سیدنی پاول پس از اینکه قاضی پرونده وکالت ایالتی را به دلیل نامناسب بودن تعداد نمایشگاه ها رد کرد، در تگزاس به دلیل دروغ های انتخاباتی از برکناری اجتناب کرد.

قاضی جمهوری خواه آندره آ بورسا گفت شواهد موجود در این پرونده به اشتباه شماره گذاری شده اند.

  • نمایندگان پاول و کمیسیون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر در روز شنبه پاسخ ندادند.

    او افزود که “با توجه به نقص های متعدد در نمایشگاه های کمیسیون”، او بسیاری از نمایشگاه های ارائه شده را در نظر نگرفت. بورسا در دستور روز پنجشنبه نوشت، در نتیجه، تنها دو مورد از اسناد مورد استناد کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. قاضی گفت که این تصمیم قابل تجدید نظر است.

    • قاضی گفت که طرح کمیسیون موارد الف تا ف را فهرست کرده بود، اما «اسناد واقعی ضمیمه شده به پاسخ، دارای نشانه‌های A تا H بود و با اسنادی که در خلاصه توضیح داده شد مطابقت نداشت». هنگامی که دادگاه در مورد اشتباهات با کمیسیون تماس گرفت، کمیسیون پاسخ داد که “هیچ اقدام اصلاحی لازم نیست”، طبق حکم Bouressa.

      پاول یکی از چندین وکیل بود که ادعاهای نادرستی در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 منتشر کرد.

    سیدنی پاول، وکیل ترامپ که ادعاهای نادرستی در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 ارائه می کرد، پس از اینکه یک قاضی تگزاس پرونده علیه او را پرتاب کرد، به دلیل از کار افتادن برخی از شواهد شاکی، از لغو مجوز اجتناب کرد.

    بورسا، یک جمهوری خواه، در حکم خود گفت که کمیسیون نظم و انضباط وکلا تا حدی به دلیل «مشکل در یافتن مطالب ذکر شده در خلاصه کمیسیون» «در انجام وظایف خود شکست خورده است».

    مشخص نیست که آیا کمیسیون قصد دارد درخواست تجدید نظر کند یا خیر. به گفته فوربس، پاول همچنان ممکن است با عواقب ادعاهای تقلب در رأی‌دهی‌اش مواجه شود، زیرا چندین وکلای دیگر ترامپ با تحریم، اتهامات جنایی و تعلیق مواجه شده‌اند.

    سیدنی پاول، وکیل ترامپ، پس از اینکه یک قاضی تگزاس پرونده علیه او را پرتاب کرد، از محرومیت خود طفره رفت.

  • بر اساس اسناد دادگاهی که روز پنجشنبه ارائه شد، آندریا بورسا، قاضی دادگاه ناحیه شهرستان کالین، پس از رد پرونده تلاش دادگاه ایالتی تگزاس برای تنبیه او به دلیل رفتار در طول و پس از انتخابات ریاست جمهوری 2020، به پاول مهلت موقت داد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع