سالمه، رئیس سابق مافیا، “کادیلاک فرانک” در 89 سالگی در زندان درگذشت

محاکمه سالم در سال 2018 تبدیل به یک فلاش بک به روزهایی شد که اوباش یک نیروی مخوف و قدرتمند در نیوانگلند بود. سالمه اظهار داشت که هیچ ارتباطی با مرگ استیون دی سارو ندارد، اما پس از شهادت دوست صمیمی‌اش علیه او محکوم شد.

در محاکمه سال 2018 او در بوستون، موهای صاف، موهای خاکستری و هیکل نازک سالمه باعث شد که او را تقریباً از روی حجیم و ترسناک رئیس اوباش که در عکس‌های نظارتی دهه 1990 دیده بودند قابل تشخیص نباشد.

سالمه، که به تعداد زیادی قتل‌های گروه‌های تبهکار اعتراف کرده است، با نام ریچارد پارکر در آتلانتا زندگی می‌کرد که بقایای مالک کلوپ شبانه در سال 2016 کشف شد و مافیای سالخورده سابق را بار دیگر هدف دولت قرار داد.

سالمه در قتل‌های متعددی در جنگ‌های باندهای دهه 1960 بوستون شرکت کرد و 16 سال را به دلیل تلاش برای کشتن یک وکیل پشت میله‌های زندان گذراند که پس از منفجر شدن ماشینش در سال 1968 جان سالم به در برد اما پای خود را از دست داد. پس از آزادی از زندان، سالمه به شدت مجروح شد. تیراندازی در خارج از خانه پنکیک در حومه بوستون.

سالم چند ماه بعد در فلوریدا دستگیر شد در حالی که بولگر 16 سال را در لم گذراند تا اینکه در سن 81 سالگی در سانتا مونیکا، کالیفرنیا دستگیر شود. بولگر در سال 2018 در سن 89 سالگی توسط همبندانش در زندان کشته شد.

کلوپ شبانه دی سارو، کانال، در آن زمان به دلیل دخالت سلمز در تجارت تحت نظارت بود. درست قبل از مرگ دی سارو، اف‌بی‌آی به او گفت که او در شرف کیفرخواست است و باید با دولت علیه سلمز همکاری کند.

قبل از محکومیت به حبس ابد در سال 2018، سالمه از روی صندلی برخاست، این روند را “مضحک” خواند و گفت که حقیقت به خانواده دی سارو گفته نشده است. اما ظاهرا او سال ها قبل پیش بینی کرده بود که داستان خودش پشت میله های زندان به پایان می رسد.

سلطنت او به عنوان رئیس مافیا زمانی به پایان رسید که او، گانگستر بدنام بوستون، جیمز “وایتی” بولگر و دیگران در سال 1995 در یک پرونده کتک کاری گسترده متهم شدند. سالمه و بولگر پس از اعلام کیفرخواست قریب الوقوع توسط مدیر اف بی آی بالگر، جان کانوللی، فرار کردند. .

سالمه در اوایل دهه 1990 خانواده جنایتکاران پاتریارکا را در بوستون رهبری کرد و سپس به دادستان ها کمک کرد تا یک مامور فاسد FBI را پس از اطلاع از اینکه دیگر اوباش در مورد او با مقامات صحبت می کردند، مجرم شناخته شوند.

بوستون (AP) – فرانسیس “کادیلاک فرانک” سالم، رئیس سابق مافیای نیوانگلند که زمانی در حال گذراندن حبس ابد در پشت میله های زندان به دلیل قتل یک مالک کلوپ شبانه در بوستون در سال 1993 بود، در سن 89 سالگی درگذشت. زندان ها

سالمه در سال 2004 به یک خبرنگار گفت: “شما قرار نیست دولت را شکست دهید.” به هر طریقی، آنها شما را خواهند گرفت.»

پرونده کتک کاری نشان داد که بهترین دوست بولگر و سالمه، استفان “تفنگدار” فلمی، مخفیانه به عنوان خبرچین اف بی آی کار می کرده است. سالمه که از اینکه همکلاسی هایش به او روی آورده بودند ناراحت شد، پذیرفت که گناهکارش را بپذیرد و با مقامات همکاری کند.

این داستان درست است که نشان می دهد بولگر در سن 89 سالگی کشته شد، نه 80 سالگی.



منبع

بر اساس سوابق آنلاین اداره زندان ها، سالمه روز سه شنبه درگذشت. مقامات دفتر فوراً به ایمیلی که خواستار اطلاعات بیشتر در روز یکشنبه بود، پاسخ ندادند. مرگ Salemme اولین بار یکشنبه توسط WPRI-TV گزارش شد.

یکی دیگر از اوباش سابق به مقامات گفت که پسر سالمه را دید که دی سارو را خفه کرد در حالی که ویدیک پای صاحب کلوپ شبانه را گرفته بود و سالمه در کنارش ایستاده بود. پسر Salemme، معروف به “فرانکی پسر”، در سال 1995 درگذشت.

___

سالمه در سال 2002 علیه کانولی که به جرم کمک به بولگر برای جلوگیری از پیگرد قانونی محکوم شده بود، شهادت داد. در عوض، Salemme زودتر از موعد از زندان آزاد شد و وارد برنامه حفاظت از شاهد شد.

استیون بوزانگ، وکیل قدیمی سالمه، یکشنبه گفت که موکلش برای او چیزی جز یک “آقا” نبوده است و او معتقد است که مرد “از بسیاری از کارهایی که در زندگی خود انجام داده بود، به ویژه از تأثیراتی که بر خانواده نزدیکش داشت، پشیمان است. خانواده دیگران.»