شاهزاده هری فاش کرد که مگان مارکل بینندگان را در مورد دشمنی کیت میدلتون در برنامه ویژه «اپرا» 2021 گمراه کرد.

در طول نشست ساسکس ها با وینفری 68 ساله، مارکل هیچ اشاره ای به سخنان “مغز کودک” نکرد. با این حال، او به شایعاتی مبنی بر اینکه میدلتون را قبل از عروسی به گریه انداخته بود، پرداخت.

بر اساس این خاطرات، مارکل در ادامه اظهار نظر “مغز کودک” را بیان کرد که باعث رنجش دوشس کمبریج شد.

به گفته کلینیک مایو، مغز نوزاد اصطلاحی است که به مشکلات حافظه، تمرکز ضعیف و عدم تمرکز توسط بسیاری از زنان در دوران بارداری و اوایل مادری اشاره دارد.

مارکل بعداً به وینفری گفت: «آنچه سخت بود، سرزنش شدن برای کاری بود که نه تنها انجام ندادم، بلکه برایم اتفاق افتاد». “همه در مؤسسه می دانستند که این حقیقت ندارد… من آن قطعه را در مورد کیت به هیچ وجه به اشتراک نمی گذارم تا او را تحقیر کنم. فکر می کنم برای مردم واقعا مهم است که حقیقت را بفهمند. … او فرد خوبی است.”

مارکل توضیح داد: «این باعث گریه من شد و واقعاً احساساتم را جریحه دار کرد. “و من در زمینه هر چیز دیگری که در آن روزهای منتهی به عروسی در جریان بود فکر کردم که منطقی نیست هر کاری را که دیگران انجام می‌دهند، که تلاش می‌کرد حمایت‌کننده باشد، انجام ندهم.”

«یدکی» قرار است 10 ژانویه در ایالات متحده اکران شود.



منبع

به گزارش پیج سیکس، هری در خاطرات خود به یاد می آورد که شاهزاده خانم ولز زمانی که مارکل به او گفت که “به دلیل هورمون هایش باید مغز کودک داشته باشد، آزرده شد.”

مگان مارکل کیت میدلتون

او افزود: “و من فکر می کنم بسیاری از چیزهایی که دیده ام این ایده قطبیت است، جایی که اگر من را دوست دارید، مجبور نیستید از او متنفر باشید. و اگر او را دوست دارید، نیازی به متنفر ندارید. من.”

میدلتون فرزند سوم خود، شاهزاده لوئیس را یک ماه قبل از جشن عروسی هری و مارکل در کلیسای سنت جورج در لندن به دنیا آورد.

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

در برنامه FOX NEWS بخوانید

هری و مارکل در سال 2021 یک مصاحبه کامل با اپرا وینفری انجام دادند.

درگیری بر سر جمله “مغز کودک” یکی از افشاگری های بسیاری بود که از خاطرات بمب هری بیرون آمد.

شاهزاده هری فاش کرد که مگان مارکل جزئیات بزرگی در مورد جدایی خود با کیت میدلتون را حذف کرده است.

با این حال، هری در “Spare” نوشت که در حالی که بحث اولیه بر سر لباس های دختر گل بود، اظهار نظر مارکل به آتش آتش افزود.

در حالی که بازیگر 41 ساله سابق “Suits” مدعی شد که میدلتون، 40 ساله، مقصر اختلاف آنها بر سر لباس های دخترانه گل قبل از عروسی ساسکس در ماه مه 2018 بود، دوک 38 ساله ساسکس نوشت که خواهرش زن شوهر نیز از اظهار نظر مارکل ناراحت شد.

مارکل توضیح داد: «این یک هفته واقعاً سخت عروسی بود. و او از چیزی ناراحت بود، اما مالک آن بود، و عذرخواهی کرد. و برای من گل و یادداشت آورد و عذرخواهی کرد. و او کاری را انجام داد که اگر بدانم به کسی صدمه زدم، درست است، فقط برای پاسخگویی آی تی.”

مگان مارکل شاهزاده هری در سفر تبلیغی

هری توضیح داد که انتظار می رفت “لباس های مد فرانسوی” که “تنها بر اساس دست دوخته شده اند” [the bridesmaids’] اندازه گیری ها» نیاز به تغییراتی دارد.

بعد از اینکه مارکل تکرار کرد که باید شارلوت را برای تغییر بیاورد، ظاهرا میدلتون به او گفت که همه لباس ها باید بازسازی شوند.

به گفته دوک ساسکس، مارکل از میدلتون خواست تا شارلوت را به قصر بیاورد تا یک خیاط بتواند لباس‌های هر شش ساقدوش را تغییر دهد. هری نوشت که میدلتون این پیشنهاد را «کافی نیست» و زمانی را برای صحبت با مارکل تعیین کرد.

مارکل به وینفری گفت که “برعکس اتفاق افتاد.” مارکل اعتراف کرد: «این یک نقطه عطف بود.

شاهزاده هری اظهار می دارد که می خواهد پدر و برادرش “بازگشت” داشته باشند، ادعا می کند که در مصاحبه های آینده داستان هایی را می گویند

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

دوک ساسکس نوشت که پیش از عروسی، میدلتون در جریان بحثی که با مارکل درباره زمان تمرین عروسی و تناسب لباس‌های دختر گل داشت، احساساتی شد.

بچه های کیت میدلتون شاهزاده ویلیام در عروسی سلطنتی 2018

او گفت که میدلتون در طول هفته عروسی به مارکل پیام داد که “مشکلی” با لباس دختر گل دخترش پرنسس شارلوت وجود دارد.

اگرچه میدلتون در نهایت موافقت کرد که شارلوت را برای تغییرات به ارمغان بیاورد، اما هری به یاد آورد که مارکل پس از تبادل نظر “روی زمین” گریه می کرد. او خاطرنشان کرد که روز بعد میدلتون عذرخواهی کرد و کارت و گل آورد.

او بعداً نوشت که مارکل پس از “توبیخ” به دلیل اظهار نظر “آرزو شد” و به او گفته شد که “به اندازه کافی نزدیک” به میدلتون نیست تا در مورد هورمون های خود اظهار نظر کند. به گفته هری، مارکل پس از صحبت دوباره اشک ریخت.

قبل از عروسی، هری به یاد آورد که میدلتون از لباس دخترانه دخترش پرنسس شارلوت ناراحت بود.

مارکل ادعا کرد که این روایت که این دو با هم اختلاف داشتند، به دلیل گریه میدلتون در مراسم عروسی به سادگی “اتفاق نیفتاد.” در عوض، مارکل توضیح داد که چند روز قبل از عروسی، میدلتون از لباس گل دخترش ناراحت بود. پرنسس شارلوت، قرار بود بپوشد.

با این حال، مارکل خاطرنشان کرد که دشمنی ادعایی که برای چنین خوراک رسانه‌ای ایجاد شد، تقریباً به همان سرعتی که به لطف عذرخواهی میدلتون آغاز شد، پایان یافت.

مارکل در آن زمان گفت: «روایت با کیت، که اتفاق نیفتاد، واقعاً، واقعاً دشوار بود و چیزی که فکر می‌کنم، در آن زمان بود که همه چیز واقعاً تغییر کرد.

شاهزاده هری در کتاب خاطرات مورد انتظار خود “Spare” فاش کرد که همسرش مگان مارکل بینندگان برنامه ویژه تلویزیونی اپرا وینفری 2021 آنها را در مورد علت درگیری او با کیت میدلتون گمراه کرده است.

هری در طول مکالمه آنها ادعا کرد که میدلتون به مارکل گفته است که لباس دخترش خیلی بزرگ، بلند و گشاد است.” او همچنین گفته است که شارلوت “وقتی آن را امتحان کرد به گریه افتاد.”

مارکل بعداً توضیح داد که برای او دشوار بود که به عنوان محرک دشمنی آنها به تصویر کشیده شود.