طرفداران صفحات GoFundMe ایجاد کردند تا کانیه وست را به وضعیت میلیاردر برگردانند – نتیجه این است

وضعیت میلیاردر: همانطور که AfroTech قبلا گزارش داده بود، بر اساس گزارش فوربس، قطع رابطه بنیانگذار Yeezy با آدیداس منجر به کاهش ارزش خالص او به 400 میلیون دلار شد.

GoFundMe از آن زمان برای حذف این صفحات به دلیل نقض شرایط خدمات آنها اقدام کرده است زیرا پول جمع آوری شده باید برای جزئیات ذکر شده در صفحه استفاده شود. علاوه بر این، آنها حذف شدند زیرا غرب یک ذینفع نبود.

به گفته رولینگ استون، حتی در یک صفحه مشخص شد که هدف آنها این است که “کانیه وست را دوباره میلیاردر کنند”.

بنابراین، پیات مجبور شد این پول را به سازمان خیریه Notes for Notes اهدا کند.

در واقع، در میان صفحات مختلفی که ظاهر شدند، هیچ کدام بیش از 25 دلار جمع آوری نکردند و به طور متوسط ​​اکثر آنها بین 5 تا 6 دلار درآمد داشتند.

TMZ گزارش می دهد که این تلاش ها موفقیت آمیز نبوده است.

مدت زیادی از زمانی که کانیه وست وضعیت میلیارد دلاری خود را از دست داده نگذشته است و برخی از طرفداران در حال تلاش برای بازگرداندن دارایی خالص وست هستند.

به گزارش E، وست نوشت: «مارک زاکربرگ 1 میلیارد دلار روی ایده‌های کانیه وست سرمایه‌گذاری می‌کند… پس از اینکه فهمید او بزرگترین هنرمند زنده و بهترین هنرمند تمام دوران است! برخط.

«کانیه را از بدهی خارج کن»

طرفداران صفحات GoFundMe ایجاد کردند تا کانیه وست را به وضعیت میلیاردر برگردانند - نتیجه این است

با این حال، به نظر می رسد که برخی از طرفداران ثابت قدم به دنبال ایجاد یک قوس رستگاری برای West هستند و از صفحات GoFundMe برای سازماندهی تلاش های خود استفاده می کنند.

“کانیه وست را دوباره میلیاردر کنید”

“آقای. اردوگاه کانیه وست بودجه جمع آوری شده توسط این کمپین GoFundMe را رد کرده است. ما مشتاقیم اعلام کنیم که آنها در عوض به سمت یک سازمان خیریه برجسته، Notes for Notes هدایت خواهند شد. به گزارش Vibe، در بیانیه ای که در این صفحه آمده است، به جای تأمین مالی دیدگاه هنری آقای وست، 100 درصد بودجه به نوازندگان جوان مشتاقی که امیدوارند رویاهای خود را برآورده کنند، اختصاص می یابد.



منبع

ذکر این نکته ضروری است: در سال 2016، وست در توییتر به اشتراک گذاشت که 53 میلیون دلار بدهی دارد و به دنبال مارک زاکربرگ از فیس بوک بود تا با سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری برای حمایت از ایده هایش وارد عمل شود.

نتیجه: غرب وجوه جمع آوری شده را نپذیرفت.

اگرچه این تلاش‌های کاربران مشکوک به نظر می‌رسد، اما این اولین باری نیست که مردم در قالب سرمایه‌گذاری جمعی از غرب حمایت می‌کنند.

Vibe گزارش می دهد، جرمی پیات به دنبال نجات وست از آشفتگی مالی خود بود. بنابراین، او یک کمپین GoFundMe با عنوان “Kanye Out Of Debt” ایجاد کرد که 57398 دلار از هدف 53 میلیون دلاری را جمع آوری کرد.