک آگورا های بالا، کلاه فوتبال کارتر استون، دانشجوی سال اول آگورا، را قبل از بازی جمعه شب در ونتورا های بالا نگه می دارد.  استون، 15 ساله که دانشجوی سال اول بود، هفته گذشته پس از عوارض جراحی شانه درگذشت.

تای دیفباخ، کوارتربک آگورا های بالا، کلاه فوتبال کارتر استون، دانشجوی سال اول آگورا، را قبل از بازی جمعه شب در ونتورا های بالا نگه می دارد. استون، 15 ساله که دانشجوی سال اول بود، هفته گذشته پس از عوارض جراحی شانه درگذشت.

کارتر استون برای یک روز در Agoura High شرکت کرد.

این نوجوان 15 ساله اولین روز چهارشنبه اولین روز دبیرستان خود را سپری کرد. روز بعد، او کلاس‌ها را برای انجام عمل جراحی آرتروسکوپی روی شانه‌اش در یک مرکز جراحی سرپایی در روستای Westlake از دست داد. هنگامی که عوارض ایجاد شد، او به اورژانس مرکز پزشکی منطقه ای لس روبلز در هزار اوکس منتقل شد.

اما این گارد تهاجمی جوان هرگز برای بازی روز جمعه در ونتورا به تیم فوتبال خود بازنگشت.

به گفته داستین کرویک، مربی فوتبال Agoura High فوتبال، استون پنجشنبه شب پس از انتقال با هواپیما به بیمارستان کودکان لس آنجلس به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی، درگذشت.

کریک گفت: «قبل از عمل جراحی ناشناخته و ناشناخته بود. “او بچه بزرگی بود.”

کارتر استون دانشجوی سال اول آگورا پس از تحمل عوارض جراحی شانه روز پنجشنبه درگذشت.  بعدها مشخص شد که او از سرطان خون تشخیص داده نشده رنج می برد.

کارتر استون دانشجوی سال اول آگورا پس از تحمل عوارض جراحی شانه روز پنجشنبه درگذشت. بعدها مشخص شد که او از سرطان خون تشخیص داده نشده رنج می برد.

استون، پسر یک بازیکن سابق فوتبال اوک پارک High و مدیر تیم، در مدرسه ابتدایی White Oaks و مدرسه راهنمایی Lindero Canyon تحصیل کرد. خواهر بزرگتر او آملیا قبلا به عنوان مدیر تیم آگورا خدمت می کرد.

کریک گفت: «آنها یک خانواده فوتبالی هستند.

Stone در ژوئن با Chargers شروع به کار کرد.

کریک گفت: «این تجربه دبیرستانی او بود. “تمام تجربه دبیرستانی او فوتبال آگورا بود.”

او برای تمرین و شرکت در تمرینات تابستانی تیم زود از خواب بیدار می شد.

کریک گفت: «کارتر آن را دوست داشت. داشت باسنش را از کار می انداخت.»

استون به دلیل آسیب دیدگی شانه در طول اردوی تمرینی، بازی افتتاحیه فصل آگورا را از دست داد. قرار بود جراحي براي رفع جراحت انجام شود.

یک لحظه سکوت برای استون برقرار بود که بعد از یک چهارم بازی Agoura’s JV جمعه شب در Ventura High و قبل از بازی دانشگاه برگزار شد.

بیشتر: خط دفاعی ونتورا در پیروزی مقابل آگورا که ستاره کیو بی را به دلیل مصدومیت از دست داد، حفظ شد

هر دو تیم بازی های خود را با 10 بازیکن در زمین شروع کردند و یک گارد راست نداشتند، همان موقعیتی که استون در آن بازی می کرد.

او آن را دوست داشت. این تمام چیزی است که (خانواده) دیروز مدام می گفتند.» کریک گفت. چقدر او احساس می کرد که بخشی از تیم است.

جو کرلی گزارشگر کارکنان استار است. می توان با او تماس گرفت [email protected]. او را در @vcsjoecurley دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اینستاگرام.

این مقاله در ابتدا در Ventura County Star منتشر شد: بازیکن سال اول فوتبال Agoura پس از عوارض جراحی درگذشت





منبع