شاهزاده اندرو سپر انسانی است که از عنوان شاهزاده هری محافظت می کند

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اخیراً لندن بار با ولنتاین لو و دیوید براون در یک مقاله نوشتند: «گام بعدی واضحی وجود دارد که هری و مگان باید بردارند، به جمع پیوستند. آنها به صراحت گفته اند که خود را در حال جنگ با نهاد سلطنت می دانند، نهادی که به نظر می رسد آن را تحقیر می کنند. بنابراین آنها باید عناوین خود را پس دهند. دوک نیز باید خود و خانواده اش را از خط جانشینی خارج کند.»

عناوین را فقط می توان به طور قانونی با یک قانون پارلمان حذف کرد.

سمیر حسین/گتی

با این حال، یکی از افرادی که تمایلی به تغییر اجباری ندارد، خود پادشاه چارلز است، طبق یک قطعه جذاب در دیلی میل ستون مستعار Ephraim Hardcastle، که به نقل از منبعی گفته است: «اعلیحضرت آن را نمی‌خواهند».

با این حال، همانطور که ستون هاردکاسل اشاره می کند، «اندرو اخیراً با حفظ آرامش و تکان ندادن قایق، مشکلات نسبتا کمی ایجاد کرده است. چیزی که بیش از آن چیزی است که می توان گفت برای خانواده سلطنتی که از مونته سیتو به سمت تاج و تخت نارنجک می زنند.

این اطلاعات شگفت انگیز است زیرا با ادعاهایی که در هفته های اخیر به The Daily Beast داده شده است، مطابقت دارد که مشکل اندرو یکی از دلایلی است که هیچ تلاشی برای محروم کردن هری و مگان از عناوین خود در سطوح ارشد انجام نشده است.

منبع دیلی بیست گفت که انجام یک حرکت علیه عنوان هری و مگان باعث ایجاد یک “جعبه پاندورا” از مشکلات خواهد شد و افزود که پادشاه از چنین اقدامی “بسیار محتاط” خواهد بود، تا حدی به دلیل واکنش منفی به این تصمیم. پس از طلاق دایانا را از HRH خود محروم کند و گفت: «تصور کن آنها کاری مشابه هری انجام دهند. او می توانست دوباره به سراغ اپرا برود و بگوید: “آنها این کار را با مادرم کردند و اکنون دارند با من این کار را می کنند.” این به طور کامل با روایت قربانی آنها بازی خواهد کرد.”

همانطور که Daily Beast نوشت، حذف یک همتا “بسیار پیچیده” است. حتی اگر ممکن بود، یک منبع دوم به Daily Beast گفت: «اگر به زور حذف کنید [the titles]، پس چرا آنها را از شاهزاده اندرو در نمی آورید؟ سارا فرگوسن چطور؟ شما می توانید لیست را برای همیشه گسترش دهید.”

اندرو مبلغی چند میلیون دلاری برای تسویه ادعاهایی مبنی بر تجاوز جنسی به قربانی جفری اپستین ویرجینیا گیفر پرداخت کرد. اگرچه اندرو به اعتراضات مبنی بر بی گناهی خود چسبیده است، اما به طور گسترده در بریتانیا مورد توهین قرار می گیرد و درخواست های مکرر، به ویژه از سوی مردم و نمایندگان شهر یورک، برای حذف عنوان خود از او شده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ستون می‌گوید دلیل این بی‌میلی برای ایجاد چنین تغییر گسترده‌ای در قانون اساسی این است که اگر پادشاه توانایی حذف دوک‌های سلطنتی را داشت، ناگزیر تحت فشار شدید قرار می‌گرفت تا برادرش اندرو را از عنوان دوک یورک سلب کند. .

سمیر حسین/گتی

اخیراً انرژی زیادی در رسانه‌ها و زندگی عمومی بریتانیا صرف درخواست‌ها برای تغییر قوانین شده است تا به پادشاه اجازه دهد عنوان‌های دوک و دوشس ساسکس را از شاهزاده هری و مگان مارکل حذف کند.