لیست ادعاهای مشکوک جورج سانتوس منتخب دروغگو همچنان در حال رشد است

در نهایت، سانتوس چهارشنبه متهم شد که به دروغ ادعا کرده بود که به دبیرستان در هوراس مان، یک مدرسه مقدماتی نخبه در برانکس، قبل از ترک تحصیل چهار ماه قبل از فارغ‌التحصیلی به دلیل مشکلات مالی، رفته است.

بیوگرافی 2019 در صفحه ای برای اولین نامزدی ناموفق او برای کنگره می گوید: “او مدرسه مقدماتی هوراس مان را در برانکس آغاز کرد، اما به دلیل مشکلات مالی برای خانواده اش از هوراس مان فارغ التحصیل نشد.” او در سال آخرش مدرک GED گرفت.

کارآگاهان آنلاین همچنین روز چهارشنبه توییت‌های سال 2020 را منتشر کردند که در آن سانتوس در اوج اعتراض‌ها پس از قتل جورج فلوید مدعی شد که نیمه سیاه است.

اولین بار در آوریل، زمانی که روزنامه دیلی بیست گزارش داد که آخرین کارفرمای او توسط دادستان های فدرال متهم به طرح پونزی شده است، این پرده برای اولین بار از پس زمینه های سانتوس برداشته شد. مجله نیویورک تایمز سپس یک قطعه اهانت آمیز منتشر کرد که تمام رزومه خود را از هم جدا کرد، از ادعای او برای کار در رده های بالای گلدمن ساکس و سیتی گروپ، تا موسسه خیریه سگ که وجود نداشت، و ادعای او برای داشتن 13 ملک اجاره ای. (در واقع، او یک مستأجر مرده بود که در حال حاضر با خواهرش زندگی می کند نیویورک پست گزارش شده است.) سپس Daily Beast در 22 دسامبر گزارش داد که او از سال 2012 تا 2017 با زنی ازدواج کرده بود در حالی که ادعا می کرد آشکارا همجنسگرا است.

وام های کمپین انبوه جورج سانتوس ممکن است قانونی نباشد

داستان های بلند سانتوس فقط یکبار نبود. سی ان ان گزارش داد که او به پیشینه دروغین خود متمایل شد و در یک صفحه فیس بوک که از آن زمان حذف شده بود، جمع آوری کمک مالی GoFundMe را که از نام مستعار «آنتونی زابروفسکی» استفاده می کرد به اشتراک گذاشت.

کمپین جورج سانتوس / جزوه از طریق رویترز

کمپین جورج سانتوس / جزوه از طریق رویترز

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

سانتوس نام دکتر مارتین لوتر کینگ را در حالی که از یک «سرود سیاه» به عنوان «تفرقه‌برانگیز» انتقاد می‌کرد، یاد کرده بود و اضافه کرد که پیشینه «دو نژادی» او دلیل اصلی مخالفت او بود.

از جمله ادعاهای جدید تحت بررسی در 24 ساعت گذشته: تحصیلات دبیرستانی سانتوس، ادعای نیمه سیاه بودنش، ادعایی مبنی بر اینکه نام خانوادگی یهودی خانواده اش زابروفسکی است و اینکه “11 سپتامبر” جان مادرش را پس از آن گرفته است. از سوسیالیسم در اروپا فرار کرد.

وقتی کسی پاسخ داد که سانتوس چگونه دو نژادی است، این مرد 34 ساله پاسخ داد علیرغم هیچ اشاره عمومی دیگری به اصل و نسب ادعایی سیاه‌پوست‌اش، او «قفقازی و سیاه‌پوست» بود.

توییت‌های گذشته و صفحه‌های کمپین آرشیو شده که اواخر روز چهارشنبه کشف شد، سوالاتی را در مورد توضیح سانتوس درباره مرگ مادرش ایجاد کرد.

سانتوس در نهایت تلاش کرد تا رزومه خود را «تزیین» کند، اما سعی کرد ادعا کند که تا به حال خود را «یهودی» توصیف کرده است و نه یهودی (ادعای دیگری که به راحتی با مطالب و ویدیوهای کمپین که در آن او خود را «یهودی مغرور» می نامید، رد شد. “)

در تابستان 2021، سانتوس توییت کرد: «11 سپتامبر جان مادرم را گرفت» اما در دسامبر نوشت که مادرش فقط پنج سال پیش فوت کرده است. به نظر می رسد وب سایت کمپین او مرگ او را به 11 سپتامبر نسبت می دهد و می گوید که او “در 11 سپتامبر 2001 در دفتر خود در برج جنوبی بود” و “زنده ماند” اما “چند سال بعد هنگامی که نبرد خود را با سرطان از دست داد درگذشت.” “

با این حال، این داستان ساختگی است، زیرا سخنگوی هوراس مان به CNN گفت که مدرسه “هیچ مدرکی” دال بر حضور سانتوس ندارد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در واقع، یک نسب شناس به CNN گفت که مادر سانتوس در برزیل متولد شد، جایی که خانواده او از اواخر دهه 1800 قبل از نقل مکان به آمریکا در آنجا زندگی می کردند. همانطور که سانتوس در سال 2020 به یک ایستگاه رادیویی گفت، او هرگز در بلژیک زندگی نکرد، و پدربزرگ و مادربزرگ مادری او پس از فرار از هولوکاست هرگز نام خانوادگی ظاهراً یهودی خود “زابروفسکی” را حذف نکردند – زیرا به نظر می رسد کل داستان ساختگی باشد.

مگان اسمولنیاک، نسب‌شناس حرفه‌ای، گفت: «هیچ نشانه‌ای» از میراث یهودی در شجره خانوادگی سانتوس وجود ندارد و «هیچ نشانه‌ای از تغییر نام در طول مسیر وجود ندارد».

او از آن زمان بیوگرافی شخصی خود را در وب سایت کمپین انتخاباتی خود پاکسازی کرده است تا آن را از هرگونه جزئیات مشکوک در مورد زندگی شخصی خود پاک کند. اما سانتوس با این وجود توسط اداره DA شهرستان ناسائو، دفتر دادستان کل نیویورک و تنظیم‌کننده‌های فدرال که در حال بررسی این هستند که آیا او در جریان مبارزات انتخاباتی مرتکب جنایاتی در رابطه با امور مالی و دروغ‌هایش شده است یا خیر، تحت تحقیق است.

سانتوس در سال 2020 به یک کانال یوتیوب گفت که هوراس مان را ترک کرد زیرا خانواده او در دوران رکود اقتصادی سال 2008 در شرایط سختی قرار گرفتند و تجارت املاک و مستغلات آنها را نابود کرد.

برای بسیاری از افرادی که از نوادگان پناهندگان جنگ جهانی دوم یا بازماندگان هولوکاست هستند، بسیاری از نام‌ها و کاغذبازی‌ها به نام بقا تغییر کرده است. سانتوس در فوریه به فاکس نیوز گفت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

سلسله دروغ های ادعایی گیج کننده جورج سانتوس، نماینده منتخب جمهوری خواه کنگره از لانگ آیلند که توسط دادستان های استان، ایالت و فدرال تحت بازجویی قرار گرفته است، در این هفته ادامه یافته است – با هر “زیورآلات” به اندازه آخرین تکان دهنده.

علیرغم این میزان سرگیجه آور BS، سانتوس اصرار دارد که همچنان قصد دارد در ژانویه به قدرت برسد.