عصبانیت ضد بیداری مرد در برابر جک دانیل ویروسی می شود

«جاسپر نیوتن در قبرش می چرخد. آنها یک سنت کلاسیک آمریکایی را گرفتند که کل بود [definition] مایکلیس نوشت. شما هرگز افتخار لمس لب های من را دوباره نخواهید داشت. #جکدانیلوسویسکی #بیداری #بازگرداندن مردانگی #به اندازه کافی است.”

شخص دیگری نوشت: “ببینید که من حدود 60 دلار از موادم را می سوزانم در حالی که مثل یک بچه بزرگ به مدت 3 دقیقه لعنتی به اطراف پا می زنم.” “من مطمئن هستم که افراد جک دنیلز در حال حاضر وحشت دارند.”

Reddit

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مایکلیس در حالی که وارد خانه می شود، می گوید: «و کلاهک». «دو تا از گران‌ترین جک‌دانیل‌های جهان. بطری دویست و پنجاه دلار و هر بطری 100 دلار. لعنت به شرکت بیدارت.»

“شما یک طرفدار سرسخت جی دی بودید، بنابراین در ابتدا من را شوکه کرد، اما مهمتر از آن شما آمریکایی تر هستید [than] هر چیزی !” شخصی زیر این ویدیو در فیس بوک نظر داد. “من شما را تشویق می کنم!”

سپس مایکلیس آینه جک دنیل را بیرون می آورد و آن را در یک سطل زباله بزرگ می اندازد و به دنبال آن “هر لیوان جک دانیل” [he] خود[s]و یک تابلوی چوبی که در بار او آویزان شده بود. او بارها و بارها به خانه برمی‌گردد و اقلام بیشتری برمی‌دارد و بطری‌های ویسکی‌اش را روی یک آتش‌دان می‌ریزد و سپس بطری‌های خالی را در زباله می‌اندازد.

همانطور که همه می دانید، من بزرگترین مدافع و حامی جک دانیل هستم. من 40 سال از عمرم بوده ام، اگر نه بیشتر. مایکلیس 50 ساله می گوید: شما بیدار شدید. “بنابراین، این چیزی است که من برای شما بچه ها دریافت کردم.”

غرغرهای ترنس هراسی با تبلیغی برای … شکلات بسیار تحریک می شوند

ویدئوی همراه نشان می‌دهد که مایکلیس لباس‌های جین به تن دارد در حالی که در ورودی خانه‌ای ایستاده است که به نظر می‌رسد ایوان پشتی خانه باشد.

گوشت گاو مردی از نیوجرسی با ویسکی تنسی جک دانیل که بیش از حد «بیدار» شده بود، پس از انتشار ویدئویی از خود در حال آتش زدن محموله انبوه کالا و مشروبات الکلی در اعتراض به حمایت برند از جامعه LGBTQ+ منتشر شد.

آخرین مصیبت پس از آن اتفاق افتاد که تیپ به اصطلاح ضد “Woke” – از جمله خواننده رپ راک، کید راک – Bud Light را به دلیل شراکت با یک تأثیرگذار ترنس در کمپین “365 روز زنانگی” مورد انتقاد قرار داد.

“کاملا موافق!” شخص دیگری نوشت “خدا را شکر کسی ایستاده و صحبت می کند!! این بیدار شد که ما کشورمان را ویران می کنیم.»

ویسکی تنسی جک دانیل اخیراً به دلیل کمپین پراید این برند با شرکت کنندگان سابق این برند مورد انتقاد راستگرایان قرار گرفته است. مسابقه درگ RuPaul BeBe Zahara Benet، Manila Luzon و Trinity the Tuck. به عنوان بخشی از این مشارکت، این شرکت یک مجموعه واقعیت ایجاد کرده است که اعضای جامعه LGBTQ+ را در حالی که صنعت غذا و نوشیدنی را کشف می کنند، به نمایش می گذارد.

صرف نظر از تعهد مایکلیس برای خلاص شدن از شر هر اقلام جک دانیل که در اختیار دارد، منتقدان او در Reddit او را به کثیفی خواندند.

در اوایل صبح 7 آوریل، Pauly Michaelis ویدئویی از جلسه سوختگی نافرمانی را در فیس بوک منتشر کرد.

او با ایموجی انگشت وسط گفت: «آنها بیدار شدند.

مایکلیس مشروب را به گودال اضافه می کند، آن را آتش می زند و سپس هر دو انگشت وسط را به سمت دوربین پرتاب می کند.

Reddit