شاهزاده هری می گوید 400 صفحه از کتاب “یدک” بریده شده است زیرا ویلیام و چارلز هرگز او را نمی بخشند.

او گفت: “پیش نویس اول متفاوت بود. 800 صفحه بود، و اکنون به 400 صفحه رسیده است. می توانست دو کتاب باشد، این طور بگویم. و بخش سخت بیرون آوردن چیزها بود.” او توضیح داد که ده ها کتاب دارد. از تماس های تلفنی با روح نویسش در مورد کاهش سرمقاله.

“یدک” از 800 صفحه اصلی به 400 صفحه کاهش یافت.

خاندان سلطنتی همچنین ادعا کرد که مطبوعات بریتانیا “یک تن کثیف در مورد خانواده من دارند، می دانم که آنها دارند، و آنها آن را زیر فرش می کشند تا داستان های آبدار درباره شخص دیگری داشته باشند.”

هری اصرار داشت که کتابش تلاش برای “فروپاشی سلطنت نیست، بلکه تلاش برای نجات آنها از دست خودشان است” و اضافه کرد که می‌داند که “توسط افراد زیادی که این را می‌گویند مصلوب خواهد شد.”

کپی از

او گفت: “من می دانم که از این سه کودک، حداقل یکی از آنها مانند من خواهد بود.” هری گفت: «و این دردناک است، من را نگران می‌کند، علی‌رغم این واقعیت که ویلیام «به من روشن کرده است که فرزندانش مسئولیت من نیستند».

“چیزهایی وجود دارد که به خصوص بین من و برادرم و تا حدی بین من و پدرم اتفاق افتاده است که من فقط نمی خواهم دنیا بداند. زیرا فکر نمی کنم آنها هرگز مرا ببخشند.” هری در مصاحبه با تلگراف گفت.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مگان مارکل شاهزاده هری در سفر تبلیغی

در برنامه FOX NEWS بخوانید

شاهزاده هری از خانواده‌اش خواست به خاطر رفتارشان با همسرش مگان مارکل عذرخواهی کنند.

شاهزاده هری این هفته گفت که پیش نویس اولیه خاطراتش “Spare” 800 صفحه است و شامل جزئیات حساسی در مورد تعاملات عمدتاً با برادرش شاهزاده ویلیام و پدرش شاه چارلز سوم است که او بعداً آن را قطع کرد.

هری به تلگراف گفت که او واقعاً می‌خواهد برادر و پدرش به زندگی‌اش بازگردند، اما از آنها خواست که به خاطر رفتارشان با همسرش، مگان مارکل، عذرخواهی کنند. او در این مصاحبه گفت: “شما می دانید چه کار کردید و من اکنون می دانم که چرا این کار را انجام دادید.” “و تو گرفتار شدی، پس فقط پاک باش و بعد همه می‌توانیم ادامه دهیم.”



منبع

فیلم «یدکی» که روز سه‌شنبه منتشر شد، شامل چندین ادعای انفجاری درباره خانواده سلطنتی بود، به ویژه اینکه ویلیام یک بار در جریان مشاجره شدید بین برادران در کلبه هری ناتینگهام به او حمله فیزیکی کرد.

دوک ساسکس گفت که او همچنین نسبت به برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌هایش، شاهزاده‌های جورج و لوئیس و پرنسس شارلوت احساس نگرانی می‌کند، زیرا آن‌ها با همان وارث/دینامیک یدکی روبرو خواهند شد که او و برادر بزرگترش مجبور به حساب کردن آن‌ها بودند.

“یدک” شاهزاده هری رسواترین لحظات خانواده سلطنتی را فاش کرد

شاهزاده هری لبخند می زند
شاهزاده هری گفت که جزئیات حساسی را از کتاب خود “Spare” حذف کرده است که برادر و پدرش هرگز او را به خاطر انتشار آن نخواهند بخشید.