ویدئویی نشان می‌دهد که سربازان روسی بسیج شده در حال مستی با یکدیگر می‌جنگند، در حالی که پیش‌نویس جدید جنجالی پوتین سرعت می‌گیرد.


سربازان روسی

سربازان روسی در سن پترزبورگ در 25 اوت 2022.عکس از OLGA MALTSEVA/AFP از طریق Getty Images

ویدئویی در شبکه های اجتماعی، توسط یک روزنامه نگار بلاروس به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می رسد سربازانی که اخیراً بسیج شده اند را نشان می دهد که در حال نزاع در حالت مستی هستند.

این ویدئو که در منطقه یوژنو کوریلسک در استان ساخالین گرفته شده است، مردانی را نشان می‌دهد که به یکدیگر کوبیده می‌شوند، مشت‌های متلاطم پرتاب می‌کنند و فریاد می‌زنند. اینسایدر قادر به تأیید مستقل آن نبود.

پوتین روز چهارشنبه از بسیج نسبی نیروهای ذخیره نظامی کشور خبر داد و مقامات روسی اعلام کردند که 300000 سرباز ذخیره فورا به خدمت اعزام خواهند شد.

در پاسخ به بسیج مشکل ساز روسیه، فروش الکل در فاصله 300 متری (985 فوت) پایگاه های نظامی در برخی از مناطق شرقی روسیه ممنوع است.بر اساس گزارش ها

حوادث مستی توسط سربازان روسی در طول تهاجم به اوکراین یک اتفاق مکرر بوده است، با یک درگیری مسلحانه در مستی در شهر اشغالی کرسون اوکراین حداقل سه کشته برجای گذاشت.

در ماه اوت، یک واحد رزمی جدید روسیه، سپاه سوم ارتش، قرار بود جریان جنگ را تغییر دهد اما در عوض بیشتر وقت خود را در مستی و آزار ساکنان سپری کرد.

در واقع، بر اساس گزارش واشنگتن پست، در روزهای منتهی به حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه، جاسوسان اوکراینی که برای نظارت بر ارتش روسیه به روسیه اعزام شده بودند، با “بسیاری” از سربازان مست مواجه شدند.

یک مقام اوکراینی که گزارش‌های جاسوسی را مشاهده کرد، به پست گفت که نیروهای روسی سوخت و سایر منابع را با الکل مبادله کرده بودند.

روحیه ضعیف در میان سربازان روسی اغلب به مسائل مربوط به مصرف بیش از حد الکل و درگیری های داخلی نسبت داده می شود.

در همین حال، نامزدهای نامناسبی در آخرین تلاش برای افزایش ارتش خود در اوکراین، از جمله افراد زیر سن قانونی و افراد مسن با شرایط بهداشتی شدید، به خدمت گرفته می شوند.

یک سرباز روس

بدون اعتبار/AP

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در مصاحبه ای گفت: «دعای رئیس جمهور پوتین برای بسیج نسبی شهروندان روسیه و هدایت آنها به جنگ در اوکراین، منعکس کننده مبارزات کرملین در میدان نبرد، عدم محبوبیت جنگ و عدم تمایل روس ها برای جنگیدن در آن است». بیانیه.

افت روحیه در میان روس‌ها اغلب به چنین مسائلی در ارتش نسبت داده شده است وزارت دفاع بریتانیا گفت: “تأثیر چالش نیروی انسانی روسیه به طور فزاینده ای شدید شده است.”

یک مقام ارشد دفاعی آمریکا روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: “ما شاهد هستیم که کرملین به طور فزاینده ای در حال تلاش برای یافتن نیروهای جدید برای تکمیل رده های ضعیف خود است و روس ها آنقدر ضعیف عمل می کنند که اخبار استان خارکف الهام بخش بسیاری از روس ها شده است. داوطلبان برای امتناع از جنگ.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع