سال ران دیسانتیس به عنوان معلم مدرسه

کن ویمپ، که در مدرسه راهنمایی تدریس می کرد، زمانی که دیسانتیس تاریخ را تدریس می کرد، گفت که این صف به عنوان “تهدید سه گانه” شناخته می شود، به این معنی که بسیاری از معلمان مدارس شبانه روزی حجم کاری بیشتری نسبت به مدارس روزانه سنتی داشتند.

او یک شوخی کامل بود. گیتس مینیس، فارغ التحصیل سال 2003 که در کلرادو زندگی می کند، گفت: او قطعاً به اینکه از آیوی فارغ التحصیل شد افتخار می کرد و فکر می کرد بسیار خاص است.

به گفته متیو آرن، دانشجوی سابق، سقط جنین مسئله دیگری بود که حداقل یک بار در کلاس مطرح شد. آرن، که یک سالمند بود، گفت که دانش‌آموزان بین خود در مورد دسانتیس صحبت می‌کردند که معتقد بود سقط جنین اشتباه است. او گفت که وقتی دوست دخترش که در کلاس تاریخ DeSantis بود، درباره صحبت های DeSantis به او گفت که او را ناراحت کرد. او گفت که در کالیفرنیا بزرگ شده بود و با موضع دیسانتیس مخالف بود.

گرادی گفت: «او خودش را نگه داشت، اما وقتی با او ارتباط برقرار کردی، حرفش را باز کرد و چیزهای زیادی برای دادن داشت. او به بسیاری از ما در خارج از زمین کمک کرد، به خصوص زمانی که برخی از ما به دلیل جوان بودن حواسمان پرت شده بود.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

رم، گا.- بیست سال پیش در کوهپایه های شمال غربی جورجیا، یک معلم تاریخ جدید به هیئت علمی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مدارس شبانه روزی ایالت پیوست.

لی گرادی، که در سال 2004 فارغ التحصیل شد و در تیم بیسبالی که دیسانتیس مربی آن بود، حضور داشت، از او نیز با علاقه یاد کرد.

آرن گفت: «او تقریباً به چیزی که به آن اعتقاد دارد پایبند است. مینیس افزود که به نظر می رسید همیشه چشمش به آینده است. او گفت: “به نظر می رسد او کسی است که به عنوان یک فرد جوان، در این بازی طولانی حضور داشته است.”

سخنگوی دارلینگتون از اظهار نظر جزئیات در مورد زمان دسانتیس در آنجا خودداری کرد.

مانند سایر معلمان سال اول، Wempe گفت، DeSantis “از یک شلنگ آتش نشانی می نوشیدند” و این کار را در پرواز یاد می گرفت. او گفت: “تصورات من از او مثبت بود.”

اما DeSantis در بین بسیاری از دانش آموزان محبوب بود.

چند دانش آموز دیسانتیس را دارای هوای برتر توصیف کردند.

سال گذشته، هیل ریپورتر، وبلاگی که توسط یک کمیته اقدام سیاسی دموکرات منتشر شد، عکسی از دسانتیس را منتشر کرد که با چند دانشجوی دختر از دارلینگتون در سال 2002 گرفته شده بود، یکی از آنها بطری آبجو را در دست داشت.

او گفت، به عنوان یک معلم، DeSantis “توانست ذهن ما را تیز کند تا حداقل نشان دهیم که با سخت کوشی نتیجه می دهد.” من می دانم که تعداد کمی از ما بهترین نبودیم. با راهنمایی او، ما بازیکنان بیسبال خوبی و افراد بهتری شدیم.»

طبق وب سایت آن، مدرسه شبانه روزی مستقل و روزانه در رم، که در سال 1905 تأسیس شد، یکی از اولین مدارس خصوصی در جنوب بود که دانش آموزان سیاه پوست را پذیرفت. چندین دانشجوی رنگین پوست که با نیویورک تایمز صحبت کردند گفتند که با بورسیه های سخاوتمندانه استخدام شده اند.

“آقای. آرن گفت: دسانتیس به نوعی مرد خود راضی بود. او گفت که دانشجویان به خوبی می دانستند که او به تازگی از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شده است. او گفت: «مثل این بود که «من به نوعی بهتر از تو هستم». “و ما همه بچه بودیم.”

در میان درهای گردان فارغ التحصیلان اخیر کالج که در یک دوره زمانی در مدرسه خصوصی مستقل تدریس می کردند، معلمی که در آن زمان فقط 23 سال داشت، به یک دلیل مهم درباره گردهمایی 20 ساله کلاس در ماه گذشته در دارلینگتون صحبت می شد: او. اکنون فرماندار فلوریدا است.

فرمانداری که در آموزش تاریخ، هویت جنسیتی و گرایش جنسی «چپ بیدار» را به عهده گرفته است، در آن زمان نشانه‌هایی از محافظه‌کاری متعهد، معلمی جوان و باحال بود که دختران دوستش داشتند و پسرها به او حسادت می‌کردند.

مدرسه دارلینگتون در رم، گا.، یک مدرسه شبانه روزی خصوصی که ران دیسانتیس دو دهه پیش، در 28 اکتبر 2022، در آن تاریخ تدریس می کرد. (نیکول کرین/نیویورک تایمز)

این ویدئو که توسط تایمز بازبینی شده است، شامل یک قطعه کوتاه است که در آن صدایی به ادعای دیسانتیس شنیده می‌شود که می‌گوید: «جنگ داخلی در مورد برده‌داری نبود! این در مورد دو سیستم اقتصادی رقیب بود. یکی در شمال بود…» در حالی که دانش آموزی در کلاس چرت می زند. (طبق گفته دانش آموزی که به جمع آوری آن کمک کرد، یک دانش آموز نقش دسانتیس را صدا کرد زیرا دانش آموزان هیچ فیلم واقعی از او نداشتند.)

تریپ بارنز، دانش‌آموزی که مادرش در مدرسه تدریس می‌کرد، گفت: «او قطعاً یکی از افراد باحال‌تر بود. معلم‌های جوان دیگری هم بودند که سعی می‌کردند دوست همه کسانی باشند که تقریباً عرفان او را نداشتند.»

مینیس گفت که وقتی او یک سال ارشد بود، پاییز پس از رفتن دسانتیس، یادداشتی روی میز معلم پیدا کرد که به کارکنان یادآوری می کرد که دوستی با دانش آموزان، حتی پس از فارغ التحصیلی، نامناسب است.

او می‌گوید: «مثل کلاس تاریخ، او سعی می‌کرد نقش مدافع شیطان را بازی کند که می‌گوید جنوب دلیل خوبی برای جنگیدن با آن جنگ، کشتن افراد دیگر، به خاطر مالکیت مردم – سیاه‌پوستان دارد». او سعی می‌کرد بگوید، “مالک شدن مردم اشکالی ندارد، اما آنها دارایی و تجارت داشتند.”

مینیس که سفیدپوست است و در همان کلاس تاریخ با پومپیه بود، بحث درباره مسائل مربوط به جنگ داخلی را نیز به یاد می آورد. او گفت که دیسانتیس چندان از نظر سیاسی عقیده نداشت، اما از نظر او، در واقع اشتباه بود. او به یاد می آورد که او ادعا می کرد که همه شهرهای جنوب سوخته اند، حتی اگر می دانست زادگاهش، ساوانا، سوخته است، و او را صدا زد.

یکی از دانشجویان سابق گفت: “به عنوان یک نوجوان 18 ساله، یادم می آید که فکر می کردم، “اینجا چه کار می کنی، رفیق؟”

ویمپ که اکنون مدیر مدرسه راهنمایی در ایندیاناپولیس است، گفت: “شما در خوابگاه تدریس می کنید، مربی می کنید و کار می کنید.” او گفت که در آن زمان حدود 27000 دلار در سال با مسکن و غذای رایگان در سالن های غذاخوری درآمد داشت.

دانیل پمپی به یاد می‌آورد که دیسانتیس، اهل فلوریدا و اخیراً فارغ‌التحصیل دانشگاه ییل، مانند او غریبه‌ای بود، نیویورکی با لهجه‌ای غلیظ. اما پومپی که سیاه‌پوست است و بورسیه تحصیلی دانشگاهی داشت، گفت که احساس می‌کند دسانتیس به دلیل نژادش با او بدتر رفتار می‌کند.

“آقای. پومپی که در سال 2003 فارغ التحصیل شد، گفت: «رون، آقای دیسانتیس، با من بد و خصمانه بود. نه به صورت تهاجمی، بلکه منفعلانه، زیرا من سیاه پوست بودم.»

دفتر دیسانتیس به درخواست ها برای بحث در مورد سال تحصیلی در دارلینگتون یا خاطرات شاگردانش پاسخی نداد. فرماندار سال معلم دبیرستان خود را در بسیاری از بیوگرافی های رسمی خود درج نمی کند و به نظر نمی رسد که به طور علنی در مورد دوران حضور خود در مدرسه صحبت کرده باشد.

با حدود 750 دانش آموز از مهدکودک تا کلاس دوازدهم، دانش آموزان این مدرسه نه تنها از خانواده های محلی مرفه بلکه از مناطق آزاد مانند نیویورک و کالیفرنیا نیز هستند. در دوره‌های تاریخ و دولت DeSantis، بحث‌های پرشور ایجاد شد.

اپیزودهایی که دانشجویان سابق درباره سال فرمانداری ران دیسانتیس در دارلینگتون توصیف می کنند، دریچه ای به سال های شکل گیری یکی از قطبی ترین چهره های سیاست آمریکا ارائه می دهد، یک سیاستمدار جمهوری خواه در حال ظهور که انتظار می رود در این ماه به راحتی در انتخابات مجدد پیروز شود و سپس احتمالاً به پایان برسد. مناظر او در کاخ سفید

دو دانش آموز دیگر شوخی دسانتیس و دانش آموزی را به یاد آوردند که درباره مقدار شیری که می تواند بنوشد لاف زده بود.

بارنز گفت که او “کاریزماتیک” و “بسیار باهوش” بود. “مردم او را دوست داشتند.”

او به یاد آورد که دسانتیس جنگ داخلی را به شیوه‌ای تدریس می‌کرد که به نظر او تلاشی برای توجیه برده‌داری بود.

چند دانش آموز به یاد آوردند که دسانتیس در مهمانی ها با سالمندانی که در شهر زندگی می کردند، مکرر حضور داشت. بیشتر آنها به شرط ناشناس ماندن در مورد معاشرت با او صحبت کردند، زیرا به دلیل صحبت علنی در مورد آن می ترسیدند واکنش منفی نشان دهند.

سخنگوی Tannika King در ایمیلی گفت که DeSantis در پنج کلاس تدریس می‌کند، دو رشته ورزشی را مربیگری می‌کند و “وظیفه خوابگاه” را انجام می‌دهد و در خارج از ساعات کلاس در سالن‌های اقامتگاه بر دانش‌آموزان نظارت می‌کند.

آنها گفتند دسانتیس پسر را به چالش کشید تا در یک جلسه هر چه بیشتر شیر بخورد. در حالی که ده ها دانش آموز تماشا می کردند، پسر این کار را کرد و پرتاب کرد.

دو دانشجوی سابق که هر دو زن بودند، او را به یاد آوردند که حداقل در دو مهمانی که در آن مشروبات الکلی سرو می‌شد شرکت کرده بود، اما آنها گفتند که مهمانی‌ها پس از فارغ‌التحصیلی برگزار شد و حضور او در آن زمان آزارشان نداد، اگرچه اکنون این موضوع را زیر سوال می‌برند. این اولین کار او در ییل بود. او ناز بود. ما واقعاً زیاد در مورد آن فکر نکردیم.» یکی از دانشجویان سابق گفت.

دانشجویان شبانه روزی در یکی از شش خوابگاه در پردیس سرسبز به مساحت 500 جریب در شمال غربی آتلانتا در منطقه ای زندگی می کنند که اکنون در کنگره توسط یک آتش نشان محافظه کار، نماینده مارجوری تیلور گرین، نمایندگی می شود.

دانش‌آموزان هفته‌ای یک‌بار از کلیسای غیر مذهبی دیدن می‌کنند و کوله‌پشتی‌های خود را به گونه‌ای روی چمن می‌اندازند که نشان می‌دهد هیچ‌کس نگران سرقت نیست. شهریه، اتاق و غذا برای دانشجویان مقیم اکنون بالای 50000 دلار در سال است.

او یک جوان و شجاع فارغ‌التحصیل لیگ آیوی بود، ورزشکاری که برای هر کسی که گوش می‌داد روشن می‌کرد که این اقامت در مدرسه دارلینگتون نقطه‌ای در مسیر او به سوی چیزهای بزرگ‌تر بود. او به شاگردانش گفت که شاید روزی رئیس جمهور شود.

او گفت: “او فرصت خوبی داشت تا مردم را غنی کند، از شمال شرق به آنجا بیاید و به مردم جنوب نشان دهد که ما می توانیم با هم ترکیب شویم.” “به نظر می رسید که او نمی خواست این کار را انجام دهد.”

دیسانتیس در سال تحصیلی 2001-2002 پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ییل و درست قبل از حضور در دانشکده حقوق هاروارد در دارلینگتون تدریس کرد.

دانشجوی دیگری که به دلیل ترس از عواقب شغلش خواست نامش فاش نشود، گفت که دیدگاه دسانتیس در مورد جنگ داخلی موضوع بحث های زیادی بود که دانشجویان در آن زمان یک ویدیوی طنز درباره او برای سالنامه ویدیویی ساختند.

“این باید در مورد آقای DeSantis باشد!” این چیزی است که من به یاد دارم که همه می گفتند. دانش آموزان دیگر حداقل یک معلم دیگر را به یاد می آورند که در آن سال با دانش آموزان معاشرت کرده بود.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

مدرسه دارلینگتون در رم، گا.، یک مدرسه شبانه روزی خصوصی که ران دیسانتیس دو دهه پیش، در 28 اکتبر 2022، در آن تاریخ تدریس می کرد. (نیکول کرین/نیویورک تایمز)

«الان به آن فکر می کنم. آدام مودی که دانشجوی سال اول تیم بیسبال بود و شاهد این حادثه بود، گفت: من اکنون در مدرسه دولتی معلم هستم. من خودم را در آن لحظه قرار دادم و این غیرقابل تصور است. در حس شوخ طبعی ظلمی وجود دارد. مربیگری ظلمی دارد.»

پومپی گفت که او شباهت هایی بین دیدگاه های دسانتیس به عنوان یک معلم جوان و سیاست های وی به عنوان فرماندار 20 سال بعد می بیند.

دیسانتیس به عنوان مربی بیسبال و فوتبال در مدرسه مورد تحسین و احترام تیمش قرار گرفت. به عنوان یک معلم، برخی از دانش آموزان سابق از او به عنوان فردی متکبر و متکبر یاد می کردند. او یک بار به طور علنی یک دانش آموز را با یک شوخی شرمنده کرد، در مهمانی ها با سالمندان شرکت کرد و در مورد جنگ داخلی با دانش آموزانی که تمرکز و گاهی دقت درس های او را زیر سوال می بردند وارد بحث شد.