زنی داستان خنده‌داری را به اشتراک می‌گذارد که چگونه یک غریبه را از تعویض ناعادلانه صندلی در هواپیما نجات داد

بنابراین، خانم 26 ساله، از این که نمی تواند کنار دوستش بنشیند، کمی دیوانه است و می گوید: “نه، شما بچه ها با هم سفر نمی کنید.” یانگ می‌گوید شما فقط آن را ساخته‌اید.

یانگ سپس به خانمی از ردیف 26 که هنوز ایستاده بود نگاه کرد و به او گفت: “خب، ما به صحبت کردن در مورد شما به زبان خود ادامه می دهیم، پس چرا به ردیف 26 جایی که به آن تعلق دارید، باز نمی گردید، باشه؟ ”

اطلاعات بیشتر از NextShark: ARMY در عوض پس از فروخته شدن بلیط های تور BTS برای فروش مجدد به قیمت 19000 دلار به اوکراین کمک می کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سهام شرکت فناوری مبهم هنگ کنگ 21000 درصد افزایش یافت که به لطف Reddit ارزش بیشتری نسبت به مک دونالد دارد.

شما قطعا قهرمان داستان هستید! این را دوست دارم،» دیگری نوشت.

طرح TikTok تفاوت بین واکنش‌های آسیایی آمریکایی و آسیایی به تصاحب فرهنگی را نشان می‌دهد



منبع

بسیاری از کاربران TikTok داستان یانگ را سرگرم کننده دانستند و برخی از آنها TikToker را برای نجات این زن تحسین کردند.

یانگ می‌گوید که او در صندلی پنجره روبروی یک زن آسیایی که او را ژاپنی و خوش‌زبان توصیف می‌کند و یک مسافر زن دیگر روی صندلی راهرو نشسته بود.

دیگران با یک نظر خنده دار پاسخ دادند و یکی از کاربران نوشت: “انشالله قهوه شما همیشه داغ باشد، چراغ سبز روی درایوهای شما باشد و نقاط پارک را در پارکینگ ببندید.”

من می گفتم، به جز این که با هم سفر می کنیم. سلام ما هر دو آسیایی هستیم البته ما همدیگر را می شناسیم و 26 اقتصاد پریمیوم نیست. شما [can] یانگ با یادآوری دروغی که باید در محل می‌گفت، می‌گوید: «توالت را بو کن، نه.»

[Source]

یکی از کاربران TikTok اخیراً داستان خنده‌داری را در مورد اینکه چگونه برای نجات یک مسافر زن آسیایی دیگر از درخواست ناعادلانه برای تعویض صندلی در حین پرواز هواپیما، دروغ گفته است.

مامان لولو، مادر فیلیپینی مورد علاقه TikTok به ظاهر خود در موزیک ویدیوی جدید بیانسه واکنش نشان داد.

در طول پرواز، یانگ به یاد می‌آورد که زنی که روی صندلی راهرو نشسته بود، ناگهان به طرف زن آسیایی دیگر چرخید و از او درخواست کرد که صندلی‌اش را با دوستش که چند راهرو پایین‌تر نشسته بود، عوض کند.

یکی از کاربران TikTok اظهار کرد: این داستان در سطح بالایی قرار دارد. “من دوست دارم که شما برای او ایستادید.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: TikToker در ویدیوهای ویروسی در مورد زندگی با دوست پسر چینی خود به فرهنگ های آسیایی عجیب و غریب متهم شد

کاربر TikTok @not.cristinayang پس از به اشتراک گذاشتن داستان خنده دار خود در اینترنت، در فضای مجازی منتشر شد یک ویدیو در هفته گذشته، که از آن زمان تاکنون بیش از 2.2 میلیون بار دیده شده است.

زن سپس به یانگ نگاه کرد که به آرامی از جای خود بلند شد و در مورد اجابت درخواست زن دیگر مردد بود. در این هنگام، یانگ به یاد می آورد که بلافاصله سر زن آسیایی فریاد زد: “بنشین، کانی.”

از آنجایی که زمان سفر بین مقاصد او چهار تا پنج ساعت بود، یانگ در ویدیوی خود خاطرنشان می‌کند که در حال پرواز در حالت اقتصادی ممتاز است که همراه با تنقلات و نوشیدنی‌های نامحدود رایگان است.

داستان های مرتبط:

در جایی در ژاپن، کانی از دوست عجیب آمریکایی خود می گوید که به او کمک کرد.

در حالی که فردی که با او مبادله صندلی می کرد، یک صندلی در پنجره داشت، این زن آسیایی مجبور بود از تنقلات نامحدود، نوشیدنی ها و فضای کافی برای پای خود صرف نظر کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دوشیزه سابق کرواسی پس از قهرمانی در جام جهانی، طرفداران ژاپنی را با ویدیوی سوشی اذیت می کند

با این هک ویروسی TikTok، باقیمانده غذا را به کوکی تبدیل کنید

و به بانوی آسیایی کنارم نگاه می‌کنم و شروع به صحبت کردن با او به زبان کانتونی می‌کنم که برای او زبان کاملاً اشتباهی است، اما این خانم آسیایی نیست، بنابراین او تفاوت را نمی‌داند.» یانگ می‌افزاید. و بانوی آسیایی به من نگاه می کند [and] او مثل “آره” می گوید و سپس به ژاپنی به من پاسخ می دهد.

یانگ می‌گوید در پاسخ به چرخش رویدادها، مسافر ردیف 26 ناامید شد که نتوانست در طول پرواز با دوستش بنشیند.

باشه من نمیدونم اسمش چیه من فقط به دلایلی او را کانی صدا کردم و او نشست.» یانگ در این ویدیو اعتراف می کند. «فکر می‌کنم من از خانم دیگر بدتر بودم.»

ویدیوهای TikTok آسیایی ها را بر اساس «سمی ترین» رتبه بندی می کند

کاربر TikTok در ویدیوی خود توضیح می دهد که این ماجرا زمانی رخ داده است که او در پرواز از هاوایی به سیاتل بوده است.

بنابراین خانمی که در کنار من است اینگونه است:اوه، صندلی ها را عوض می کنیم؟ یانگ می‌گوید، اوه، باشه.