سگی که جان صاحبش را نجات داد 12 روز بعد از اضطراب جدایی می میرد

جین گفت: “ما می دانیم که این سگ صاحبش را نجات داد، درست مانند هر شخصی که دیگری را نجات می دهد.”

بر اساس گزارش ها، آوانگ، یک گلدن رتریور 9 ساله و لابرادور دورگه است به همسایگان هشدار داد از وضعیت او مالک 78 سالهیانگ، با پارس کردن بی وقفه پس از دیدن او در مضطرب شناخته شد.

به گفته افسر پلیس محلی Shen Jianhuan، مقامات به آپارتمان یانگ در شهر Hangzhou در استان ژجیانگ نفوذ کردند و یانگ را پیدا کردند که به زمین چسبیده بود. صندلی که روی او افتاد اواخر ماه گذشته.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی به جرم شلاق تپانچه دستگیر شد و از زوج آسیایی 60 هزار دلار رولکس در مزرعه 99 در رولند هایتس سرقت کرد.



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: ناتان چن، برنده 3 بار پیاپی مسابقات جهانی از مسابقات جهانی اسکیت نمایشی آینده کناره گیری کرد.

داستان های مرتبط:

آوانگ که از زمان توله سگی تحت مراقبت یانگ بود، توسط کارگران جامعه به پناهگاه سگ های ولگرد منتقل شد. گزارش شده است که او را در داخل یک قفس در پناهگاه قرار دادند و در آنجا از خوردن غذا و نوشیدنی خودداری کرد.

به گفته جین، چندین سگ بوده اند که در پناهگاه به دلیل جابجایی به یک محیط جدید مرده اند. سگ‌هایی که به پناهگاه آورده می‌شوند، تعامل انسانی کافی را دریافت نمی‌کنند، زیرا در فضا محدود و در قفس‌های قفل شده محبوس هستند.

بر اساس گزارش ها، یانگ که به مراقبت های پزشکی فوری نیاز داشت، به بیمارستان منتقل شد.

به گفته مدیر پناهگاه که جین نام داشت، اگرچه ظاهراً پناهگاه به دلیل شجاعت اونگ توجه ویژه ای به اونگ داشت، اما این سگ در نهایت در 2 دسامبر در اثر اضطراب جدایی مرد.

ما به سگ گفتیم ما اینجا هستیم تا صاحبت را نجات دهیم. به نظر می رسید او متوجه شده بود و آرام دراز کشید پست صبحگاهی چین جنوبی.

سگی در شرق چین پس از جدا شدن از صاحبش که دچار سکته شده بود جان خود را از دست داد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دزد کارت پوکمون احمق تر از تیم راکت است، سعی می کند کارت ها را دوباره بفروشد تا از آنجا دزدیده باشد.

به طور مشابه، در ماه اوت، سگ دیگری در چین پس از رفتن به یک سگ جان خود را از دست داد اعتصاب غذای دو روزه به دنبال مرگ صاحبش حیوان خانگی دو روز را در کنار تابوت مرد گذراند و از خوردن و نوشیدن خودداری کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: TikTok ویروسی زن آسیایی «COVID-19 مثبت» که روی موز تف می‌دهد جعلی است