عکس‌های باورنکردنی خانه‌هایی را در دریاچه ایری نشان می‌دهند که در پی کولاک تعطیلات در میان یخ پوشانده شده‌اند

خانه‌های ساحلی در ساحل کریستال که به طرز وحشتناکی شبیه صحنه‌ای برفی از فیلم «یخ‌زده» به نظر می‌رسد، پس از کولاکی که منطقه را در تعطیلات آخر هفته به شدت تحت تأثیر قرار داد، در یخ پوشانده شدند.

فورت ایری درست در غرب بوفالو، نیویورک واقع شده است، جایی که “کولاک قرن” هزاران نفر را بدون برق و 34 کشته برجای گذاشت تا روز چهارشنبه.

سرویس پلیس منطقه نیاگارا “عکس هایی از خانه های پوشیده از یخ روبروی دریاچه در #FortErie & #PortColborne در حال گردش است.” روز چهارشنبه توییت کرد. “مشکل این است که مردم برای دیدن آنها در جاده هایی سفر می کنند که هنوز برف عمیق و بسته است. ما ماشین هایی داریم که گیر می کنند و مردم روی یخ ناامن دریاچه راه می روند. در خانه بمانید – ایمن بمانید.”

فردی از صحنه ای از خانه های یخ زده در جامعه ساحلی کریستال بیچ در فورت ایری، انتاریو، کانادا، در 28 دسامبر 2022، پس از طوفان عظیم برفی که برق را در منطقه به هزاران نفر از ساکنان قطع کرد، عکس می گیرد.  (کول برستون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

اکنون، با توجه به افزایش دمای هوا در منطقه ایری کانتی در چند روز آینده، مقامات در حال آماده شدن برای شروع آب شدن یخ و برف هستند. در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه، دن نیورث، جونیور، کمیسر بخش خدمات اضطراری امنیت داخلی شهرستان ایری گفت که آنها در حال انجام اقداماتی برای آماده شدن برای سیل احتمالی هستند.

این جامعه در فورت ایری، شهری در مجاورت دریاچه ایری در انتاریو، کانادا واقع شده است. سی‌ان‌ان گزارش داد که سرویس ملی هواشناسی پیش‌بینی کرده بود که سرعت باد بر فراز دریاچه ایری به 60 مایل در ساعت می‌رسد و امواج می‌توانند در طول اوج طوفان به ارتفاع 25 فوتی برسند و آب یخ‌زده را به ساختمان‌ها در امتداد ساحل دریاچه اری فشار دهند.

خانه‌های کنار سواحل دریاچه اری، نزدیک فورت اری، انتاریو، در سه‌شنبه، 27 دسامبر 2022، در پی طوفان زمستانی که بیشتر انتاریو را درنوردید، پوشیده از یخ باقی مانده‌اند.  (Nick Iwanyshyn/The Canadian Press از طریق AP)

مقامات خواستار احتیاط شدند زیرا نمای یخ زده سینما به سرعت تبدیل به یک نقطه داغ برای گردشگران شد.

Neaverth گفت: “ما روی پتانسیل ذوب سریع متمرکز شده ایم … اما ما احساس راحتی می کنیم.”

در این تصویر که توسط پهپاد گرفته شده است، خانه‌هایی در امتداد سواحل دریاچه ایری، در نزدیکی فورت اری، انتاریو، در سه‌شنبه، 27 دسامبر 2022، پس از طوفان زمستانی که بیشتر انتاریو را درنوردید، پوشیده از یخ باقی مانده‌اند.  (Nick Iwanyshyn/The Canadian Press از طریق AP)

یک فرد و سگ در 28 دسامبر 2022، پس از طوفان برفی عظیم که برق منطقه را به هزاران نفر از ساکنان قطع کرد، در کنار خانه های پوشیده از یخ در محله ساحلی کریستال بیچ در فورت ایری، انتاریو، کانادا قدم می زنند.  (کول برستون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

خانه‌های کنار سواحل دریاچه اری، نزدیک فورت اری، انتاریو، در سه‌شنبه، 27 دسامبر 2022، در پی طوفان زمستانی که بیشتر انتاریو را درنوردید، پوشیده از یخ باقی مانده‌اند. (Nick Iwanyshyn/The Canadian Press از طریق AP)

در این تصویر که توسط پهپاد گرفته شده است، خانه‌هایی در امتداد سواحل دریاچه ایری، در نزدیکی فورت اری، انتاریو، در سه‌شنبه، 27 دسامبر 2022، پس از طوفان زمستانی که بیشتر انتاریو را درنوردید، پوشیده از یخ باقی مانده‌اند. (Nick Iwanyshyn/The Canadian Press از طریق AP)





منبع

یک فرد و سگ در 28 دسامبر 2022، پس از طوفان برفی عظیم که برق منطقه را به هزاران نفر از ساکنان قطع کرد، در کنار خانه های پوشیده از یخ در محله ساحلی کریستال بیچ در فورت ایری، انتاریو، کانادا قدم می زنند. (کول برستون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

فردی از صحنه ای از خانه های یخ زده در جامعه ساحلی کریستال بیچ در فورت ایری، انتاریو، کانادا، در 28 دسامبر 2022، پس از طوفان عظیم برفی که برق را در منطقه به هزاران نفر از ساکنان قطع کرد، عکس می گیرد. (کول برستون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)