مردی با ویلچر در اتوبوس از حرکت برای مادر و دخترش خودداری می کند

مادر نوشت که وقتی ماجرا را به یکی از دوستانش گفت، دوستش به او گفت که “بی احساس و توانا” است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

او از جامعه Reddit در مورد آن سوال کرد – و نظر آنها را در مورد اینکه آیا او اشتباه می کند “برای اینکه از یک فرد معلول خواسته است صندلی های اتوبوس را برای فرزندم جابجا کند.”

پوستر REDDIT می گوید که همسرش “بسیار عصبانی است” از اینکه همسرش اکنون صاحب “سگ یتیم” پدرش است.

یکی از نویسندگان Reddit وضعیت استرس‌زا و ناراحت‌کننده‌ای را در مورد سفرهای مسافربری و دختر خردسالش به اشتراک گذاشته است.

شخص دیگری در همین راستا نوشت: “کودک 5 ساله می توانست همین الان بایستد.”

مادر ادامه داد: از آن شخص پرسیدم که آیا [he] می توانست حرکت کند [his] با ویلچر به جای دیگری بروید تا من و دخترم کنار هم بنشینیم، اما آن شخص نپذیرفت.»

کامنت دیگری نوشت که ظاهرا از مادری که داستان اصلی را پست کرده خسته شده بود، “فقط می توان امیدوار بود [that the original poster] متوجه می شود که چقدر خوش شانس است که حتی می تواند بدون هیچ مشکلی بایستد و راه برود، و دفعه بعد که در اتوبوس صندلی وجود نداشته باشد، فقط برای چند دقیقه از سواری آن را می مکد.”

شخص دیگری گفت: “بچه شما می تواند روی بغل شما بنشیند یا می توانید از شخص دیگری بخواهید حرکت کند.”

LIBS OF TIKTOK, Chaya RAICHIK، خالق TIKTOK، اکنون به خانواده ها کمک می کند تا “رفتار شکارچی” را تشخیص دهند.

این زن به اشتراک گذاشت که “در نهایت مجبور شد در تمام مدت سواری با دخترم بایستد، که برای هر دوی ما ناراحت کننده و خسته کننده بود.”

شخص دیگری گفت: “فقط به این دلیل که شما یک فرزند دارید، به طور خودکار شما را نسبت به دیگران اولویت نمی دهد. اگر اتوبوس خیلی شلوغ است، سوار تاکسی شوید. در غیر این صورت، مجبور خواهید بود با مشکلات حمل و نقل عمومی دست و پنجه نرم کنید. “

این زن که موقعیت مکانی خود را به اشتراک نمی گذارد، افزود که وقتی آنها در اتوبوس بودند، دید که “هیچ صندلی خالی وجود ندارد، به جز یک صندلی. [seat] نزدیک فردی که از ویلچر استفاده می کند” – فردی که او را مردی 40 ساله توصیف کرد.

اما یک پدر چهار فرزند نیویورکی و پدربزرگ دو فرزند برداشت بسیار متفاوتی داشتند.

خدمه پرواز دلتا به مسافر ویلچری می گوید که TSA او را وادار می کند «با اسلحه خود» از هواپیما خارج شود

مادری در Reddit درخواست خود را از شخصی که روی ویلچر سوار می‌شود در اتوبوس به اشتراک گذاشت تا کمی حرکت کند تا او و دختر کوچکش بتوانند روی صندلی‌ها با هم بنشینند. او غم و اندوه زیادی را روی سکو از دیگران دریافت کرد.

یکی از کامنت‌کنندگان در پستی در Reddit نوشت که بسیاری دیگر «رای مثبت دادند»، «تصور کنید آنقدر حق دارید که واقعاً فکر می‌کنید ایستادن روی پاهای کاملاً خوب و کارتان آنقدر افتضاح و خسته‌کننده است که از کسی بپرسید که از نظر فیزیکی قادر به ایستادن نیست تا از سر راهت بروم.”

همین نظردهنده اضافه کرد: “جدی، چه زمانی بچه های 5 ساله آنقدر شکننده شدند که طاقت سفر با اتوبوس را ندارند.”

باز هم یکی دیگر از کامنت‌گذاران Reddit صبح شنبه نوشت: “من قبلاً زیاد سوار اتوبوس می‌شدم. مادران با بچه‌ها حق استفاده از اتوبوس هستند. [that] وجود داشته باشد.”

زنی که خود را یک زن 32 ساله توصیف می کند، روی سکو نوشت که او و دختر پنج ساله اش “در یک ایستگاه شلوغ” سوار اتوبوس رفت و آمد شدند.

تا به امروز، پست این زن 2500 نظر دریافت کرده است.

مادر نوشت: از این پاسخ متحیر و ناامید شدم.

او به مرد گفت که دخترش “بسیار جوان بود و به دلایل ایمنی باید کنار من بنشیند” – با این حال آن شخص “از حرکت امتناع کرد.”

همچنین نزدیک به 4000 بار به آن رأی داده شده است. (براساس Reddit، از آن زمان برای نظرات بیشتر قفل شده است.)

در پاسخ به آن نظر، شخص دیگری نوشت: “این در مورد ایمنی است. کودکان به راحتی می توانند در اتوبوس ها بیفتند زیرا نمی توانند به مکان هایی برای نگه داشتن آنها برسند، زیرا آنها برای بزرگسالان ساخته شده اند.”

وی افزود: این برای من منطقی نیست.



منبع

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

مادر ادامه داد: «حالا من می‌پرسم که آیا اشتباه کرده‌ام که از آن شخص خواسته‌ام حرکت کند یا نه».

درام ردیت: مردی می پرسد که آیا اشتباه می کند که درباره زمان بارداری همسرش دروغ می گوید؟

فاکس نیوز دیجیتال با یک روانشناس مستقر در نیویورک تماس گرفت تا درباره این درام شخصی فکر کند.

برای ثبت نام در خبرنامه سبک زندگی ما اینجا را کلیک کنید

پوستر اصلی ردیت ادامه داد، دوست این زن، به او گفت که “فردی که روی ویلچر نشسته است حق دارد فضای مورد نیازش را داشته باشد – و “از نظر من ناعادلانه بود” که از مرد روی ویلچر بخواهم کمی حرکت کند. او را در نظر بگیر

کهنه سرباز

این شخص اضافه کرد: “اینگونه فرزندپروری به کودکان آسیب می رساند. به آنها یاد می دهند که آنها رقت انگیز هستند.”

عکس فایل بچه مدرسه ای در حال گرفتن کوله پشتی

او نظر خود را در مورد پست مربوط به آداب سفر به فاکس نیوز دیجیتال گفت: “مردی که روی ویلچر نشسته بود قبلاً یک صندلی داشت. چرا او نمی توانست کمی حرکت کند تا به یک زن و فرزند خردسالش کمک کند؟”

او ادامه داد، مردی که روی ویلچر نشسته بود، گفت که به فضایی برای “دستگاه حرکتی” خود نیاز دارد.

یکی از نویسندگان Reddit به دیگران یادآوری کرد: «کودکان به راحتی می‌توانند در اتوبوس‌ها بیفتند، زیرا نمی‌توانند به مکان‌هایی برای نگه‌داشتن آن‌ها برسند، زیرا این اتوبوس‌ها برای بزرگسالان ساخته شده‌اند».

این شخص به صراحت اضافه کرد: “شما از پاسخ ناامید شدید، زیرا عادت دارید به راه خود ادامه دهید. من هم یک فرزند همسن دارم. بهتر برنامه ریزی کنید.”