پیت بوتیجیگ با 7 کلمه درباره دموکراسی، منکران انتخابات حزب جمهوری خواه را خاموش کرد

و بنابراین، اگر همه ما مجبور باشیم با نتیجه هر یک از این انتخاب‌های سیاستی زندگی کنیم، عادلانه است که افرادی که آنها را می‌سازند باید با نتیجه زمانی که ما انتخاب می‌کنیم که کدام یک از آنها مسئول است زندگی کنند. معامله به این ترتیب کار می کند.»

نامزد سابق دموکرات ریاست جمهوری و شهردار سابق ساوت بند، ایندیانا، گفت: «یکی از مهمترین اصول در دموکراسی این است که وقتی شکست می‌خورید، نتیجه را می‌پذیرید. و من مجبور شدم این کار را انجام دهم. برنده شدن بسیار لذت بخش تر از باخت است. من هر دو را انجام داده ام.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، روز دوشنبه آنچه را که به عنوان یک اصل کلیدی دموکراسی توصیف کرد، به اشتراک گذاشت: «وقتی شکست می‌خورید، نتیجه را می‌پذیرید».

او افزود: «و دلیل اهمیت این موضوع این است که ما از شهروندان در زمینه تصمیم‌گیری‌های سیاستی هم انتظار داریم.» بخشی از معنای زندگی در یک دموکراسی این است که ما این فرآیند را برای تصمیم گیری داریم که همه ما باید بر اساس آن زندگی کنیم – آنهایی که با تصمیم موافق بودند و آنهایی از ما که مخالف آن بودیم.

استفان کولبر از مقام دولت بایدن در برنامه “The Late Show” در مورد تعداد نگران کننده نامزدهای جمهوری خواه که مشروعیت انتخابات 2020 را که دونالد ترامپ به جو بایدن شکست داد، زیر سوال برد، پرسید.

تحلیل واشنگتن پست که در اوایل این ماه منتشر شد نشان داد که اکثریت نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات مجلس نمایندگان، سنا و دفاتر ایالتی در انتخابات نوامبر، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 را رد کرده یا زیر سوال برده اند. پست گزارش داد که از میان تقریباً 300 منکر انتخابات جمهوری خواه در برگه رای، اکثر آنها به احتمال زیاد پیروز خواهند شد.