شرکت مرغ واکر به مزایای کار بدون دستمزد گره خورده است

او در کنساو گفت: «ما باید به جامعه‌ای تبدیل شویم که می‌خواهد کمک کند، نه اینکه به کسی آسیب برساند.

واکر، که Renaissance Man Food Services را در سال 1999 به عنوان بخشی از صنعت فراوری غذا در آمریکا تأسیس کرد، سپس به تجربه تجاری خود اشاره کرد. واکر اعلام کرد: “اکنون این مسئولیت من است که کمک کنم.”

“توافقنامه پذیرش” یک “برنامه بهبودی” مسکونی شامل “مشاوره فردی و گروهی، غذاهای مغذی (و) فعالیت بدنی سازنده که شامل آموزش کار در محل کار است، به همراه الزام “کار در محل کار تعیین شده” را وعده می دهد. ” این اسناد نامی از شرکت‌های آینده نبرده است، شرکت‌کنندگان آموزشی را که می‌توانند دریافت کنند یا جزئیات کاری را که انجام می‌دهند شرح می‌دهند.

از جمله تخلفات عمده: «سرقت»، «آوردن یا استفاده از مواد مخدر یا مشروبات الکلی»، «عدم اطاعت»، «داشتن پول یا کارت اعتباری در محل»، «عدم حفظ موقعیت خود در محل کار تعیین شده»، «اسب بازی یا کشتی گرفتن». در هر زمان، و “برادری با هر زن.”

یک دعوی قضایی فدرال، که هنوز علیه CAAIR و سیمونز در جریان است، به جزئیات پرداخته است که چگونه برخی از شرکت‌کنندگان در هنگام مجروح شدن برای کار تحت فشار قرار می‌گیرند، مجبور به شرکت در مراسم مذهبی می‌شوند و در صورت رضایت‌بخش نبودن به زندان تهدید می‌شوند.

وکلای سیمونز با استناد به رابطه سیمونز با CAAIR نوشتند که “CAAIR بر اساس همان مدل پایه” DARP عمل می کند تا “فرصت های حرفه ای را برای کسانی که با اعتیاد به مواد مخدر و الکل دست و پنجه نرم می کنند فراهم کند.” با این حال، وکلای سیمونز گفتند، این با رابطه کارمندی که مستلزم حمایت قانون کار فدرال باشد – یا حتی غرامت، یکسان نیست.

رنسانس خود را به‌عنوان یک کسب‌وکار تأیید شده متعلق به اقلیت – Walker is Black – می‌داند که با شرکای تامین‌کننده برای رفع نیازهای مشتریان خرده‌فروشی و خدمات غذایی ما کار می‌کند. این نشان‌دهنده رابطه‌ای است که در آن واکر با شرکت‌های فرآوری مواد غذایی شریک می‌شود تا به‌عنوان توزیع‌کننده عمل کند تا یک کسب‌وکار خط پایانی از یک شرکت متعلق به اقلیت خرید کند. به عنوان مثال، وب سایت واکر دو جایزه «تامین کننده تنوع» را از هتل های ماریوت نشان می دهد.

نمی‌توان میزان سود مالی را که واکر در طول سال‌ها از نیروی کار کم ارزش به دست آورده بود، محاسبه کرد. اما برخی از وکلا عملیات مورد بحث را به سخره گرفته‌اند. مسیحیان الکل و معتادان مستقر در اوکلاهما در بهبودی، به عنوان یک «اردوگاه کاری» مسکونی که از «نیروی کار آسیب‌پذیر تحت پوشش ارائه خدمات مشاوره و بازپروری الکل و مواد مخدر» سود می‌برد.

واکر همیشه در مورد اندازه و دامنه رنسانس واضح نیست. او می‌گوید که صدها کارگر را استخدام می‌کند، با ذکر مکرر از یک بخش فرآوری مرغ در آرکانزاس. علاوه بر این، او 80 میلیون دلار فروش ناخالص داشته است. اما هنگامی که Renaissance اسناد فدرال را برای تضمین وام تحت برنامه محافظت از چک در طول همه‌گیری ویروس کرونا ثبت کرد، هشت کارمند را گزارش کرد. این شرکت حدود 182000 دلار تحت این برنامه دریافت کرد. در یک پرونده قضایی دیگر، واکر ارقام درآمدی بسیار کم‌تری را ارائه کرد که نشان می‌دهد این شرکت به طور متوسط ​​حدود 1.5 میلیون دلار در سال از سال 2008 تا 2017 سود داشته است.

CAAIR، همانطور که معمولاً شناخته می شود، بیش از یک دهه پیش با فرستادن ساکنان به کار در Simmons Foods Inc.، یک غول پردازش که واکر به عنوان شریک اصلی و تامین کننده توزیع کننده خود، Renaissance Man Food Services معرفی می کند، شروع به کار کرد. قضات ایالتی مجرمان مجرم را به CAAIR منصوب کردند و به آنها حق انتخاب بین برنامه اقامتی و الزامات آن یا گذراندن دوران خدمت در زندان ها یا زندان های معمولی دادند. سپس سیمونز برای کار در کارخانه‌هایش با CAAIR قرارداد می‌بندد. به شرکت کنندگان برنامه CAAIR پولی پرداخت نشد.

با این وجود، یک قاضی دادگاه بدوی در سال 2020 اظهارات شرکت کنندگان مبنی بر اینکه این برنامه قانون کار فدرال را نقض می کند رد کرد. دادگاه حکم کرد که CAAIR جزء مجاز سیستم عدالت کیفری ایالتی است. درخواست تجدیدنظر شرکت کنندگان در انتظار است.

در یک پرونده جداگانه فدرال علیه یک برنامه توانبخشی غیرانتفاعی دیگر، سیمونز مجدداً از شیوه های خود در یک خلاصه نامه “دوست دادگاه” که در سال 2020 برای حمایت از شرکت DARP ارائه شد، دفاع کرد.

با این حال، به گفته واکر، سیمونز برای کار خود بسیار مهم است.

وکلا در دفاع از خود نوشتند: «CAAIR یک برنامه مبتنی بر کار است. «شرکت کنندگان … ملزم به انجام کار بدون پرداخت غرامت در ارائه دهندگان مختلف کار از جمله سیمونز هستند. این الزام مخفی نیست.»

نه Walker و نه Renaissance Man Food Services به عنوان متهم پرونده اصلی معرفی نشدند و کمپین واکر از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد و گفت سیمونز شرکت واکر نیست. یک نماینده سیمونز به سوالات پاسخ نداد.

https://apnews.com/hub/explaining-the-elections را بررسی کنید تا در مورد مسائل و عوامل موثر در انتخابات میان دوره ای 2022 بیشتر بدانید.



منبع

در وب‌سایت رنسانس، سیمونز تنها تامین‌کننده یا شریکی است که با نام ذکر شده است: «RMFS با Simmons Foods می‌پیوندد تا مرغ، گوشت خوک و محصولات نانوایی با کیفیت را به بازار خرده‌فروشی و خدمات غذایی عرضه کند.» این وب سایت یکی از مکان های خود را به عنوان سیلوام اسپرینگز، آرکانزاس، جایی که سیمونز در آن مستقر است، برجسته می کند. بر اساس اظهارات قبلی واکر برای رسانه ها، این رابطه به اوایل سال 2006 باز می گردد.

به شرکت کنندگان هشدار داده شد که این لیست ها “جامع” نبودند و “سایر تخلفات” تعیین شده توسط کارکنان “ممکن است منجر به رویه های انضباطی شود.” علاوه بر این، شرکت کنندگان موافقت کردند که در 12 هفته اول اقامت خود در مراسم کلیسا در خارج از محل شرکت کنند. که با یک کد جداگانه همراه بود: «خوابیدن در کلیسا ممنوع است. … قبل از شروع مراسم کلیسا از سرویس بهداشتی استفاده کنید. … مشتریان نمی توانند با خانواده به/از کلیسا سوار شوند.»

در خلاصه آمده است: “شاکیان در DARP به نفع خود و برای دستیابی به توانبخشی خود شرکت کردند، نه به نفع DARP” یا هر شرکت انتفاعی. وکلای دادگستری گفتند که کارگران بدون مزد مزایایی فراتر از پول دریافت می کنند: “احساس ارزشمندی و موفقیت”.

«نقض های جزئی قوانین» شامل «عدم حفظ نگرش مثبت»، «عدم انجام کارهای محوله»، «تراشیدن، دوش نگرفتن و مسواک زدن هر روز»، «بازیکن تیم نبودن» و «عدم حضور در … . جلسات روزانه، از جمله «مطالعه کتاب مقدس … جلسات 12 مرحله ای … گروه کوچک».

ویلکرسون در پرونده های دادگاه خود نوشت: “سیمونز یک تامین کننده کار برای CAAIR است.” سیمونز برای کارهای انجام شده توسط شرکت کنندگان CAAIR با نرخی بسیار بالاتر از حداقل دستمزد به CAAIR می پردازد.

اسنایدر طراحی ایده‌آل را «تقریباً شبیه یک برنامه سرپایی» توصیف کرد که بر مشاوره حرفه‌ای و آموزش مهارت‌ها، با برخی مسئولیت‌های شغلی که شامل دستمزد می‌شود، متمرکز است. اسنایدر گفت، برنامه‌هایی که بیشتر مبتنی بر کار هستند تا توانبخشی و آموزش مهارت‌ها، «بیشتر برای ایالت‌های جنوبی منحصربه‌فرد هستند. این چیزی نیست که شما در شمال شرق و غرب ببینید.»

آتلانتا (AP) – هرشل واکر برای مجلس سنای ایالات متحده به عنوان یک قهرمان سرمایه گذاری آزاد و مدافع بیماران روانی، جنایتکاران و دیگران در حاشیه جامعه کمپین می کند. و جمهوری خواه جورجیا خواستار سیاست هایی شده است که این اولویت ها را ترکیب کند.

واکر در 17 آگوست در کنساو گفت: «اگر کسی از زندان بیرون می‌آید، باید مشوق‌هایی ایجاد کند که آن شخص حرفه‌ای را یاد گرفته است، و شما به شرکتی انگیزه می‌دهید که او را استخدام کند تا بتواند برای خودش امرار معاش کند». ، گرجستان.

CAAIR، شرکت‌کنندگانی که در دادگاه ادعا می‌شود، همیشه درمان‌های توانبخشی یا روان‌پزشکی لازم را ارائه نمی‌کند، آن‌گونه که واکر وقتی داستان شخصی‌اش را به اشتراک می‌گذارد و از افرادی که از بیماری‌های روانی رنج می‌برند حمایت می‌کند. CAAIR خدمات خود را در پرونده های دادگاه به عنوان “ترکیبی از کار درمانی و مشاوره معنوی و مذهبی” توصیف کرد.

ویلکرسون CAAIR را با همسرش، دان، و دیگران تأسیس کرد. خود را به عنوان یک شرکت مبتنی بر ایمان برای بازپروری معتادان معرفی می کند. برنامه های آن در سال 2008 با شش مرد راه اندازی شد، طبق وب سایت آن، و تا سال 2015، 200 نفر در سه خوابگاه اقامت داشتند.

شرکت‌کنندگان اسنادی را امضا کردند که تصریح می‌کرد «برای کار به CAAIR، Inc. نیامده‌اند،» که CAAIR «به (آن‌ها) پیشنهاد شغلی نداده است» و «دستمزد» یا حقوق دیگری برای «اقامت من در CAAIR دریافت نمی‌کنند». ، شرکت.” یک استثنا بالقوه وجود داشت: اگر برنامه را تمام کنند، «ممکن است یک بسته هدیه به آنها پیشنهاد شود».

دادگاه‌های ایالات متحده این نوع ترتیبات را قانونی اعلام کرده‌اند و آن را شبیه برنامه‌های کاری برای زندانیان کاملاً زندانی می‌دانند که خارج از قانون ممنوعیت بندگی غیرارادی متمم سیزدهم «به جز مجازات جرم هستند». اما بسیاری از کارشناسان عدالت کیفری نسبت به این گونه برنامه ها انتقاد دارند.

اسنایدر گفت: «اگر شما تمام وقت در یک مرکز مرغداری کار می کنید، ساعات کافی در روز برای تکمیل یک برنامه کامل ندارید. فرصت های پیشرفت و آموزش مهارت ها» باید گنجانده شود. او گفت: “موارد بسیار بیشتری از کار کردن 12 ساعت در روز برای تمیز کردن جوجه ها وجود دارد.”

جیلیان اسنایدر، افسر پلیس سابق نیویورک و اکنون مدیر سیاست‌گذاری برنامه عدالت کیفری و آزادی‌های مدنی در R Street، یک اندیشکده راست میانه و بازار آزاد، می‌گوید: «دادگاه‌های مواد مخدر معمولاً یک برنامه انحراف پیش از محاکمه هستند. واشنگتن.

در اسناد ذکر شده است که شرکت کنندگان در هر زمانی آزاد بودند که برنامه را ترک کنند. اما شرکت‌کنندگان با آگاهی از این که چنین اقدامی می‌تواند منجر به «عواقب سیستم عدالت کیفری برای خروج زودهنگام» شود، امضا کردند، و اسناد روشن می‌سازد که «رویه‌های انضباطی» تا و از جمله «اخراج از برنامه» در CAAIR بود. صلاحدید کارکنان

___

پوشش خبری AP از انتخابات را در آدرس زیر دنبال کنید: https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections

در پرونده‌های دادگاه، ویلکرسون متهمان مواد مخدر را به‌جای کارمندان «مشتری» توصیف کرد و آنها را به‌طور داوطلبانه پس از آگاهی کامل از پارامترها انتخاب کرد.

در طول دعوا، Simmons و CAAIR با قدرت از اقدامات خود دفاع کرده اند. اما یک چیز هرگز مورد مناقشه قرار نگرفت: مردانی که CAAIR به کارخانه های مرغ فرستاده بودند، پولی دریافت نکردند.

این استدلال چندین رشته از تلاش واکر برای برکناری سناتور رافائل وارناک، یک دموکرات، را در یک رقابت انتخاباتی میان دوره ای که می تواند کنترل سنا را تعیین کند، ترکیب می کند. واکر که یک ستاره سابق کالج و فوتبال حرفه‌ای است، خود را یک تاجر، مسیحی بی‌تفاوت و کسی است که با کمک دیگران بر چالش‌های سلامت روانی غلبه کرده است.

فرم افشای مالی او در سال 2022 با پرداخت حقوق 214062.5 دلاری به واکر به فهرست سنا رنسانس ارسال شد. کسب‌وکار دیگر، H Walker Enterprises، به واکر 3 میلیون دلار به عنوان تنها سهامدار پرداخت کرد. وب سایت H Walker Enterprises نشان می دهد که Renaissance یک شرکت تابعه است. سوابق ایالتی آدرس شرکت یکسانی را در دوبلین، جورجیا، برای هر دو فهرست می کند.

این توافق شامل یک کد رفتاری با تهدید اخراج بود.

با این حال، بررسی آسوشیتدپرس از پرونده های دادگاه فدرال، در کنار سایر سوابق و اظهارات عمومی، واقعیت پیچیده تری را ارائه می دهد. یکی از نمونه‌های موجود در قلب مجموعه تجاری واکر نشان می‌دهد که او از طریق شرکتی که او به عنوان شریک و تامین‌کننده اصلی معرفی می‌کند، از کار بدون مزد مجرمان مواد مخدر که از دادگاه‌های ایالتی به برنامه‌های توانبخشی مسکونی به جای زندان هدایت می‌شوند، سود برده است.

ویلکرسون یک “فرآیند مصاحبه فشرده” را برای “مشتریان” که دادگاه به برنامه او ارجاع داده اند، توصیف کرد: “مشتریان بالقوه ملزم به خواندن و امضای مدارک برای تأیید درک خود از برنامه هستند.”

جانت ویلکرسون، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران CAAIR به آسوشیتدپرس گفت که “هیچ وقت با واکر معامله ای نداشته است”. او با استناد به دعوای قضایی در حال انجام از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

اغراق های واکر می تواند به سادگی شامل تلفیقی برخی از عملیات سیمونز به عنوان عملیات خودش باشد.