کلانتر شرکت پینال در سوگ مرگ پسر و نوه اش غمگین است

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: کلانتر شرکت پینال سوگوار مرگ پسر و نوه اش است.



منبع

مارک لمب در ایمیلی به The Arizona Republic گفت: «ما بسیار متاثر و سپاسگزار هستیم از هجوم عشق، حمایت و دعای دوستانمان، مردم آریزونا و دوستانی از سراسر کشور. ما همچنین از شهروندان و اولین پاسخ دهندگانی که از کوپر و نوه نازنین ما مراقبت کردند بسیار سپاسگزاریم.»

کوپر لمب (راست)، پسر کلانتر کانتی پینال، مارک لمب، به همراه نامزد و دخترش.

در یک پست فیس بوک، کلانتر شهرستان پینال اعلام کرد که نامزد کوپر لمب و مادر کودک همچنان در بیمارستان بستری است و در وضعیت وخیمی قرار دارد.

راننده کامیون آسیب ندیده است. مقامات گفتند که پس از تحقیقات از واحد ترافیک اداره پلیس گیلبرت، راننده کامیون به دلیل نقص احتمالی دستگیر شد.

به گفته اداره پلیس گیلبرت، یک کامیون نقره ای به سمت غرب با سرعتی معمولی در حال حرکت بود که با یک خودروی سواری قرمز رنگ که به سمت شرق حرکت می کرد برخورد کرد. ماشین قرمز سعی کرده بود در کول درایو به سمت شمال بپیچد.

به گفته پلیس، ماموران و اولین امدادگران آتش نشانی و نجات گیلبرت برای نجات جان سه سرنشین خودروی قرمز تلاش کردند، اما به گفته پلیس، کوپر لمب و نوزاد در صحنه کشته شدند. راننده زن خودرو قرمز با جراحات شدید در بیمارستان بستری شد.

کلانتر کانتی پینال، مارک لمب، پس از مرگ پسر و نوه‌اش در تصادف اتومبیل، بیانیه‌ای صادر کرد و از جامعه برای “سرریز عشق” تشکر کرد.

کوپر لمب (راست)، پسر کلانتر کانتی پینال، مارک لمب، به همراه نامزد و دخترش.

مارک لمب گفت: “ما به ایمان خود به عیسی مسیح و یکدیگر چسبیده ایم و اگرچه بیمار و ویران هستیم، می دانیم که روزی دوباره همه با هم خواهیم بود.”

تصادف دو وسیله نقلیه در جاده الیوت و کول درایو در گیلبرت در روز جمعه باعث مرگ مرد و نوزاد 22 ساله شد و یک زن در بیمارستان بستری شد. پلیس گیلبرت بعداً یکی از قربانیان را کوپر لمب، پسر کلانتر مارک لمب نامید و اظهار داشت که این نوزاد نوه کلانتر لمب است.

یک GoFundMe برای هزینه های تشییع جنازه و صورتحساب های پزشکی به مارک لمب و همسرش جانل اهدا شده است. مارک لمب به جمهوری گفت که در این مدت برای نامزد پسرش و خانواده اش دعا می کند.