فدرال رزرو یک قایق مهمانی، یک رولز رویس و یک موتور سیکلت را از مردی که متهم به استفاده از وام های کووید برای خرید راه خود به یک باشگاه قایق بادبانی در تگزاس بود، توقیف کردند.

دادستان ها گفتند که مک کوارن و همکارانش توانستند حداقل 956,310 دلار از بیش از 23 میلیون دلاری را که درخواست کرده بودند، تضمین کنند و مک کوارن هیچ وقت را با استفاده از این پول تلف نکرد.

بین 25 آوریل 2020 و 15 می 2020، مک کوارن 10 وام PPP را تحت 4 نام تجاری مختلف ارائه کرد، از جمله یکی با عنوان “گروه سرگرمی کودکان خنک، LLC”، در حالی که همکار او وام های تقلبی را از طریق کسب و کاری با عنوان “حفظ آن” ارائه کرد. خوش طعم.”

دادستان ها گفتند که قایق مهمانی 26 فوتی مرد تگزاسی، رولز رویس و عضویت در باشگاه قایق بادبانی توسط دولت فدرال پس از اختلاس میلیون ها نفر در یک طرح کلاهبرداری COVID-19 توسط یک مرد تگزاس بازپس گرفته شد.

مایکل جورج مک‌کوارن، ساکن آستین، تگزاس، در اواخر ماه مه 2020 متهم شد و در فوریه 2022 در دادگاه فدرال به اتهام توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم و بانکی اعتراف کرد.

مک کوارن همچنین یک عضویت 10000 دلاری در باشگاه قایق بادبانی خریداری کرد و وام ماشین خود را برای 2015 Triumph Bonneville پرداخت کرد و بقیه پول را به حساب های بانکی مختلف ریخت.

نشان سیاه رولزرویس گوست.الکس گوی

  • نشان رولزرویس گوست سیاه در شب.

    او این کالاها را از طریق یک طرح کلاهبرداری وام کووید PPP تضمین کرد و به ادعای فدرال‌ها به دنبال 23 میلیون دلار بود.

  • مک‌کوارن موافقت کرد که اقلامی را که خریداری کرده بود با برخی از وام‌های 23 میلیون دلاری COVID PPP که سعی در تامین آن داشت، که شامل یک رولز رویس و یک قایق قابل توجه بود، تحویل دهد.

    مک‌کوارن اسناد بانکی جعل می‌کرد، اظهارات نادرست می‌کرد و هزینه‌های حقوق و دستمزد را جعلی می‌کرد و به اداره تجارت کوچک درباره تعداد کارمندانش دروغ می‌گفت. آنها افزودند که او همچنین اطلاعات سایر کارفرمایان را در طرح خود به سرقت برده است.

    تا ژوئن 2020، بازرسان فدرال مک‌کوارن و همکارانش را دستگیر کردند و تمام پول‌ها و اقلام لوکسی را که در طرح خود جمع‌آوری کرده بودند، ضبط کردند.

    بین آوریل 2020 و می 2020، او تقریباً 1 میلیون دلار وام PPP دریافت کرد و شروع به هزینه کرد.

دادستان ها ادعا کردند که مک کوارن، که در اکتبر 2022 درگذشت، با چند نفر برای ثروتمند شدن خود، تلاش کرد تا روند وام PPP را بازی کند که به کسب و کارهای کوچک آسیب دیده از همه گیری کووید-19 اجازه می داد تا از بودجه فدرال برای ادامه حیات خود مطمئن شوند. صاحبان مشاغل می توانستند اصل و سود وام ها را توسط دولت فدرال بخشیده شوند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

وکلای فدرال در پرونده نوشتند که مک‌کوارن از 333000 دلار برای خرید 26 فوتی Pavati Wake Boat و Wake Boat Trailer استفاده کرد و در 28 مه 2020، Rolls Royce Dawn را به قیمت 241,392.00 دلار خریداری کرد.

فدرال رزرو یک مرد متوفی تگزاسی قایق مهمانی اش، رولز رویس، و عضویت در باشگاه قایق بادبانی را توقیف کرد.

  • در نهایت، Triumph Bonneville 2015 McQuarn نیز به مالکیت دولت فدرال درآمد.