سرمایه گذاران تقریبا 140 میلیون دلار از شرکتی که قصد ادغام با Truth Social دونالد ترامپ را دارد، برداشت می کنند

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

سرمایه گذاران از تعهدات برنامه ریزی شده دور می شوند 140 میلیون دلار، پرونده های SEC نشان می دهد.

  • این شرکت برای بستن ادغام Truth Social تلاش کرده است و قبلاً SEC را برای به تاخیر انداختن معامله در میان تحقیقات جنایی و مدنی مقصر می دانست.

    منابع به خبرگزاری گفتند که سرمایه‌گذاران بیشتری نیز ممکن است اکنون که ضرب الاجل به پایان رسیده است، از تعهد خود صرف نظر کنند و منتظر شرایط مطلوب تری هستند تا توسط دنیای دیجیتال برای آنها تعیین شود.

    شرکت Digital World Acquisition در یک پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار در روز جمعه گفت که برخی از حامیان در مجموع 139 میلیون دلار را که قصد داشتند برای خرید یک میلیارد دلاری سرمایه گذاری کنند، جمع آوری کردند.

    کمیسیون بورس و اوراق بهادار بررسی این قرارداد را در ماه ژوئن به دلیل احتمال اینکه ترامپ رسانه و دنیای دیجیتال قبل از اینکه شرکت خرید با هدف ویژه (Spac) در سال گذشته به صورت عمومی منتشر شود، بدون اطلاع ناظر، با هم مذاکره کرده اند، آغاز کرد.

    سابی مدیریت و گروه رسانه و فناوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    سرمایه گذارانی که حدود یک سال پیش برای این معامله ثبت نام کردند، در صورتی که تا 20 سپتامبر تکمیل نمی شد، می توانستند از این معامله عقب نشینی کنند.

    دنیای دیجیتال در دریافت تاییدیه 65 درصدی سهامداران برای ادغام با مشکل مواجه شده است و در صورت تکمیل نشدن معامله، ممکن است مجبور به نقدینگی و بازگشت نقدینگی سرمایه گذاران شود.

    دونالد ترامپ در یک گردهمایی در Wilkes-Barre، Pa.، در 3 سپتامبر سخنرانی می کند.مری آلتافر/AP

    • سرمایه‌گذارانی که ترک کردند در پرونده‌ها فاش نشدند، اما رویترز گزارش داد که Sabby Management که قصد داشت 100 میلیون دلار سرمایه بگذارد، یکی از سرمایه‌گذارانی است که سر تعظیم فرود آورده است.

      رویترز گزارش داد که سرمایه گذاران سابی منیجمنت سر تعظیم فرود آوردند و 100 میلیون دلار را برداشتند.

    در نتیجه، مدیران دنیای دیجیتال در ماه ژوئن از یک هیئت منصفه بزرگ در منطقه جنوبی نیویورک احضاریه دریافت کردند.

    مهلت قرارداد دنیای دیجیتال برای به دست آوردن Truth Social دونالد ترامپ در 20 سپتامبر گذشته است.

  • دونالد ترامپ

    سرمایه گذاران از تعهدات خود برای سرمایه گذاری در شرکتی که قصد داشت با پلتفرم Truth Social دونالد ترامپ ادغام شود، کنار می روند.