درگیری زغال سنگ منچین و بایدن، اختلافات دموکراتیک را در لحظه ای خطرناک برجسته می کند

ژان پیر پاسخ داد که مانچین “یک مدافع خستگی ناپذیر برای دولت خود و مردان و زنان سخت کوشی است که در آنجا زندگی می کنند” و کارگران زغال سنگ را به عنوان افرادی که آمریکا را ساخته اند و “کارخانه ها و کارخانه های فولاد آن را نیرو می دهند، خانه ها و مدارس آن را حفظ می کنند” تحسین می کند. و دفاتر گرم.»

گسست بین بایدن و مانچین، که هر دو برای انتخاب مجدد در دو سال آینده، خبر ناخوشایندی برای اکثریت در معرض خطر دموکرات‌ها در کنگره است. این حزب احتمالا هفته آینده مجلس نمایندگان را از دست خواهد داد و برای حفظ اکثریت 50-50 سنا خود مبارزه می کند – از جمله رقابت در یک جفت رقابت در ایالت های ذغال سنگ. این رقابت‌ها از تلاش‌های دموکرات‌ها برای جمع‌آوری رأی‌دهندگان – از جمله بایدن و باراک اوباما در روز شنبه در پنسیلوانیا – قبل از روز انتخابات منحرف شد.

پس از اینکه جمهوری خواهان روز جمعه بایدن را به خاطر گفتن این که “ما این نیروگاه ها را در سرتاسر آمریکا تعطیل می کنیم و باد و خورشید خواهیم داشت” مورد انتقاد قرار دادند، مانچین روز شنبه وارد عمل شد. او اظهارات بایدن را «نه تنها ظالمانه و جدا از واقعیت دانست، بلکه درد شدید اقتصادی را که مردم آمریکا به دلیل افزایش هزینه های انرژی احساس می کنند، نادیده می گیرد».

ژان پیر گفت که اظهارات بایدن «پیچیده شده بود تا معنایی را القا کند که در نظر گرفته نشده بود. اگر کسی با شنیدن این سخنان توهین کرد، پشیمان است.»

کارگران معدن متحد آمریکا، که مانچین از نزدیک با آن کار می کند، گفت که «نمی تواند بیشتر با اظهارات رئیس جمهور بایدن به مخاطبان کالیفرنیایی درباره تعطیلی برق زغال سنگ مخالف باشد».

علاوه بر این، اظهارات خصمانه مانچین یادآور چالشی است که او برای انتخاب مجدد در سال 2024 به عنوان یک دموکرات با آن روبرو خواهد شد. جمهوری خواهان مشتاق به مقابله با مانچین هستند و چندین نامزد بالقوه بی سر و صدا به مناقصه هایی چشم دوخته اند که ممکن است به زودی پس از انتخابات روز سه شنبه آغاز شود. و بیانیه مانچین روشن کرد که اگر او نامزد شود، به حق حزب و رئیس جمهور خودش ادامه خواهد داد.

مانچین هنگام امضای لایحه خط حزبی در کنار بایدن ظاهر شد، لحظه ای که نقطه اوج دموکرات ها در تابستان امسال پس از بیش از یک سال درگیری داخلی در قانونگذاری بود. این هم ترازی در آینه عقب در روز شنبه به خوبی به نظر می رسید، اگرچه مانچین همچنان امیدوار است که با حمایت بایدن، بسته اصلاحات اجازه انرژی را در جلسه امسال اردک لنگ تصویب کند.

جو منچین روز شنبه با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بر سر سیاست زغال‌سنگ درگیر شد – یک شکاف زمانی ضعیف بین دو تن از وزنه‌برداران دموکرات تنها سه روز قبل از رفتن رای‌دهندگان به پای صندوق‌های رای.

«حداقل جو منچین این توپ را دارد که گهگاهی در مقابل جو بایدن با انرژی بایستد. کریس هارتلاین، سخنگوی کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه، گفت: نمی توان همین را در مورد جان فترمن و تیم رایان گفت.

مانچین اواخر روز شنبه از اظهار نظر درباره بیانیه کاخ سفید خودداری کرد.

پس از آن که مانچین از لایحه جامع «ساخت بهتر بسازد» جلوگیری کرد، این شامل یک مشاجره حماسی با بایدن بود. جن ساکی، سخنگوی سابق کاخ سفید، این اقدام را “نقض تعهداتش در قبال رئیس جمهور و همکاران سناتور در مجلس و سنا” خواند.

در بیانیه ای صبح شنبه، سناتور ویرجینیای غربی اظهارات یک روز قبل بایدن مبنی بر تعطیلی کارخانه های زغال سنگ آمریکا را “توهین آمیز و نفرت انگیز” خواند. این امر باعث واکنش سریع کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در تلاش برای کاهش درگیری شد.

این انشقاق می تواند به تلاش دموکرات ها برای دفاع از سنا منجر شود. بایدن قرار است روز شنبه در فیلادلفیا همراه با جان فترمن، نامزد سنا ظاهر شود. Fetterman و نماینده تیم رایان (D-Ohio) که در سنا در اوهایو نامزد شده است، برای نمایندگی ایالت هایی با دودمان تولید زغال سنگ رقابت می کنند. هیچ کدام از این دو روز شنبه هیچ اظهارنظری فوری در مورد اظهارات بایدن نداشتند.

در دوران ریاست جمهوری بایدن، تولید نفت و گاز طبیعی افزایش یافته است و ما در مسیر رسیدن به بالاترین میزان تولید در تاریخ کشورمان در سال آینده هستیم. او مصمم است مطمئن شود که این انتقال به همه آمریکایی ها کمک می کند.» “هیچ کس عقب نخواهد ماند.”



منبع

سیسیل رابرتز، رئیس بین‌المللی UMWA، گفت: «این به روزهای دولت‌های قبلی بازمی‌گردد، زمانی که اظهارنظرهایی از این دست بسیار رایج بود و بدون هیچ اشاره‌ای به تأثیر آن بر کارگران، خانواده‌ها و جوامعشان بیان می‌شد. صحبت در مورد پایان دادن به صنعتی که از صدها هزار شغل در آپالاشیا و غرب میانه پشتیبانی می کند، آسان است، اما واقعیت چنین اقدامی سخت است.

این فقط مانچین نبود که در سخنرانی بایدن درباره قوانین نیمه هادی دو حزبی در سن دیگو در روز جمعه کف زد، زمانی که رئیس جمهور گفت: «هیچ کس کارخانه های زغال سنگ جدیدی می سازد، زیرا نمی توانند به آن تکیه کنند، حتی اگر تمام زغال سنگ تضمین شده باشد. برای بقیه وجود خود گیاه. بنابراین به یک نسل بادی تبدیل خواهد شد.»

مانچین موضع خود را حفظ کرد و در نهایت به عنوان بخشی از قانون کاهش تورم که برای تولید نفت، گاز و زغال‌سنگ بسیار دوستانه‌تر از آن چیزی بود که اکثر اعضای حزب در ابتدا تصور می‌کردند، قرارداد انرژی گسترده‌ای را قطع کرد. در طول مسیر، مانچین استدلال کرد که بهبود تولید سوخت فسیلی و نوسازی صنعت کلید دفاع ملی است زیرا روسیه متحدان اروپایی را بر سر انرژی تحت فشار قرار می دهد.

سیاست زغال سنگ کلید بقای مانچین در ویرجینیای غربی قرمز عمیق است. وی تهدید کرد که حمایت خود را از کمپین ریاست جمهوری هیلاری کلینتون در سال 2016 پس از اظهار نظر وی در مورد از کار انداختن بسیاری از معدنچیان زغال سنگ و شرکت های زغال سنگ، لغو خواهد کرد. و او یک سال و نیم را صرف مبارزه با حزب خود بر سر ترجیح اکثر دموکرات ها برای حرکت فراتر از سوخت های فسیلی به جایگزین های پاک تر کرد.

مانچین با بیان اینکه بایدن از کارگران معدن عذرخواهی کند، گفت: «این‌گونه اظهارنظرها دلیلی است که مردم آمریکا اعتماد خود را به رئیس جمهور بایدن از دست می‌دهند.» به نظر می رسد که مواضع او هر روز بسته به مخاطبان و سیاست روز تغییر می کند.