زن شهادت می دهد که شوهر خواهان کشته شدن 8 نفر از اعضای خانواده بود

مقامات گفته‌اند که این قتل‌ها ناشی از یک مناقشه در مورد حضانت کودک بود که شامل یکی دیگر از پسران آنجلا واگنر و یکی از قربانیان می‌شد.

واورلی، اوهایو (AP) – زنی که به برنامه ریزی قتل هشت عضو یک خانواده دیگر در سال 2016 کمک کرد، جنایتی که روستاهای جنوب اوهایو را تکان داد و بازرسان را برای بیش از دو سال با مشکل مواجه کرد، می گوید این قتل عام ایده شوهرش بوده است.

کشته شدگان کریستوفر رودن پدر 40 ساله بودند. همسر سابق او، دانا رودن 37 ساله؛ سه فرزند آنها، کلارنس “فرانکی” رودن 20 ساله، کریستوفر جونیور 16 ساله، و هانا رودن 19 ساله، مادر دختر جیک واگنر. نامزد کلارنس رودن، هانا گیلی 20 ساله. برادر کریستوفر رودن پدر، کنت رودن 44 ساله. و یک پسر عموی خود، گری رودن 38 ساله.



منبع

آنجلا واگنر گفت که پسر کوچکترش، جیک، می خواست مادر فرزندش را بکشد، اما شوهرش، جورج “بیلی” واگنر سوم، مخالفت کرد زیرا معتقد بود خانواده زن به دنبال انتقام خواهند بود.

آنجلا واگنر در سپتامبر 2021 به اتهام 14 مورد اعتراف کرد و پذیرفت که علیه پسر بزرگتر و همسرش شهادت دهد. در مقابل، دادستان ها هشت فقره قتل تشدید را رد کردند و موافقت کردند که به دنبال مجازات اعدام نباشند.

جیک واگنر در آوریل 2021 به اتهام تیراندازی به پنج تن از قربانیان اعتراف کرد و گفت که چاره‌ای جز کشتن مادر دخترش که در آن زمان یک کودک نوپا بود، ندارد.

“آنها می دانند، و سپس به دنبال جیک می آیند. آنجلا واگنر گفت که شوهرش به او گفته است. او همچنین گفت که بقیه اعضای خانواده این زن “باید به قتل رسیدند.”

جورج واگنر چهارم – که متهم به کمک به برنامه ریزی قتل ها است – اولین کسی است که به خاطر این قتل ها محاکمه می شود. پدرش اعتراف کرده که بی گناه است و احتمالا تا سال آینده محاکمه نخواهد شد. چهار عضو خانواده واگنر تا بیش از دو سال پس از قتل دستگیر نشدند.

آنجلا واگنر این ادعا را هنگام شهادت روز سه‌شنبه در دادگاه قتل پسر 31 ساله‌اش جورج واگنر چهارم بیان کرد که در صورت محکومیت ممکن است با مجازات اعدام روبرو شود. انتظار می رفت که او چهارشنبه به جایگاه بازگردد.