سامری های خوب پس از نجات دختری از دست آدم ربا در رستوران هاوایی به عنوان قهرمانان مورد استقبال قرار گرفتند

پس از اینکه رسانه های خبری محلی تصویری از DeBina را به اشتراک گذاشتند، هشدار AMBER صادر شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Awkwafina اکنون صدای قطار متروی نیویورک در کوئینز است

تاکاکی گفت: «خوشحالم که در خانه هستم و می دانم که همه در امان هستند KHON2. «آن روز کاملاً احساسی بود. آره، احساسات زیادی.»

میکلا دبینا و دوست پسرش در یک ساحل خلوت در منطقه خلیج آناهومالو در نزدیکی ساحل Waikoloa بودند که مردی آنها را با چاقو نگه داشت و دختر را مجبور کرد که دوست پسرش را ببندد و چشم بند روی او بگذارد. عمه قربانی به پلیس گفت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پزشک حقایق مربوط به کروناویروس جدید را در ویدیوی TikTok حذف می کند

دختر 15 ساله‌ای که هفته گذشته با چاقو در هاوایی ربوده شده بود، در آخر هفته توسط میزبان رستوران و مشتری که پس از شناسایی او از روی گزارش‌های خبری محلی وارد عمل شدند، نجات یافت.

به گزارش سان، در زمان ربوده شدن ادعایی، ماهی در رابطه با حادثه سپتامبر 2018 که در آن به خفه کردن و آزار یک زن و تهدید افسران پلیس پاسخگو محکوم شد، تحت نظارت بود.

ماهی در 17 سپتامبر حوالی ساعت 3 بعد از ظهر در هاله مانو درایو در هیلو دستگیر شد و به اتهام آدم ربایی، تجاوز جنسی، تهدید تروریستی، سرقت و قاچاق متامفتامین در ارتباط با این پرونده متهم شد. اداره پلیس هاوایی.

ماهی سپس دبینا را به سمت اتوبوس زرد رنگ مدرسه هدایت کرد، جایی که مظنون یک کاف پارچه‌ای قهوه‌ای را روی پای او سفت کرد، و فقط سه و نیم فوت اجازه حرکت داد.

این دختر از آن زمان به خانواده‌اش پیوسته است و مادرش، شر آنجلل، از همه کسانی که برای کمک به دخترش قدم گذاشته‌اند سپاسگزار است. او از تاکاکی و هارتمن به عنوان قهرمانان استقبال کرد.

دبینا لباس مردانه پوشیده بود و در کوچه ای نزدیک رستوران با ماهی شروع به دعوا کرد. شاهد دیگری با شنیدن صدای فریاد دختر از مرد خواست که او را رها کند، مداخله کند. ماهی مدعی شد که دبینا دختر اوست و به شاهد گفت:*** داری چیکار میکنی؟ از سر راهم برو کنار!”

کوری تاکاکی که همراه مادرش در کافه پستو مشغول خوردن ناهار بود نیز به کمک دختر شتافت. دو سامری خوب با دی بینا در پشت رستوران منتظر بودند.

تصویر ویژه از طریق اداره پلیس هاوایی (ترک کرد)، فیس بوک (درست)



منبع

روز بعد نوجوان و رباینده ادعایی اش در کافه پستو در مرکز شهر هیلو توقف کردند، وقتی میزبان رستوران بریج هارتمن احساس کرد چیزی خراب است. اخبار هاوایی در حال حاضر گزارش شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مدیر عامل سابق غیرانتفاعی آتلانتا متهم به سوء استفاده از بودجه برای کمک به پناهندگان و اقلیت ها شد

ماهی با قرار وثیقه دو میلیون دلاری در بازداشت است.

به گفته پلیس، او سپس توسط دانکن ماهی 52 ساله ربوده شد. ماهی دبینا را به پارکینگ ساحلی آورد، جایی که او را به زور سوار یک شاسی بلند هوندا سفید کردند. به گفته بازرسان، مرد همچنین دختر را مجبور به کشیدن مت آمفتامین و تجاوز جنسی به او کرد. KITV گزارش داد، پس از اینکه برای بار دوم مجبور به کشیدن متات شد، دبینا وانمود کرد که تا پایان رانندگی تا خانه ماهی می خوابد.

نت رپ ماهی به سال 1368 برمی گردد. وی 8 بار در دادگاه کیفری با 12 فقره اتهام و تخلفات رانندگی، چهار اتهام آزار خانگی، دو مورد دادگاه خانواده و طلاق مواجه شد. برخی از پرونده ها، مانند اتهامات سوء استفاده از خانواده، در نهایت بدون هیچ توضیحی در اسناد دادگاه منتفی شد. پرونده جنایی سپتامبر 2018 پس از نقض آزادی خود مجدداً باز شد.

در آن زمان هارتمن فریاد زد: «این دختر است. این دختر AMBER Alert است.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: Digital Nomad به دلیل «امتیاز خارجی» پس از نوشتن «راهنمای ناشنوایان» برای زندگی «غنی» در بالی منفجر شد

هارتمن مشتریان دیگر را تشویق کرد تا ماهی را نگه دارند تا زمانی که دبینا از مظنون دور شد و پس از اینکه از او خواسته شد ثابت کند که دبینا دخترش است، او را ترک کرد. شاهدی توانست از پلاک خودروی خود و هوندا CRV سفید عکس بگیرد. نوجوان و شاهد توانستند ماهی را از روی ترکیب عکس شناسایی کنند.

او در 16 آگوست به دلیل تخلفات رانندگی در دادگاه حاضر نشد. طبق اسناد دادگاه، ماهی در جلسه دادگاه 31 اوت خود در مورد حادثه سپتامبر 2018 نیز حاضر نشد. در 13 سپتامبر، سه روز قبل از ربودن دبینا، حکم بازداشت صادر شد.