جمهوری خواهان سنای آمریکا به بایدن درباره سقف بدهی هشدار دادند

قانونگذاران تقریباً نیمی از 49 جمهوری خواه سنا را نمایندگی می کنند. افزایش سقف بدهی مستلزم حمایت نه جمهوری‌خواه، ۴۸ دموکرات و سه فرد مستقل است که با دموکرات‌ها همراهی می‌کنند تا از قانون ۶۰ رأی سنا برای اکثر قوانین پیروی کنند.

مشخص نیست که جمهوری خواهان سنا نامه خود را پیش از موعد به مک کارتی اطلاع داده اند یا خیر. نه دفتر مک کارتی و نه دفتر لی بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

اما سناتورها از قانون اولویت بندی بدهی به عنوان یک اصلاح قابل قبول یاد کردند. چنین قانونی، که جمهوری خواهان تندرو در مجلس نمایندگان از آن حمایت می کنند، به خزانه داری دستور می دهد تا برای جلوگیری از نکول و حفظ مزایای سالمندان، کهنه سربازان و ارتش، بدهی ها را پرداخت کند. سایر برنامه های فدرال ممکن است تعطیل شوند.

در نامه 27 ژانویه، قانونگذاران از قانونی حمایت کردند که به موجب آن وزارت خزانه داری ایالات متحده باید پرداخت بدهی های عمومی، تامین اجتماعی، مراقبت های پزشکی، مزایای جانبازان و دستمزد نظامی را در اولویت قرار دهد، در صورتی که دولت در ماه های آینده از حد وام 31.4 تریلیون دلاری فعلی تجاوز کند.

به گفته سخنگوی کنفرانس حزب، زبان سیاست مورد استفاده در نامه بخشی از بسته قوانین جمهوری خواه سنا بود که در کنگره گذشته تصویب شد.

در نامه ای که توسط محافظه کاران سرسخت رهبری می شود، آمده است: «سیاست کنفرانس جمهوری خواهان سنا این است که هرگونه افزایش در سقف بدهی باید با کاهش هزینه های فدرال به میزان مساوی یا بیشتر همراه با افزایش سقف بدهی، یا اصلاحات ساختاری معنادار همراه باشد. سناتور مایک لی از یوتا

قانونگذاران که جان باراسو، رئیس کنفرانس جمهوریخواهان سنا نیز در میان آنها حضور داشت، افزودند: «ما قصد نداریم بدون اصلاحات ساختاری به افزایش سقف بدهی رأی دهیم».

نوشته دیوید مورگان

بایدن و مک کارتی برای دیدار با یکدیگر توافق کرده اند اما هیچ برنامه ریزی نشده است.

(گزارش توسط دیوید مورگان؛ ویرایش توسط Josie Kao)



منبع

قانونگذاران اغلب از اصطلاح اصلاح ساختاری برای اشاره به تغییرات در تامین اجتماعی و مدیکر، به ترتیب برنامه های بازنشستگی و مراقبت های بهداشتی ایالات متحده برای سالمندان استفاده می کنند.

Brinkmanship می تواند سرمایه گذاران را وحشت زده کند و به طور بالقوه بازارها را دچار رکود کرده و اقتصاد جهانی را متزلزل کند. در سال 2011، نبرد طولانی سقف بدهی منجر به کاهش اعتبار ایالات متحده و سال ها کاهش اجباری هزینه های داخلی و نظامی شد.

دولت فدرال در 19 ژانویه به محدودیت 31.4 تریلیون دلاری خود در کنگره نزدیک شد و وزارت خزانه داری هشدار داد که ممکن است نتواند قبوض را در اوایل ژوئن گذشته پرداخت کند، در این مرحله بزرگترین اقتصاد جهان ممکن است در معرض خطر نکول قرار گیرد.

کاخ سفید که بارها مخالفت خود را با مذاکرات سقف بدهی اعلام کرده است، بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

واشنگتن (رویترز) – دوازده جمهوری‌خواه سنای آمریکا روز جمعه به جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات هشدار دادند که از افزایش سقف بدهی فدرال بدون حداقل مقدار مساوی کاهش هزینه‌های برنامه‌های دولت یا اصلاحات ساختاری حمایت نخواهند کرد.

این نامه یک صفحه ای یک روز پس از آن منتشر شد که بایدن جمهوری خواهان را حزبی «آشوب و فاجعه» توصیف کرد و در عین حال از خودداری آنها از تصویب افزایش سقف بدهی بدون کاهش هزینه ها انتقاد کرد.

روز سه‌شنبه، میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا، گفت که هرگونه راه‌حلی برای بحث سقف بدهی باید از مذاکرات بین بایدن و رئیس مجلس نمایندگان، کوین مک‌کارتی حاصل شود. جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را با اختلاف کمی کنترل می کنند، در حالی که سنا توسط دموکرات ها رهبری می شود.