مرد نیویورکی که نزدیک به یک سال از پلیس فرار کرد، با خانواده به دنیای دیزنی رفت. وی توسط بازپرس وی شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس اسناد دادگاه، یک قاضی ناحیه جنوبی نیویورک روز پنجشنبه حکم داد که برتون نباید قبل از محاکمه به وثیقه اعطا شود و دلیل آن عدم حضور قبلی در دادگاه است.

در گزارش این معاونت به نقل از دیلی بیست گفت: «من به کوشون توصیه کردم که باید در مورد فعالیت مشکوک احتمالی که در آن شرکت داشت با او صحبت کنم و او پرسید که چرا باید هویت خود را ارائه کند. “بعداً به او توصیه کردم که تحت حکم قضایی قرار دارد و زمانی که سعی کردم او را حفظ کنم، او شروع به فشار دادن و فشار دادن بازوهای خود کرد. چندین بار به او اطلاع دادم که دست هایش را پشت سر بگذارد، اما او نپذیرفت.”

یک بازپرس فدرال هنگام تعطیلات در دنیای دیزنی متوجه موضوع یکی از پرونده های او شد.

  • بر اساس اسناد فدرال، برتون که برای اتهامی جداگانه در حال گذراندن دوران آزمایشی بود، با نام جعلی از دیزنی ورلد بازدید می کرد و از معرفی خود با نام قانونی خودداری می کرد.

    جف آندره، بازرس پست فدرال، در ماه اکتبر در دنیای دیزنی بود که کواشون برتون را دید که به مدت یک سال پس از اینکه در طرح سرقت هویت برای سرقت 150000 دلار از وام های بیماری همه گیر دزدیده شده بود، از پلیس فراری بود. دیده شده توسط Insider.

    جف آندره به پلیس محلی هشدار داد که کواشون برتون را در خارج از قلمرو حیوانات دنیای دیزنی دستگیر کرد.

  • اسناد دادگاه می‌گوید: «شاید نگران‌کننده‌ترین عامل در اینجا، استفاده مداوم متهم از هویت‌های جعلی و توانایی اثبات شده او برای فرار از اجرای قانون باشد. او به وضوح توانایی پنهان کردن هویت واقعی خود را برای فرار از اجرای قانون نشان داده است. او همچنین تمایل خود را برای دروغ گفتن در مورد این هویت برای جلوگیری از دستگیری نشان داده است.

    افسران سرویس بازرسی پست ایالات متحده در نوامبر 2021 سعی کردند برتون را که اکنون 32 ساله است در خانه اش در بروکلین دستگیر کنند، اما او آنجا نبود. در اسناد دادگاه آمده است که افسران دو بار دیگر از خانه بازدید کردند و مادر برتون بعداً به افسران گفت که او “خود تسلیم نخواهد شد”.

    اسناد دادگاه می‌گوید: «برتون برای اجرای نقشه‌اش، با فریبکاری از اسامی، تاریخ تولد و شماره تأمین اجتماعی حداقل چهار نفر استفاده کرده است». اسناد دادگاه گفته است که وی به توطئه برای سرقت بودجه دولتی، سرقت دارایی های دولتی و سرقت هویت تشدید شده متهم شده است.

    به گزارش دیلی بیست، پس از اینکه معاون در حین دستگیری، برتون را “به زمین” زد و اتهام مقاومت در برابر یک افسر بدون خشونت را اضافه کرد، برتون به زندان اورنج کانتی منتقل شد و بعداً در بازداشت فدرال قرار گرفت.

    به گفته مقامات، یک مرد نیویورکی که حدود یک سال از دستگیری طفره رفته بود، در حالی که در تعطیلات خود در دنیای دیزنی گذرانده بود، پس از اینکه بازپرس پرونده او را دید، دستگیر شد.

    برتون، که قبلا به سرقت هویت متهم شده بود، با نام جعلی از دنیای دیزنی بازدید می کرد.

  • دنیای والت دیزنی در اورلاندو، فلوریدا.

    دنیای والت دیزنی در اورلاندو، فلوریدا.گرگ نیوتن/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    وقتی آندره برتون را در 20 اکتبر در قلمرو حیوانات مشاهده کرد، به کلانتر اورنج کانتی هشدار داد، او معاونی را در خارج از پارک قرار داد و در آنجا برتون را با دو نفر از اعضای خانواده‌اش متوقف کردند. Daily Beast با استناد به گزارش دفتر کلانتر گزارش داد.

    یک وکیل آمریکایی در اسناد دادگاه نوشت: “در زمان دستگیری او در دنیای دیزنی، او با نام جعلی در پارک حضور داشت. حتی پس از تایید اثر انگشت هویت او، او اصرار داشت که به مجریان قانون بگوید که کوشون برتون نیست.” توسط Insider مشاهده شده است و برتون را یک خطر “افراطی” پرواز می داند.

    در یک شکایت فدرال که توسط آندره امضا شد، برتون به عنوان فردی با “شبکه پیچیده ای از هویت ها که بررسی جنایات او را دشوار می کرد” توصیف کرد.